afwijkend gedrag nu k zwanger ben

herkent iemand het feit dat je heel appart gedrag vertoont nu je zwanger bent.
Behalve dat ik het hele huis vol gele memo briefjes heb hangen om vooral niks te vergeten.
Ik deed laats de schuur op slot en gooide de sleutel in de container!!!
Kon toen als een onhandige marmot in de container kruipen (deze plat gelegt) op zoek naar dat ding.
als k naar de bijkeuken ga om brood uit te halen, klooi ik wat in t was poeder om, ga op de bank zitten en denk"hmmm wat moest ik ook weer in de bijkeuken.
hysterische huilbuien als op animal planet een kat uit de boom wordt gered.
Please vertel me dat ik niet de enige ben...!!!!

liefs smooty (geloof ik , hihihi)
 
Hahahahahahaha je bent echt niet de enige!
Bij mijn dochter hadden we net nieuwe auto, ik ben wéken de sleutel kwijt geweest. Die vond ik terug in de wasmachine.... (terwijl ik die broek toch echt had nagekeken)
Ik vergeet ook van alles, huil al als iemand iets liefs zegt tegen een ander op tv en dan die nesteldrang.... pfffff.
Ik haat strijken, behalve als ik zwanger ben.... Wasmanden vol, zelfs hemdjes strijk ik hahaha.

Ach ja, straks gaat het weer vanzelf over.

Liefs
 
Hey,
Hier ook hoor, zet ook spullen in de koelkast die er niet horen of loop idd naar achter om iets als brood uit de vriezer te halen en weet dann niet meer wat ik ging halen, dat soort dingen!
Geen paniek een aantal maanden na de bevalling (zolang?? ja blijft vaak nog een tijdje hangen) komt het vanzelf weer goed!
Liefs MJ
 
ik heb dat niet echt. wel merk ik dat ik (vooral bij de eerste) echt best wel bitchy kon zijn. op dat moment zelf niet in de gaten, maar dat hoorde ik achteraf van een collega. gelukkig wist zij dat ik zwanger was en accepteerde ze het ewl.
 
En het leuke is, je omgeving past zich daar naar aan..... Ik haalde van de week mijn zoontje uit school en zette hem achter op de fiets. Terwijl ik zijn riempjes vast maakt, vraagt hij: "mama, met welke auto ben je eigenlijk???"!!!!!!!!!

Gr Ingrid
 
hahaha sorry moest ff lachen om je titel!

Dat van het niezen herken ik wel..sinds ik zwanger ben nies ik zooo vaak. Soms zelf zo dat ik erge steek krijg in de buik auw!

Vergeetachtig jaja elke zwangere heeft er last van.
Ik had het bij de eerste zelf nog na de bevalling een tijd!

Ingrid(mama van een kleuter) wat een lol hahaha
X
 
hahahhahaa. nee je bent niet de enige maar gelukkig ben ik nog niet zó erg ;-)

ps reneke
Ik haat stijken wel of niet zwanger. Kan ik je een wasmandje komen brengen, hi hi
 
Terug
Bovenaan