afwijkend gedrag nu k zwanger ben

Ook vanuit hier zo'n äfwijkend" figuurtje. Vreselijk, dingen vergeten (ik ben altijd een ster in onthouden), huilen omdat mijn man zegt dat de aardappelen niet helemaal goed zijn (en dan niet een traan, maar de wereld vergaat dan ook helemaal), poetsbuien heb ik altijd, snel op de kast, niet meteen een geintje doorhebben, etc etc etc etc. Gelukkkig heb ik ook begripvolle mensen om me heen, maar ik kan mezelf behoorlijk in de weg zitten.

Sterkte allemaal met dit gedeelte van de zs.

liefs Henny
 
bij mij valt het allemaal nog wel mee.
heb af en toe last van kleine dingen dat ik bv de wasmachine aan wil zetten en de was er in heb en het wasmiddel in het bolletje bovenop de wasmachine heb staan de fles wegzet en de wasmachine aanzet zonder wasmiddel.
de sleutels ben ik (nog ) niet kwijt geweest.
 
Nou je bent niet de enige hoor! Ik vergeet echt alles als ik het niet opschrijf. Afspraken met vriendinnen, ik kan mijn mobiel niet vinden (zit gewoon in mijn tas), enz enz.. Ik ben zo'n chaoot. Echt zo vreselijk. Ik ben altijd iemand die alles onthoudt, alles onder controle heeft en dat heb ik nu echt niet.

En emotioneel om de haverklap, als ik moe ben jank ik alles zo bij elkaar en een zielig B-filmpje kan mij ook echt vreselijk ontroeren! Iedereen lacht je bijna uit. Maar goed... het vergeten van dingen dat vind ik echt het ergste.
 
hahahaaha geweldig wat een lol om allemaal te lezen. We kunnen er een boek over schrijven.


vandaag naar t werk gefietst, daar aan gekomen ontdekt dat mijn tas nog op de container (ja die zelfde) staat.
weer terug geslakt naar huis, en toen weeeeer naar t werk.
 
En ik denken dat ik de enige ben die ineens een vreselijke chaoot is. Prikbord minstens 3 keer per dag nakijken voor briefjes NV (niet vergeten) zodra ik ze geschreven heb gaan ze naar het prikbord. Die routine heb ik er inmiddels wel in. Maar op de terugweg van het prikbord het alsnog vergeten.
Moodswings gaan nog wel. Behalve dat ik de mensen aan bepaalde klantenservices wel kan schieten en ik ook echt niet vriendelijk meer kan blijven, Mijn lontje is ook wel wat korter.
 
Terug
Bovenaan