afwijkend gedrag nu k zwanger ben

@micromuis
jij ook bedankt voor deze reactie

enneh ja, in mijn geval is het geen taart maar notenbollen van de super de boer. (reclame mag wel effe toch) of bitterballen.
verder enorm trek in smooties (hihihi)

hier nog meiden met maffe eetgewoontes sinds je je buik niet meer voor jezelf hebt??
misschien kunnen we recepten wisselen haha
 
Hier is het compleet andersom... mn mannetjes heeft last van de kwalen... lege appelmoespot in de koelkast zetten, ook een bordje met mes gingen dr in in plaats van in de vaatwasser.... Verder heeft ook hij de meest gekke eetgewoontes. Hij is degene die overal augurken op mikt BAH ik walg dr van....
moet wel zeggen dat ik ineens weer pindakaas op mn brood lust. Verder heb ik enorme slikbuien en dan kan ik me niet beheersen normaal is dat geen probleem.
Huilbuien heb ik af en toe en de meest bijzarre dromen, maar echt verder nog geen bijzonderheden opgemerkt hier.
Wel enorm gelachen om al jullie hysterische verhalen.
HEERLIJK!!!
 
whaaaaaa een mee zwangerende hubbie, helemaal top. hahaha mijn vriend was bij ons de gene die misselijk was, humor.
maareh @butterfly86; slikbuien??? ga je dan overal aan slikken of slikken in de zin van doorslikken. ik hoop eigenlijk het 2de, want bij de eerste optie krijg ik rare beelden hihi.

liefs smooty
 
Terug
Bovenaan