afwijkend gedrag nu k zwanger ben

Micro en supertje: kunnen jullie even ophouden! Ik word echt zat van al het gevit. Nu ook al hier! hou het op het andere forum aub! En speel niet zo op de persoon! Hier hebben we het over iets anders!
 
@ micromuis84 en Supertje
ik heb dit topic geopend om de malle kant van zwangerschap op een leuke manier te delen.
weet je, na sommige reacties denk ik "laat maarf". dan maar geen vragen meer stellen, geen topics openen.
Dit is mijn onderwerp!!!!! Een leuk onderwerp.
Alsjeblieft respecteer dit, en hou op met persoonlijke veldslagen op een forum.
Goh, ook zonder animal planet kan ik dus janken om dingen die me van afstand opeens persoonlijk raken.

smooty
 
Mijn excuses smooty. Is inderdaad nogal kinderachtig om hetzelfde te reageren. Zou er inderdaad boven moeten gaan staan en dat ben ik nu ook echt van plan. Het was ook niet de bedoeling om je topic te vergallen.
 
Lol ik had het van de week op m'n werk, ik zou heet water pakken voor cup a soup en deed er vervolgens koffie in. Even later zou ik even snel wat afnemen en zet ik de schoonmaakmiddel in de vriezer.. Later zouden we speculaas koekjes bakken en gooi ik er i.p.v. speculaaskruiden kaneelkruiden door heen

En de vergeetachtigheid is ook verschrikkelijk, echt heel handig die agenda's met alarmpjes in je telefoon
 
Hallo Smooty!

Het slaat inderdaad nergens op! Snap ook niet wat ons bezielde! Ik open een nieuw onderwerp om het gezellig te houden! Dit is een heel leuk onderwerp!
Is het nou waar wat ze zeggen? Dat je ineens wakker kan worden en trek hebt in slagroomtaart?

Liefs mij
 
Terug
Bovenaan