Al decembermama's hier?

Hoi Karin!
Van harte gefeliciteerd!
Hier als t goed is..ook een december mama!
Hihihi..erg raar om dit op te schrijven!!
Hoelang weet jij t al? ik pas sinds maandag...
Volgens mijn laatste menstruatie berekening ben ik ook 4 december uitgerekend,maar volgens de clear blue test ben ik nu 1-2 weken zwanger...mmm??
In t weekend nog maar eens testen!
Vind jij t ook niet dood eng? Ik ben erg bang dat t toch niet doorzet!Heb jij dit ook?



 
Hey meiden,

Allereerst van harte met jullie zwangerschap.
Hier is nog een december mama.
Gister een positieve test in m'n handen gehad.
Geweldig, het was nog maar de 2-de rond zeg maar in forum taal.
Dit wordt onze derde spruit, echt weer spannend allemaal.
Het beste.

Groetjes mij
 
hey,

Hier ook een dec mama. Afgelopen maandag een test gedaan en stond gewoon ZWANGER. Ik ben volgens mij ook 4 dec uitgerekend. Weet het niet precies aangezien ik een erg onrelmatige cylus had. Sinds vandaag voel ik me blij en kijk positief naar de toekomst. De afgelopen dagen was het nog wat onwerkelijk maar ik begin er steeds meer aan te wennen dat wij een kindje krijgen. Nu nog hopen dat alles goed gaat. Dit is ons eerste kindje dus alles is nog nieuw. Er spannend allemaal maar ook erg leuk.

liefs kaatje 86
 
Hey meiden,

Lijkt wel of we allemaal op 4 december uitgerekend zijn!
Ik vind het allemaal nog een beetje onwerkelijk omdat het zo lang geduurd heeft voordat het zo ver was (ik weet er zijn mensen die er nog veel langer over doen).
Ik heb voor mijn dochtertje een miskraam gehad en ben daarom inderdaad ook onzeker.


Ing: Het klopt dan toch die 1-2 weken? Je moet er toch twee weken bij optellen? Dan klopt de test toch precies? Ik ga zaterdag ook zo'n test doen. Die heb ik al een jaar in huis en zal hem gebruiken ook!

Hebben jullie al veel kwaaltjes? Ik voel me nu al zo als in mijn vorige zwangerschap. Alle kleine kwaaltjes die ik toen had komen nu weer terug.
Maar dat geeft niets! Ik ben in ieder geval niet misselijk!!

Groetjes Karin
 
Hey meiden,

Lijkt wel of we allemaal op 4 december uitgerekend zijn!
Ik vind het allemaal nog een beetje onwerkelijk omdat het zo lang geduurd heeft voordat het zo ver was (ik weet er zijn mensen die er nog veel langer over doen).
Ik heb voor mijn dochtertje een miskraam gehad en ben daarom inderdaad ook onzeker.


Ing: Het klopt dan toch die 1-2 weken? Je moet er toch twee weken bij optellen? Dan klopt de test toch precies? Ik ga zaterdag ook zo'n test doen. Die heb ik al een jaar in huis en zal hem gebruiken ook!

Hebben jullie al veel kwaaltjes? Ik voel me nu al zo als in mijn vorige zwangerschap. Alle kleine kwaaltjes die ik toen had komen nu weer terug.
Maar dat geeft niets! Ik ben in ieder geval niet misselijk!!

Groetjes Karin
 
Hallo,

Ik ben uitgerekend op 3 december. Ik heb toch even een vraagje welke minder blij van aard is of iemand hier ook last van heeft? Ik heb sinds gisteren lichte menstruatie-buikpijn en bruine afscheiding. Mijn verloskundige vond het niet zo prettig die buikpijn en toen hebben we een echo gemaakt, waarop natuurlijk nog niets te zien was daar ik pas 5 weken zwanger zou zijn. Toen toch maar een inwendige echo, daarop was de "baarmoederbekleding" te zien wat straks mijn vliezen zouden worden. Volgens de echo-vrouw zag het er erg pril uit en was het echt een beginnende zwangerschap. Na de inwendige echo heb ik ineens veel bloedverlies en de buikpijn is erger geworden, ik maak me nu toch wel zorgen of het dadelijk niet verkeerd gaat. Of zou het toch een innesteling of iets dergelijks kunnen zijn? Heeft iemand dat al meegemaakt?

Naja, ik heb zometeen een afspraak met de gynacoloog, maar tja. De roze wolk begint toch wel een beetje te verdwijnen op dit moment! Hopelijk is ie straks na de afspraak wel weer roze :(

Groetjes
 
Terug
Bovenaan