Al decembermama's hier?

Hallo allemaal,

Ook ik lijk een decembermama te worden.
Als het goed is ben ik 7 december uitgerekend.

Hopelijk komt er snel een december 2010 mama club forum!

grtjes

mama te be 2010
 
Hallo allemaal,

Ook ik lijk een decembermama te worden.
Als het goed is ben ik 7 december uitgerekend.

Hopelijk komt er snel een december 2010 mama club forum!

grtjes

mama te be 2010
 
Hey dames,

Gefeliciteerd allemaal!
Hier nog een kersverse december mama! Volgens de 40weken theorie ben ik uitgerekend op 7 december, maar 4 mei een afspraak voor termijnecho dus dan kan de verloskundige er precies iets over zeggen!

Hoe zit het bij jullie met zwangerschapskwaaltjes?
En vinden jullie het ook zo mega spannend, dat afwachten tot die 1e echo??!

Groetjes!
 
Hey dames,

Gefeliciteerd allemaal!
Hier nog een kersverse december mama! Volgens de 40weken theorie ben ik uitgerekend op 7 december, maar 4 mei een afspraak voor termijnecho dus dan kan de verloskundige er precies iets over zeggen!

Hoe zit het bij jullie met zwangerschapskwaaltjes?
En vinden jullie het ook zo mega spannend, dat afwachten tot die 1e echo??!

Groetjes!
 
Hallo nogevenanoniem,

Grappig dat je ook bent uitgerekend op 7 december!
Ik heb 5 mei de termijnecho....
Ik heb geen last van kwaaltjes tot nu toe. Behalve dan de steken in mijn onderbuik links en rechts. Niet echt vervelend maar zal er wel bij horen...haha

Is het jullie eertse kindje?

Het is onze tweede. Nr 1 is in december ruim 4 jaar.

Verder natuurlijk iedereen nog gefeliciteerd!!

grtjes!!

mamato be 2010
 
Hallo nogevenanoniem,

Grappig dat je ook bent uitgerekend op 7 december!
Ik heb 5 mei de termijnecho....
Ik heb geen last van kwaaltjes tot nu toe. Behalve dan de steken in mijn onderbuik links en rechts. Niet echt vervelend maar zal er wel bij horen...haha

Is het jullie eertse kindje?

Het is onze tweede. Nr 1 is in december ruim 4 jaar.

Verder natuurlijk iedereen nog gefeliciteerd!!

grtjes!!

mamato be 2010
 
Hey mama to be,

Ja, het is onze eerste, ben nu 25 dus mooi op tijd! Ben benieuwd of we na de termijnecho nogsteeds allebei op de zelfde dag uitgerekend zijn!

Wat fijn dat je weinig klachten hebt, ik ben erg moe en met regelmaat misselijk, maar hou alles voorlopig nog binnen! Ook heb ik soms idd steken in m'n onderbuik en gister tijdens het wandelen veel last van mijn liezen (vanmorgen verloskundige gebeld, dat is bandenpijn en kan zich idd al in wk 5 voordoen). Is het net zo spannend bij de 2e of toch anders?

Oja... En wat is het verschil tussen dit topic en een speciaal december 2010 mama club forum??

Groetjes
 
Hey mama to be,

Ja, het is onze eerste, ben nu 25 dus mooi op tijd! Ben benieuwd of we na de termijnecho nogsteeds allebei op de zelfde dag uitgerekend zijn!

Wat fijn dat je weinig klachten hebt, ik ben erg moe en met regelmaat misselijk, maar hou alles voorlopig nog binnen! Ook heb ik soms idd steken in m'n onderbuik en gister tijdens het wandelen veel last van mijn liezen (vanmorgen verloskundige gebeld, dat is bandenpijn en kan zich idd al in wk 5 voordoen). Is het net zo spannend bij de 2e of toch anders?

Oja... En wat is het verschil tussen dit topic en een speciaal december 2010 mama club forum??

Groetjes
 
Terug
Bovenaan