Al decembermama's hier?

Alweer hallo,

Een aparte club is voor alle decembermama's en dan is de club kleiner. In dit topic kunnen alle zwangeren terecht en zit er dus een hele grote club te forummen...snap je?
Ik ben alweer 31...haha. Ik was 27 toen de eerste geboren werd.
En een tweede is het net zo spannend hoor...... Zal het hetzelfde gaan als bij de eerste?, hoe druk is het strax met twee kleintjes? Naturlijk heb ik het allemaal al een keer meegemaakt, maar het is zeker net zo leuk!

Heel veel geluk met je zwangerschap en geniet er lekker van en wie weet blijven we gelijk opgaan ja, spanend!

grtjes!!
 
Ik heb ergens gelezen dat als 1 kind is als een boom, 2 kinderen is als een bos... Dat zou betekenen dat je je borst nog nat kan maken!

Voor alle decembermama's: Hebben jullie 't al aan mensen verteld? Zo ja, aan wie? Zo nee, wanneer gaan jullie dat doen?

Groetjes
 
Ik heb ergens gelezen dat als 1 kind is als een boom, 2 kinderen is als een bos... Dat zou betekenen dat je je borst nog nat kan maken!

Voor alle decembermama's: Hebben jullie 't al aan mensen verteld? Zo ja, aan wie? Zo nee, wanneer gaan jullie dat doen?

Groetjes
 
Hallo december mama's

Ook ik hoop in december mama te worden van ons derde kindje.
Zoals het er nu naar uitziet ben ik ook 7 december uitgeteld.
Over twee weken een intake gesprek bij verloskundige en 11 mei een echo.
Het blijft altijd weer bijzonder en spannend.

 
Hey Channel,

Gefeliciteerd, wat heerlijk! De hoeveelste is het voor jou/jullie? Wat moet je nog een eind tot je eerste echo! Ik ben ook de 7e uitgerekend en heb m'n eerste echo 4 mei, en zelfs dat vind ik nog 'n giga eind! Geniet iig van je zwangerschap!

Groetjes nogevenanoniem
 
Heey,

Hier nog een decembermama, Volgens de berekening zou ik rond 16 december uitgerekend zijn. Sinds vorige week weten we dat we zwanger zijn. Op dat moment had ik ook veel krampen. Dit is nu maar heel af en toe meer. Herkennen jullie dit?

Liefs M
 
Hallo allemaal,

Chanel: gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Spannende tijden weer he....

Hallo M: ook ik heb nog steeds af en toe krampen onder in mijn buik, dat is de baarmoeder die aan het werk is....haha. Dat hoort er allemaal bij al moet ik zeggen dat ik dat bij de eerste niet zo ervaren heb(of alweer vergeten). Geniet vooral van de zwangerschap.

Zitten jullie ook te wachten op een december mama club??

grtjes

Mama te be, 6-7 december uitgerekend van de tweede
 
Hallo allemaal,

Chanel: gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Spannende tijden weer he....

Hallo M: ook ik heb nog steeds af en toe krampen onder in mijn buik, dat is de baarmoeder die aan het werk is....haha. Dat hoort er allemaal bij al moet ik zeggen dat ik dat bij de eerste niet zo ervaren heb(of alweer vergeten). Geniet vooral van de zwangerschap.

Zitten jullie ook te wachten op een december mama club??

grtjes

Mama te be, 6-7 december uitgerekend van de tweede
 
Terug
Bovenaan