al een week ovetijd en....

Hoi Beppie.
 Dank je wel voor je reactie, lijkt me idd vervelend en heb je helemaal geen idee meer hoe of wat.. hoop dat we allemaal snel meer duidelijkheid hebben!
xxx

Heb net teunisbloemolie calsules gehaald baat het niet schaad het niet. Is voor een regelmatigerige cycles dus wie weet he!!

hallo meiden,

als eerste wens ik iedereen een gezond en een vruchtbaar 2007 toe!

ik zit vandaag op dag 45. en morgen ga ik er weer een testje tegen aan gooien.
maar ik denk toch dat hij weer negatief is. ik voel me namelijk helemaal niet anders dan andres. maar dat is toch ook weer bij iedereen verschillend... ze zeggen wel dat je soms helemaal niet voel dat je zwanger bent. en dat je evt wel wel voelt als je niet zwanger bent. ik had vanmiddag wel ff het gevoel dat de red.devils er aan zaten te komen. maar ik heb ook last van mijn darmen. daar kan het natuurlijk ook aan liggen. ik wordt er in iedergeval helemaal zenuwslopend van hihi... ik hou jullie op de hoogte!!! wat testen betreft morgen vroeg.

jullie ook veel succes!! en we horen...

xx dd

quote: 1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-01-2007 21:06:15'));

He olivia,

Ja, zat zelf ook al te denken aan een innesteling en ben bij de dokter geweest en die zegt ook echt dat ik niet uit kan gaan dat die dagen mn mens was omdat ik helemaal geen bloed heb gezien. En ik heb deze ronde ovu testen gebruikt en heb een positieve test gehad op dag 24. Dag 24 en dag 26 hebben we geklust en nog wat andere dagen maar die heb ik niet opgeschreven. Op dag 31 begon dat rozige slijm dus dat zou goed kunnen met een innesteling want had op het internet gelezen dat dat gebeurd  tussen dag 6 en 8 na eisprong. En die dag was dag 7.  Dus ik had goede hoop..maar ja dan al die negatieve testen he. Dan zakt de moed je weer in de schoenen!

Bij jou is er dus ook goede hoop..of was...want ook jij heb wat negatieve testen gehad. Balen he. Ik wil nu niet meer zo vaak testen wnt ik wordt er gewoon elke keer zo verdrietig van. Jij niet?

Ik denk dat ik als ik rond 20 jan nog niet ongi ben ik maar eens om een bloedtest ga vragen bij de dokter. En totdan probeer ik me in te houden.

Nou weltrusten...hoop dat je wat van je slaap kan inhalen...:)

knufje

Er is nog hoop voor ons hoor dames! Kijk es op http://www.9maanden.com/zwanger/zwanger/whcg.php  
Hé 1981, als je je ovulatie had op dag 24 heb je je NOD  12-16 dagen daarna. Laten we uitgaan van 16 dagen. Dan zit je al op dag 40! Dan ben je dus nu  amper een  week over tijd. Stel dan dat je (net als op die website staat) niet direct zoveel HCG in je urine hebt... kan je alsnog zwanger zijn!!

Ja je hebt gelijk ik word  ook verdrietig van die negatieve testen, maar zeker na het lezen van deze website ben ik zo vol goeie hoop dat ik toch morgenochtend maar weer ga testen. Misschien naief hoor, maar ja, als er nog steeds geen duivels zijn en wel allerlei zwangerschapskenmerken..

Ik hoop dat je vóór  20 januari al een keer positief getest hebt meis en ik wens je bovenal een heeeeeeleeboel moed en geduld voor dit nieuwe jaar!

Kop op he!
Olivia

quote: niekje78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2007 10:47:40'));

Hoi Beppie.
 Dank je wel voor je reactie, lijkt me idd vervelend en heb je helemaal geen idee meer hoe of wat.. hoop dat we allemaal snel meer duidelijkheid hebben!
xxx

Nou Niekje en Beppie ik geloof dat ik met de minuut dankbaarder word dat ik in ieder geval in de afgelopen 6 maanden niet zo'n wisselende cyclus heb gehad als jullie!!
Kop op he, hopelijk kan de huisarts/pillen wat voor jullie doen..

quote: dag droomertje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2007 21:02:36'));

hallo meiden,

als eerste wens ik iedereen een gezond en een vruchtbaar 2007 toe!

ik zit vandaag op dag 45. en morgen ga ik er weer een testje tegen aan gooien.
maar ik denk toch dat hij weer negatief is. ik voel me namelijk helemaal niet anders dan andres. maar dat is toch ook weer bij iedereen verschillend... ze zeggen wel dat je soms helemaal niet voel dat je zwanger bent. en dat je evt wel wel voelt als je niet zwanger bent. ik had vanmiddag wel ff het gevoel dat de red.devils er aan zaten te komen. maar ik heb ook last van mijn darmen. daar kan het natuurlijk ook aan liggen. ik wordt er in iedergeval helemaal zenuwslopend van hihi... ik hou jullie op de hoogte!!! wat testen betreft morgen vroeg.

jullie ook veel succes!! en we horen...

xx dd

Spannend hoor, ik zal voor je duimen!!
Tot morgen!!
Olivia

ik wil dit eventjes met jullie delen, want voor sommigen  geeft dit misschien een antwoord. Ik droom al lang van kinderen, wordt nu 31 en wij denken dat de tijd nu rijp is. We waren een jaar geleden met de pil gestopt, maar ik kreeg een heel onregelmatig cyclus met heel weinig bloedverlies. Soms was ik wel drie weken overtijd, en voelde me heel moe. Elke keer weer die hoop, babynaampjes bedenken, enz... maar een negatieve test. Dus naar de gyneacoloog. Die deed een hormonenonderzoek en toen bleek er een probleem te zijn. Ik werd door verwezen naar de endocrinoloog. Bleek een hyperactieve schildklier te hebben, wordt ook wel de ziekte van Graves genoemd. Gevolg, kleinere kans op bevruchting. Nu neem ik gelukkig medicatie en sinds die medicatie heb ik meer kans dan voorheen,voel ik me niet meer moe, veel beter..... tot ongeveer een week geleden. Nu voel ik me echt heel moe, en ik wordt misselijk op de meest rare momenten. Bijvoorbeeld tijdens ochtendseks, dat is de eerste keer. Ik voel me echt niet zo kiplekker, en ik heb ook wel een heel gevoelige buik. Ik hoop nu een klein beetje dat het zover is, maar durf niet teveel te hopen. Het zou wel een mooi kerstkado zijn.

Nou hier nog steeds niets wel wat last van de buik af entoe wat steken. Zet door of blijf weg en geef een posi test of niet meiden. . . . . .?

Jullie horen wel of het doorzet ga za of zo weer testen en dan daarna naar de dokter denk ik maar he!

Terug
Bovenaan