quote: 1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-01-2007 21:06:15&apos

);
He olivia,
Ja, zat zelf ook al te denken aan een innesteling en ben bij de dokter geweest en die zegt ook echt dat ik niet uit kan gaan dat die dagen mn mens was omdat ik helemaal geen bloed heb gezien. En ik heb deze ronde ovu testen gebruikt en heb een positieve test gehad op dag 24. Dag 24 en dag 26 hebben we geklust en nog wat andere dagen maar die heb ik niet opgeschreven. Op dag 31 begon dat rozige slijm dus dat zou goed kunnen met een innesteling want had op het internet gelezen dat dat gebeurd tussen dag 6 en 8 na eisprong. En die dag was dag 7. Dus ik had goede hoop..maar ja dan al die negatieve testen he. Dan zakt de moed je weer in de schoenen!
Bij jou is er dus ook goede hoop..of was...want ook jij heb wat negatieve testen gehad. Balen he. Ik wil nu niet meer zo vaak testen wnt ik wordt er gewoon elke keer zo verdrietig van. Jij niet?
Ik denk dat ik als ik rond 20 jan nog niet ongi ben ik maar eens om een bloedtest ga vragen bij de dokter. En totdan probeer ik me in te houden.
Nou weltrusten...hoop dat je wat van je slaap kan inhalen...
knufje
Er is nog hoop voor ons hoor dames! Kijk es op http://www.9maanden.com/zwanger/zwanger/whcg.php
Hé 1981, als je je ovulatie had op dag 24 heb je je NOD 12-16 dagen daarna. Laten we uitgaan van 16 dagen. Dan zit je al op dag 40! Dan ben je dus nu amper een week over tijd. Stel dan dat je (net als op die website staat) niet direct zoveel HCG in je urine hebt... kan je alsnog zwanger zijn!!
Ja je hebt gelijk ik word ook verdrietig van die negatieve testen, maar zeker na het lezen van deze website ben ik zo vol goeie hoop dat ik toch morgenochtend maar weer ga testen. Misschien naief hoor, maar ja, als er nog steeds geen duivels zijn en wel allerlei zwangerschapskenmerken..
Ik hoop dat je vóór 20 januari al een keer positief getest hebt meis en ik wens je bovenal een heeeeeeleeboel moed en geduld voor dit nieuwe jaar!
Kop op he!
Olivia