ik wil dit eventjes met jullie delen, want voor sommigen geeft dit misschien een antwoord. Ik droom al lang van kinderen, wordt nu 31 en wij denken dat de tijd nu rijp is. We waren een jaar geleden met de pil gestopt, maar ik kreeg een heel onregelmatig cyclus met heel weinig bloedverlies. Soms was ik wel drie weken overtijd, en voelde me heel moe. Elke keer weer die hoop, babynaampjes bedenken, enz... maar een negatieve test. Dus naar de gyneacoloog. Die deed een hormonenonderzoek en toen bleek er een probleem te zijn. Ik werd door verwezen naar de endocrinoloog. Bleek een hyperactieve schildklier te hebben, wordt ook wel de ziekte van Graves genoemd. Gevolg, kleinere kans op bevruchting. Nu neem ik gelukkig medicatie en sinds die medicatie heb ik meer kans dan voorheen,voel ik me niet meer moe, veel beter..... tot ongeveer een week geleden. Nu voel ik me echt heel moe, en ik wordt misselijk op de meest rare momenten. Bijvoorbeeld tijdens ochtendseks, dat is de eerste keer. Ik voel me echt niet zo kiplekker, en ik heb ook wel een heel gevoelige buik. Ik hoop nu een klein beetje dat het zover is, maar durf niet teveel te hopen. Het zou wel een mooi kerstkado zijn.