hoi olivia en de andere meiden ,
ik kom net bij de huisarts vandaan. ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog niks wijzer ben geworden. hij zei namelijk: dat ik mijn urine bij hem kan brengen,zodat hij er een test mee kan doen. het is namelijk een andere test dan die wij bij de drogist kopen. want die van de drogisten geven steeepjes of die dingen aan en reageren alleen als er genoeg hcg in de urine zit. maar deze die hij doet schijnt ergens anders gevoel voor te zijn.weet alleen niet wat! maar goed, ik ga dus eind deze week mijn urine bij hem brengen.voor de zekerheid.
het kon ook zijn, dat ik gewoon nog aan het ontpillen ben en dat daarom mijn ongi langer weg blijft. hij heeft dit soort gevallen wel vaker mee gemaakt,dat er bij de meiden de ongi weg bleef en ook al een paar weken overtijd waren.maar die toch naar een paar weken toch nog positief testen... dus afwachten!
ook heb ik gevraagt of je wel een eisprong krijgt tijdens die erg lange cyclussen. of moet je dan eerst weer ongi zijn geweest.hij zei: dat je elke maand een eisprong zou moeten hebben. maar door die lange cyclussen weet je dan niet wanneer je dan je eisprong zou moeten hebben.dus is dit moeilijk te achter halen. maar sommige meiden voelen van alles tijdens hun eisprong.ook kan je op je slijm letten.
vandaar heeft het nu ook nog geen zin om met ovulatietesten te beginnen, dit omdat je nog maar net bezig bent.en niet weet wat je cyclus is...
hoop dat ik jullie voldoende info heb kunnen geven.misschien heeft iemand van jullie hier wat aan. voor mij is het nog ff afwachten.maar ja, geduld is een schone zaak hihi...
meiden succes!
x dd