al een week ovetijd en....

Hoi Niekje,

Ik heb ook 3 maanden de temperatuur bijgehouden maar omdat ik zo'n "oor-apparaat" heb kon ik het niet echt heel duidelijk aflezen (ligt er maar aan hoe hard je zo'n ding je oor in duwt..) Ik weet wel dat het scheelt, 's ochtends of 's avonds, maar hoeveel durf ik niet te zeggen.

Veel succes donderdagmiddag!!!

Groetjes Olivia

he  olivia,

ik heb vandaag ook maar eens met de huisarts gebeld voor een afspraak. eens kijken wat hij me kan zeggen. ben wel nieuwschierig!
en het lijkt me niet dat een arts je zomaar een pilletje geeft om je menstruatie op gang te krijgen.niet als hij niet zeker van zijn zaak is lijkt mij...
maar goed, hou de moed erin. ik hoop voor je dat je meer duidelijkheid krijgt! hou je me op de hoogte! ben wel benieuwd natuurlijk. ik moet woensdag naar de huisarts. ik laat je wel weten hoe het gegaan is. ik ben bang dat hij niet veel voor me kan betekenen.omdat we nog maar net zijn begonnen. en dat de stoffen van de pil nog uit je lichaam moeten.maar goed, we zien het wel... jij   veel succes! en niet te veel piekeren vanacht!!

xx dd

hoi olivia en de andere meiden ,

ik kom net bij de huisarts vandaan. ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog niks wijzer ben geworden. hij zei namelijk: dat ik mijn urine bij hem kan brengen,zodat hij er een test mee kan doen. het is namelijk een andere test dan die wij bij de drogist kopen. want die van de drogisten geven steeepjes of die dingen aan en reageren alleen als er genoeg hcg in de urine zit. maar deze die hij doet schijnt ergens anders gevoel voor te zijn.weet alleen niet wat! maar goed, ik ga dus eind deze week mijn urine bij hem brengen.voor de zekerheid.
het kon ook zijn, dat ik gewoon nog aan het ontpillen ben en dat daarom mijn ongi langer weg blijft. hij heeft dit soort gevallen wel vaker mee gemaakt,dat er bij de meiden de ongi weg bleef en ook al een paar weken overtijd waren.maar die toch naar een paar weken toch nog positief testen... dus afwachten!

ook heb ik gevraagt of je wel een eisprong krijgt tijdens die erg lange cyclussen. of moet je dan eerst weer ongi zijn geweest.hij zei: dat je elke maand een eisprong zou moeten hebben. maar door die lange cyclussen weet je dan niet wanneer je dan je eisprong zou moeten hebben.dus is dit moeilijk te achter halen. maar sommige meiden voelen van alles tijdens hun eisprong.ook kan je op je slijm letten.
vandaar heeft het nu ook nog geen zin om met ovulatietesten te beginnen, dit omdat je nog maar net bezig bent.en niet weet wat je cyclus is...

hoop dat ik jullie voldoende info heb kunnen geven.misschien heeft iemand van jullie hier wat aan. voor mij is het nog ff afwachten.maar ja, geduld is een schone zaak hihi...

meiden succes!

x dd

Hoi DD
Vervelend he! Ik hoop dat je alsnog idd een positieve test zult krijgen en anders snel de RD zodat je op kunt naar de volgende ronde! Dat wachten is volgens mij het aller ergste wat er is, vind ik wel tenminste.
Nou succes meid en kop op het komt allemaal goed :)
Duim voor je.....en voor de rest ;-)

xxx Niekje

hoi meiden!
vandaag naar huisarts geweest en ben door verwezen naar de Gyn... hij kon niets voor me doen. moet er over twee weken naar toe dus ben benieuwd...

xxx

Hoi, meiden van de lange cyclus ik lees vaak mee en wil jullie suc6 wensen, het lijkt me lastig. Maar jullie hebben zo te zien veel aan elkaar en dat is mooi om te lezen. Ik heb geen lange cyclus, maar zit net in ronde 7 en tijdens de rd een behoorlijk dip, maar dankzij meiden op het forum gaan er weer helemaal voor!!! Liefs Lientje

goede morgen meiden,

ik werd vanmorgen wakker door krampen in mijn onder buik. en ja hoor, na 54 dagen toch de red.devils!! ik ben nog nooit zo blij geweest met mijn ongi...
nu kunnen we eindelijk naar ronde 3. nieuwe ronde nieuwe kansen...
meiden, kop op! het komt dus allemaal wel goed! succes allemaal met zwanger worden.
ik weet alleen nu niet hoe ik mijn vruchtbare periode moet berekenen. kan iemand mij dat vertellen?

wat ook toevallig is, is dat ik voor de pil ook altijd op vrijdags ongi werd! zou dit iets kunnen betekenen? wie weet. ben benieuwd wat voor cyclus dit gaat worden.

xx dd

Hallo allemaal,

Wat een bekende verhalen. Ik was 7 weken overtijd en had verschillende testen gedaan en ook een bij de huisarts, maar ze waren allemaal negatief. Ook had ik de klachten waar je van gaat denken ik ben zwanger. Gevoelige borsten, misselijk, sommige geuren niet kunnen verdragen..Na 8 weken werd ik dan toch echt ongesteld, maar niet zoals ik gewend was. Ik verloor heel veel bloed en ben zelfs flauwgevallen.
We zijn nu weer met nieuwe pogingen bezig en moet volgende week weer ongesteld worden dus ben benieuwd!!
Iedereen erg veel succes en het komt vanzelf laat de natuur zijn gang maar gaan.. Ook al is dit soms wel heel erg moeilijk.

Groetjes Lady23

Terug
Bovenaan