al een week ovetijd en....

daar wordt je inderdaad gek van, ben zelf nu 5 dagen overtijd en de test is negatief.. snap jij het snap ik het !!!
Veel succes en ik zal voor je duimen !!

Nanny

nou.... Nee ik snap het ook allemaal niet hoor.
ben nu bijna twee weken over tijd na een cyclus van nu bijna 10 weken!!!!! pfffff en twee negatieve testen. een op de nod en een een week later Vorige week dus..... morgen nog een test maar ben bang dat ie ook het zelfde zal zeggen dus volgende week maar naar huis arts...

duim ook voor jou.....

Hier ook nog geen nieuws... Morgenochtend maar weer testen (houd het nu maar op 2x per week..) en dan horen jullie het wel weer...

Pfft wat duurt wachten toch lang...

Wel steeds meer "kwaaltjes" maar ik durf nergens meer op te hopen..

Hoi Hoi, bedankt voor het duimen maar helaas. Vanmorgen weeeeeeeeeeer een negatieve test..

Ik word er nu echt wel een soort verdrietig van. Had elke keer de hoop dat er nog niet genoeg HCG hormoon zou zijn om positief te testen maar je zou zeggen dat dat nu toch wel aanwezig moet zijn..

Vandaag dag 41 (terwijl mijn langste cyclus,  tevens de eerste cyclus na het stoppen van de pil, 7 mnd geleden, 36 dagen was..) en als ik uitga van mijn laatste cyclus van 28 dagen (wat ook wel zou kunnen kloppen met het donkerbruine bloed wat ik op dag 21 - 26 verloor) ben ik bijna 2 weken overtijd.

Morgen toch maar es de huisarts bellen voor een afspraak deze week want ik word hier zo ontzettend zenuwachtig van!!

Olivia

hoi hoi
ik heb precies hetzelfde gehad.ik was intussen al twee weken overtijd maar de testen wezen elke keer niet zwanger aan.ik voelde me echt op en top zwanger en na 8keer zwanger te zijn geweest weet je echt wel hoe je jou dan voelt.maar helaas op ouderjaarsdag toch ongesteld geworden.maar heb nu wel duidelijkheid en kunnen nu verder voor de volgende klusmaand,hahahaha.
liefs sil

Hallo meiden,

Ik ben nieuw op het forum en óók alweer zo'n broekkie! Ik ben 23 en woon samen met mijn vriend van 35. We zijn erg gelukkig samen en verlangen ernaar om een gezinnetje te gaan vormen met een kleintje erbij.
Ik ben 1 december 2006 dan ook met de pil gestopt, nadat ik deze ruim 2 jaar had geslikt. Mijn cyclus was daarvoor altijd erg kort (voor m'n gevoel werd ik soms 2 keer per maand ongesteld) en zelfs tijdens de periode van pilgebruik brak mijn ongesteldheid soms al wel eens door terwijl ik nog niet eens in mijn stopweek zat.
Op het moment dat ik ben gestopt met de pil verwachtte ik dan ook dat ik direct ongesteld zou worden en dat vervolgens om de 2 weken zou worden . 1 december was het begin van mijn stopweek en toen ben ik dus ook gewoon nog netjes ongesteld geworden, maar daarna tot mijn verbazing niet meer! Ik ben nu dus anderhalve week overtijd, maar test negatief. Ik weet dat veel vrouwen een onregelmatige cyclus hebben als ze net gestopt zijn met de pil, dus ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere vrouwen van de periode dat ze net gestopt waren. Wat ik vooral heel vreemd vind is dat ik me lichamelijk wel ongesteld voel; last van buik, onderrug en bovenbenen (en hormoonbuien, haha) maar in plaats van bloed vloei ik alleen maar een hoop (schoon) slijm.

Ik ben benieuwd of meer van jullie dit soort ervaringen hebben!
Groetjes, 10e

Hoi,
Ik ben ook nieuw op dit forum maar geen broekie meer ;-))   36 jaar alweer. Ben  sinds april 2006 bezig en alweer aan mijn 9e ronde bezig dus. Direct weer heel regelmatig, zo'n 27 dagen de laatste maanden. Alleen.......afgelopen dinsdag gebeurde er helemaal niks! Voelde me echter al dagen niet normaal, misselijk, moe, buik / rugpijn gehad en ik heb regelmatig het idee dat er een ballon in m'n buik zit zo opgeblazen ben ik dan. Inmiddels 3x een test gedaan maar steeds negatief. Heb overleg gehad met mijn huisarts en maandag mag ik bloed gaan prikken, het weekend heeft nog nooit zo lang geduurd! We proberen niet teveel hoop te hebben, maar dat is erg moeilijk. Veel succes voor iedereen die in dezelfde situatie zit, vond het al een geruststelling om hier te lezen dat ik niet de enige ben die dit meemaakt. Zal jullie op de hoogte houden!
Cath - 9e ronde - 0 kinderen - NOD 02-01-2007 - 5 dagen en tellend ;-))

Terug
Bovenaan