al een week ovetijd en....

hallo allemaal,

ik zit inmiddels op dag 50 vandaag van mijn cyclus.
en ik heb ook al drie keer een negatieve test gehad. ik snap er niks van. waarschijnlijk een erg langs cyclus deze keer. het is ook nog maar onze tweede ronde. maar toch! dit duurt me eigenlijk te lang. laat de red.devils dan maar snel komen als ik dan toch niet zwanger ben. dan kunnen we aan ronde nr. 3 beginnen!

stel ik sla een hele cyclus over. hoe bereken ik dan wanneer ik mijn vruchtbare dagen heb? of is dit een stomme vraag. hebben meer meiden van die erg lange cyclussen??
dat er dan zo veel verschil tussen kan zitten tussen de ene en de andere cyclus.

nou ja, ik wacht het gewoon af. we blijven gewoon door klussen. of zou ik nu al langs de huisarts kunnen...

gr.dd

goede morgen meiden,

inmiddels dag 51 voor mij. had gisteravond last van kleine steekjes onder in mijn buik. en nu nog wel af en toe. lijkt wel op een ongi pijn. zouden ze dan toch komen? of zou het iets anders zijn. ik weet dat je lichaam je erg voor de gek kan houden.zeker als je nog maar pas bent gestopt met de pil. je gaat dan van alles denken. ik denk dat ik voor de zekerheid ff met de huisarts ga bellen vor een afspraak. ik wordt hier zo zenuwachtig van ...( lees mijn bericht van gisteren..) ik weet gewoon niet hoe het precies allemaal zit!.misschien wel een beetje stom. maar ik wil gewoon duidelijkheid.en ik hoop dat hij die mij kan geven. of dat jullie tips hebben. dan hoor ik het graag!

jullie allemaal succes meiden...

xxdd

Hallo allemaal FF voorstellen ik ben hier ook nieuw, was aan het info zoeken, loop al een paar wkn te zoeken naar info en hoop datr we elkaar hier verder kunnen helpen.
Ik ben nu 6wkn na mn nod en heb 2 testen gedaan en allebei negatief, kan dit door mn medicijn amitriptyline,of hebben jullie dit vaker gehoord?
Hoop echt dat ik wat van jullie mag horen, alvast bedankt en zkr tot een andere keer. Liefs ikke.

Helaas......gisterenavond: de Rode Duivels  Op naar ronde 10 dan maar
Vanmorgen nog wel bloed wezen prikken, kijken of ze daar nog iets in zien. Als het goed is hoor ik dat morgen

quote: sillypilly30jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-01-2007 18:29:01'));

hoi hoi
ik heb precies hetzelfde gehad.ik was intussen al twee weken overtijd maar de testen wezen elke keer niet zwanger aan.ik voelde me echt op en top zwanger en na 8keer zwanger te zijn geweest weet je echt wel hoe je jou dan voelt.maar helaas op ouderjaarsdag toch ongesteld geworden.maar heb nu wel duidelijkheid en kunnen nu verder voor de volgende klusmaand,hahahaha.
liefs sil

Je hebt helemaal gelijk, Sil, ik hoop nu ook elke dag op duivels...

quote: dag droomertje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2007 12:04:51'));

goede morgen meiden,

inmiddels dag 51 voor mij. had gisteravond last van kleine steekjes onder in mijn buik. en nu nog wel af en toe. lijkt wel op een ongi pijn. zouden ze dan toch komen? of zou het iets anders zijn. ik weet dat je lichaam je erg voor de gek kan houden.zeker als je nog maar pas bent gestopt met de pil. je gaat dan van alles denken. ik denk dat ik voor de zekerheid ff met de huisarts ga bellen vor een afspraak. ik wordt hier zo zenuwachtig van ...( lees mijn bericht van gisteren..) ik weet gewoon niet hoe het precies allemaal zit!.misschien wel een beetje stom. maar ik wil gewoon duidelijkheid.en ik hoop dat hij die mij kan geven. of dat jullie tips hebben. dan hoor ik het graag!

jullie allemaal succes meiden...

xxdd

Ha dagdromertje, ik zit inmiddels op dag 43 en word er ook he-le-maal GEK van!
Morgenochtend gelukkig een afspraak met de huisarts en ik hoop heel erg dat ik net als Cath ook bloed mag gaan prikken. Ik las pas ook op het forum van iemand die zo veel te laat was en die ging langs de huisarts, die deed een urine test, daar stond op "niet zwanger" en vervolgens kreeg ze pillen om de menstruatie op te wekken!! (of dus een miskraam, stel dat ze toch zwanger zou zijn!!) Ik hoop dat ze dat bij mij niet doen!! Ben echt wel een beetje zenuwachtig ervoor!! Vannacht ook super beroerd geslapen ervan! Houden we elkaar op de hoogte?
Groetjes Olivia

Hoi meiden!
Ook ik zit nog steeds te wachten. Zit nu al in week 11!! Echt niet te geloven. Donderdag middag kan ik eindelijk naar de huisarts dus ben heel benieuwd wat ie zal gaan zeggen.
Zal mijn schriftje met mijn tempen van dik drie maanden maar mee nemen, benieuwd of ie er iets uit haalt... Hoop dat ik eindelijk wel zekerheid krijg.
Nog even een vraagje: Ik heb nu al een paar keer sávonds rond de zelfde tijd getempt en deze is telkens boven de 37 graden ongeveer tussen de 37 en 37.4 maar s'morgens iedere keer toch maar rond de 36.4 is dat normaal??? Ik weet dat je het beste s morgens kunt tempen en deze heb ik ook op papier bijgehouden  vind het alleen  vreemd dat het toch zoveel verscheel maakt in temperatuur... Iemand ervaring mee??

succes allemaal, ben benieuwd wat jullie huisarts zal zeggen.
xxx

Terug
Bovenaan