Allemaal fage klachten... ??...

A

Anoniem

Guest
Hoi hoii

Wij zijn in ronde 2 voor ons 1e kindje. Ik heb een onregelmatige cyclus..
een van 42 dagen daarna 40 dagen en nu zit ik al op 41 dagen..
Had gehoopt dat het deze maand dan 38 dagen zou zijn of in ieder geval niet meer dan 40.. Zodat er wat een vast patroon in zou komen, maar nee dus !

Nu durf ik eigenlijk nog niet te testen (en kn ook niet want heb geen testen meer...)
Alleen sinds twee weken is mijn urine at verkleurd (sorry) het is nu veel geler dan normaal.. tis geen blaasontst !
Normaal word ik snachts ongesteld en heb ik een aantal dagen van te voren erge buikpijn, maar nu heb ik geen last !   Ook kan mn vriend aan me merken wanneer ik ongesteld moet worden want dan kan ik om de kleinste dingen me opwinden.
Dit is tot nu toe nog maar 1 keer gebeurd en het was tevens terrecht hahah
Mn borsten jeuken en k voel me verder toppie !
Heb rot jaren achter de rug en dit is voor t eerst dat ik kan zeggen dat ik twee weken topfit ben geweest !

Hou ik mezelf nu voor de gek????? Of zou het dan toch ?????
Wat vinden jullie.. moet ik dinsdag gelijk gaan testen? of nog even wachten ??

ps; wanneer kan je t beste testen?

Liefs Maike Sanne

Hey MaikeSanne.

ik heb net vanmiddag getest en ben zwanger. Ik heb sinds vorig weekend (toen een klein weekje zwanger en de innesteling wrs) klachten. Met name jeukende buik, maag, borsten...zere tepels, moe en slapjes, misselijk maar dan niet spugen maar waterstraaltjes, verhoging, spierpijnachtige klachten in m'n onderbuik en veel ongi-eisprong-achtige klachten....

misschien heb je er iets aan....als je echt zwanger bent test je wel positief denk ik...of je moet weinig HCG aanmaken. Mijn NOD is morgen en ik had een dikke vette streep al. Ik heb op t net ook andere testen gezien van vrouwen die ook een dag of twee dagen voor hun NOD hadden getest en die waren allemaal heel vaag. Ik heb een Kruidvat test gebruikt en die schijnt heel goed te zijn...

succes met al dan niet testen en hoop dat je zwanger bent of dan toch iig heel snel zult worden...

***** ***** ***** ***** ******   G L I T T E R S voor je!!!

Bedankt voor je reactie.. Gefeliciteerd
(had je in andere topic ook al gefeliciteerd;))
Maar ik voel me anders dan anders .. moeilijk hoor..
Baal zo dat ik morgen de hele dag weg bn voor mn werk waardoor ik geen testen kan gaan kopen !
Word dus niet eerder dan dinsdag... (tenzij de rd'tjes eerder komen natuurlijk..)
Heb jij sochtends getest?> of maakt dat met die vd kruidvat niet uit??

Liefs Maike Sanne

thnx...had ik idd gelezen!
ik voelde me ook anders dan anders...helemaal achteraf gezien, maar ja da's zo lekker makkelijk he. Ik durfde t ook niet te zeggen of voelen of denken...je wilt niet teleurgesteld raken he....maar ja op een dag moet je wel testen natuurlijk. Wanneer was je NOD ook weer? Heb t ff niet bij de hand...maar als de RDs niet komen en je zou nu zwanger zijn dan zou je in feite al bijna twee weken zwanger zijn.   Het lijkt me raar dat er dan nog geen HCG is aangemaakt dus als je deze week ongi moet worden kan je rustig een dag of twee dagen van te voren testen lijkt me. Het maakt niet uit wanneer je test....alleen ik denk dat je wel zoveel mogelijk urine moet hebben en dus niet dat je net een fles water achterover gekiept hebt. Het was zo overduidelijk bij mij die streep je kan je echt niet vergissen. Terwijl ik er nog overheen plaste (sorry) zag ik de streep komen, de teststreep was nog niet klaar toen...uiteindelijk die ook en dus twee vette strepen!!!! Jammer dat je morgen nog niet kan testen dan....of je moet er ff tussenuit knijpen? en anders toch maar gewoon nog een dagje extra wachten meid. tis ook weer een dagje extra HCG toch?

Sterkte iig en ik lees t hopelijk heel snel dat je ook zwnnger bent...

knuf Petra

Tijgertje ik denk dat jij heel veel geluk heb dat je al positief kan testen voor je nod hoor. Want soms maak je gewoon nog niet genoeg hormonen aan. Kruidvat schijnt idd heel gevoelige test te zijn. Maar ik zou adviseren om gewoon op de nod dag of de ochtend na de nod dag te testen. Ik zou het wel 's ochtends doen, om idd wat tijgertje al zegd je overdag drinkt e.d. Maar vaak staat wel op een test dat het niet uit maakt hoor. En als je zwanger bent dan is het heus ook wel 's middags of 's avonds aantoonbaar. Er zijn ook testen die je 4 dagen voor je nod kunt doen. Ik heb testen via testjezelfnu. Ik geloof dat je die ook 4 dagen voor je nod kan doen. Ik heb 26 juni mijn nod, maar wil begin juli denk ik pas testen.

Ik heb ook vage klachten waarvan ik niet weet of ze te maken hebben met spanning/stress of misschien grieperig worden. Of dat ze uberhaupt met zwanger zijn/zwanger willen worden te maken hebben. Ik had bij overgewicht en zwangerschap al ff wat beschreven, maar dacht doe het hier ook nog maar ff. Want bedenk me ineens nog iets, hihih.

* sinds gisteravond een rekkend gevoel bij mijn rechter zij. sinds vanmorgen is dat eigenlijk nog heviger geworden, en door de dag heen steeds wel aanwezig, vreemd!
* voel me anders dan anders, kan dat moeilijk uitleggen
* vanmorgen met bloed in mijn mond wakker en van de week al ineens bloed in mijn mond, terwijl ik niks deed. Had dat eerder wel eens met tandenpoetsen dat mijn tandvlees bloed, maar ging nu best goed en dit is wel vreemd zo ineens.
* moe, en sneller moe als ik maar ff iets doe
* slecht en onrustig slapen
* elke nacht ineens naar de wc moeten wat ik anders niet hoef
* vergeetachtigheid
* gevoelige tepels
* steekjes hier en daar, apart gevoel in mijn buik soms
* soms wat misselijk, weinig eetlust
* temperatuur van 36,77 's ochtends en 37,44 's avonds (temperatuur sinds 18 juni)

Nou dat was het wel denk ik, pfiew best een lijst hoor, hihih. Ben misschien nog wel iets vergeten. Normaal krijg ik een voorgevoel over mijn cyclus door, maar dit keer helemaal niet. Zelf wijt ik dingen aan aantal nachten slecht slapen, en soms enorm veel aan mijn koppie hebben. Idd wat Tijgertje beschrijft, zelf bescherming, niet durven hopen e.d.

Ik moet nog ff wachte tot 26 juni! Ik hou jullie op de hoogte

Liefs Nathalie

ja misschien is t ook wel zo Nat, ik weet t niet...ik las alleen dat er zoveel vrouwen al voor hun NOD testten en die hadden allemaal ook gewoon een positieve test. Hier en daar tref ik een uitzondering die testen de eerste week negatief en dan in ene positief. Ik wil ook niemand aanzetten tot het testen hoor, sorry dat was niet m'n bedoeling. Maar ja, dan ben ik zelf heel enthousiast en dan hoop ik zo dat die anderen het ook allemaal kunnen gaan doen. Iedereen moet dat natuurlijk zelf weten en daar een gevoel bij hebben. Ik had vanmiddag in ene 'het' gevoel, ik moet testen....ik was ergens ook helemaal niet verbaasd. Misschien toch ook dat rare gevoel dat je t wel weet maar niet kan plaatsen. Ik herken wel wat symptomen van jou hoor! Ik ben heel benieuwd en hoop heel snel te lezen dat je zwanger bent.

Succes meid, knuffel

Tijgertje ik weet ook niet hoe het allemaal precies zit hoor meis. Ik zeg ook maar dingen die ik lees e.d. En tja de een kan gelukkig al vroeg testen en de andere pas als ze week of twee weken overtijd is. Maar ja das zowiezo toch ook met zwanger worden. Waarom word iemand in ronde 1 zwanger en is de andere al een jaar bezig? Of weer iemand anders die niet zwanger kan worden. Tis toch een bijzonder iets allemaal. Ik gun het iedereen heel erg. We steunen elkaar en slepen elkaar er door.

Het wil niet zeggen dat de dingen die ik omschrijf kwaatjes zijn, maar ik beschrijf gewoon wat ik voel, meer kan ik niet doen. Een beetje voor mezelf ook op een rijtje zetten hey wat voel ik eigenlijk. Zo bedacht ik me nog wat.

Mijn neus ruikt allerlei vreemde geurtjes. Zo had ik dat een paar dagen geleden ineens in onze slaapkamer. Ik werd er op gegeven moment gewoon misselijk van. Dus ik mijn vriend roepen en vrage of hij wat ruikt, maar nee hij rook niks. Dus zei wil je eens onder het bed kijken. En jaaa hoor onze kat had een muisje onder het bed gelegd. Bahbahbah, ik ben de badkamer ingevlucht, ging zowat over mijn nek. Mijn vriend heeft hem gelukkig weg gehaald. Zelfs in de supermarkt ruik ik van alles. Echt vreemd. Donderdag smaakte me de koffie ineens vreemd. Maar heb nog geen koffie weer gedronken, dus ga ik zo maar eens ff proberen, hahaha.

Vergeetachtigheid is ook echt hoor. Nu schieten mij deze dingen ineens te binnen, maar dan zit ik te bedenken van wat voel ik e.d. en kom ik er niet op. Maar dank denk ik tja Nathalie je hebt ook whiplash, zal daarvan wel komen, hahah. En de laatste dagen sneller wat geirriteerd of emotioneel. Zal misschien wel komen doordat ik de laatste weken best dingen heb meegemaakt. Zo probeer ik voor mezelf een antwoord te vinden, maar dingen blijven wel een beetje vreemd.

Liefs Nathalie

tis idd moeilijk om te vergelijken Nat. Daar heb je helemaal gelijk in. Als ik jou zo beluister klinkt t allemaal wel heel bekend en vooral zwanger!? Ik hoop t voor je meis...zou prachtig zijn. Ik ruik in ene sinds vandaag zwavel...hoe verzin je t? Mn handen ruiken er naar. Ben al begonnen met een dagboekje te maken daar heb ik van alles al ingezet ook over de klachten....vorige week had ik wel dat ik steeds niet uit m'n woorden kon komen, daar heb ik dus normaal gesproken alles behalve last van...hahaha

nou ben heel benieuwd naar jou...succes meis, knuf

Terug
Bovenaan