A
Anoniem
Guest
Hoi hoii
Wij zijn in ronde 2 voor ons 1e kindje. Ik heb een onregelmatige cyclus..
een van 42 dagen daarna 40 dagen en nu zit ik al op 41 dagen..
Had gehoopt dat het deze maand dan 38 dagen zou zijn of in ieder geval niet meer dan 40.. Zodat er wat een vast patroon in zou komen, maar nee dus !
Nu durf ik eigenlijk nog niet te testen (en kn ook niet want heb geen testen meer...)
Alleen sinds twee weken is mijn urine at verkleurd (sorry) het is nu veel geler dan normaal.. tis geen blaasontst !
Normaal word ik snachts ongesteld en heb ik een aantal dagen van te voren erge buikpijn, maar nu heb ik geen last ! Ook kan mn vriend aan me merken wanneer ik ongesteld moet worden want dan kan ik om de kleinste dingen me opwinden.
Dit is tot nu toe nog maar 1 keer gebeurd en het was tevens terrecht hahah
Mn borsten jeuken en k voel me verder toppie !
Heb rot jaren achter de rug en dit is voor t eerst dat ik kan zeggen dat ik twee weken topfit ben geweest !
Hou ik mezelf nu voor de gek????? Of zou het dan toch ?????
Wat vinden jullie.. moet ik dinsdag gelijk gaan testen? of nog even wachten ??
ps; wanneer kan je t beste testen?
Liefs Maike Sanne
Wij zijn in ronde 2 voor ons 1e kindje. Ik heb een onregelmatige cyclus..
een van 42 dagen daarna 40 dagen en nu zit ik al op 41 dagen..
Had gehoopt dat het deze maand dan 38 dagen zou zijn of in ieder geval niet meer dan 40.. Zodat er wat een vast patroon in zou komen, maar nee dus !
Nu durf ik eigenlijk nog niet te testen (en kn ook niet want heb geen testen meer...)
Alleen sinds twee weken is mijn urine at verkleurd (sorry) het is nu veel geler dan normaal.. tis geen blaasontst !
Normaal word ik snachts ongesteld en heb ik een aantal dagen van te voren erge buikpijn, maar nu heb ik geen last ! Ook kan mn vriend aan me merken wanneer ik ongesteld moet worden want dan kan ik om de kleinste dingen me opwinden.
Dit is tot nu toe nog maar 1 keer gebeurd en het was tevens terrecht hahah
Mn borsten jeuken en k voel me verder toppie !
Heb rot jaren achter de rug en dit is voor t eerst dat ik kan zeggen dat ik twee weken topfit ben geweest !
Hou ik mezelf nu voor de gek????? Of zou het dan toch ?????
Wat vinden jullie.. moet ik dinsdag gelijk gaan testen? of nog even wachten ??
ps; wanneer kan je t beste testen?
Liefs Maike Sanne