Allemaal fage klachten... ??...

hey MaikeSanne nou ben blij dat t iig goed met je gaat en een nieuwe baan vergt meestal veel energie. En idd het brengt je wel op andere gedachten.

ga weer ff verder ben aan t werk...hihihi....tot snel

liefs

Hier ff update-je van mijn kant! Vanmorgen was mijn temperatuur 36,70 dus best wel hoog voor basistemperatuur lijkt me. Maar goed we wachten af! Ga dalijk ff ovulatietest proberen, maar hier nog geen ei te vinden hoor. Ook geen slijm of buikkrampjes, dus volgens mij denkt mijn eitje, wacht jij nog maar ff lekker. Verder voel ik me anders, maar geen kwaaltjes ofzo.

Mijn nod is 25 juli! Dus nog ff te gaan
Hoe is ie hier?

Liefs Nathalie

hey dames hier alles goed...lekker twee daagjes vrij gehad en ook wel nodig want de komende weken wordt t hard werken ivm vakantieperiode dus veel onregelmatige diensten en dagen achter elkaar....pffff...hoop maar dat ik niet te moe ben want daar heb ik momenteel nog wel last van...
naja, tis voor een goed doel dus ik probeer zo min mogelijk te klagen....

verder weinig nieuws en ga zo nog ff op de bank hangen en dan lekker naar mn bedje, morgen weer om half 6 op voor de vroege dienst. zucht...

knuf van mij en tot snel....

Hey Meis, ik zag je naam ineens voorbij komen hier. Dus dacht ohhh ff onze topic naar boven halen en met tijgertje kletsen, hiih. Hoe is ie meis? Hoe je het nog een beetje uit met je buikje en je werk enzo? Kun je al wat zien dat je zwanger bent of nog nie?

Hier gelukkig dit keer niet mega fage kwaaltjes ofzo. Voel me wel nog steeds anders dan voorheen. Heb deze ronde ovulatietesten gebruik en weet dus nu dat ik mijn eisprong heb gehad. Kijken wat mijn temperatuur morgen ochted weer zegd. Ben benieuwd. Begint eigenlijk beetje routine te worden. En ga er tot nu toe deze maand erg luchtig mee om. Vind het wel best zo, hihih.

Gebeurd hier genoeg waarbij ik mijn koppie moet gebruiken en ik leef gewoon lekker mee met andere meiden hier op het forum. En dan vermaak ik me ook wel. Onze tijd komt ook nog wel (hoop ik, hihih)

Liefs Nathalie

hey Nath. Fijn dat je relaxed bent, das altijd positief natuurlijk...en t zal toch heus niet meer lang op zich laten wachten hoop ik voor jullie...
Hier alles goed. Je kan t 's avonds wel zien...maar ja, ik ben natuurlijk al rond van mezelf dus nu iets ronder hahaha...broeken zitten niet de hele dag meer lekker, dus verwacht zelf wel dat ik met een week of 4 toch wel aan de zwangerschapsbroeken zit. Heb al wel 2 huisbroeken van Prenatal die zitten zaaaaaalig...en wat shirtjes gekocht en gekregen...
vrijdag weer naar de gyn hopelijk nog een echo....

meis ik ga lekker slapen heb t gehad weer na de zoveelste late dienst....blegh..

tot snel x

Weltrusten meis, slaap lekker!

Hier zitten de bh-s niet lekker, maar dag geen kwaaltje lijkt me, hihih
En heb boven mijn navel meer buikje gekregen, zal morgen eens ff wegen gaan
Terwijl broeken nog wel gewoon zitten en ik niet het idee heb van ohh ben slecht bezig geweest.Snap er af en toe niks van. Maar heb me maar voorgenomen om er nisk van te willen snappen (voor hoelang ik het vol houd, hihih) Nee ben deze ronde eigenlijk wel rustig, maar of dat eind volgende week nog zo is, hihih

Liefs Nathalie

hey Nath. dus BH's zitten niet lekker? mmm...tja mijn borsten zijn ook wel ietsje gegroeid maar niet heftig en BH's zaten mij al nooit lekker qua omvang. Is meestal t eerste dat ik uittrek als ik thuiskom. Ik had qua symptomen iig zere tepels en geen zere borsten. De borsten beginnen nu een beetje zwaarder aan te voelen, maar da's pas net...

Tja en t blijft toch spannend meid, dat weten we toch!? hahaha, dus ik leef gewoon weer met je mee....

nou ga maar s uitloggen, want ik word zo afgelost door de vroege dienst en dan mag ik m'n bedje in heerlijk!!!!

dag meissie

Goedemiddag, ohh ik dacht al ons tijgertje is er vroeg bij vanmorgen
Maar jij kon zo lekker je bedje in. Hier laat naar bed omdat we verjaardag hadden.
Het was gisteren een feestje in mijn buik hoor. Steekjes en gerommel, volgens de berekeningen kan het innesteling zijn. Ik ben er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig, want dit is voor het eerst deze ronde dat ik iets voel. En ben eigelijk wel blij mee, ipv al die kwaaltjes waar je niks mee kan. Mijn bh zit idd niet lekker. Maar qua borsten valt het op moment gelukkig mee. Ben nu alweer moe, dat heb ik wel en niet echt puff vandaag. Maar qua gevoel zit ik eigenlijk alweer in augustus. We wachten het maar gewoon af. Ik heb vrijdag 25 juli mijn nod, maar ik verwacht dat ik nog wel moet wachten tot die maandag erop. Ik ga zowiezo voor 1 augustus een testje wagen (als het nodig is) want dan heb ik afspraak bij osteopaat. Ik heb een keer gelezen dat dat ook positief effect kan hebben op zwanger willen worden, dus wie weet. Ben er al hele tijd niet geweest, dus kijken wat ie van me zegd.

Fijn weekend meis en tot snel!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan