Allemaal fage klachten... ??...

Ohhh spannend meis! Wanneer was je nod datum? Had je niet al een kleine, heb ik dat ergens gelezen of laat mijn geheugen me weer ff in de steek?

Ik bedenk me net dat ik eigenlijk helemaal niet veel slijmerig verlies heb momenteel. Vorige rondes wel. Dus wie weet. Geen idee wat je juist wel of niet moet hebben hoor, hihih.

Liefs Nathalie

Ohhh ja en bij innessteling kan je idd iets bloed verliezen, kweet niet wanneer jij je eisprong had. Als je op predictor je cyclus uitrekend kun je zien wanneer eisprong en mogelijke innnesteling plaats vond. Hoeveelste ronde is dit? En hoe was je cyclus daarvoor?

Liefs Nathalie

Ik zal het je even nog wat ingewikkelder maken.

Ik ben op 18mei gestopt met de pil, wilde daarna nog 1 ronde slikken maar kreeg een doorbraak bloeding op 30mei,vandaar dat we dus maar in mei zijn gesopt ipv juni of juli.
Maar ik heb tussen 18mei en 30 mei 4x een pil geslikt.
Dus ik weet niet precies wat de 1e dag van m,n laatste NOD is,
Maar iedereen zegt me dat ik maar van 18mei uit moet gaan.
Ook de assistent van m,n huisarts.Maar ook zei durfde het niet met zekerheid te zeggen.
Dit is de 1e ronde 3de kindje (weet niet hoe lang m,n cyclus is!)
Maar volgens predictor :

Laatste menstruatie:  
18 mei 2008

Cyclusduur:  
28

Meest vruchtbare dag:  
31 mei 2008

Eisprong dag:  
1 juni 2008

Innesteldag:  
6 juni 2008

Positieve bloedtest mogelijk  
11 juni 2008

Positieve thuistest mogelijk  
15 juni 2008

OF

Laatste menstruatie:  
30 mei 2008

Cyclusduur:  
28

Meest vruchtbare dag:  
12 juni 2008

Eisprong dag:  
13 juni 2008

Innesteldag:  
18 juni 2008

Positieve bloedtest mogelijk  
23 juni 2008

Positieve thuistest mogelijk  
27 juni 2008
Dus.. nog niks wijzer hé!
Die 'bloeding' was 14 juni
ik maar wachten ... gggrrr...
Ga dins/woens weer testen en dan z,n die je eerder dan je NOD kan gebruiken.
Dan ben ik 10dagen overtijd (bij 18mei) en 2 dagen voor m,n NOD (bij 30 mei)
Ik mag toch hopen dat die test me wel duidelijkheid geeft!!

Kus Marieke

Even er bij zetten!!
Ben bij m,n zoontje ook meteen 1e ronde aangeteld,dus..
Enne..  nog vrij jong (april 1986)  dus ook vrij vruchtbaar (hoop ik!)

1e ronde,Juni'08  getest 20/6 deze was negatief nog geen RD's

Hhaha om het maar ff lekker ingewikkeld te houden. Ik doe het ff in eigen woorden hoor. Om er achter te komen of ik het snap. Je bent 18 mei gestopt met de pil, maar toen twijfelde je en heb je tussen 18 mei en 30 mei nog 4 pilletjes van de pil geslikt. 30 mei had je een bloeding. Daarvoor nog niks of had je 18 mei ook al bloeding en toen 30 mei weer? Maar als je 30 mei bloeding had was dat denk ik de 1e dag van je cyclus. Als je dan uitgaat van 28 dagen dan is 27 juni pas je nod? Klopt dat? Of kraam ik nu allemaal onzin uit, hahahah. Ik ben ook niet zo heellll helder meer hoor.

Dan is het dus ook vrij logisch dat je nog niet positief kunt testen meis. Als 27 juni je nod is dat is vrijdag. Want ik heb 26 juni mijn nod. Spannend hoor. Als je een test neemt die je 4 dagen van te voren kunt gebruiken zou je misschien positief kunnen testen, maar ja als je niet genoeg hormonen in je urine hebt zou het ook pas kunnen dan je eind juni positief test. Tis beetje afwachten dus. Dat is het zowiezo natuurlijk. Maar klopt het verhaaltje wat ik hier boven schreef? En wat is er met april 1986? Dat volg ik niet helemaal.

Ik heb net mijn temperatuur gemeten. Elke avond rond 23.00/23.15 uur. Vanavond was het 37,69 het word steeds hoger meiden. Vind het wel vreemd hoor!

Ik ga nu lekker proberen te slapen. Morgenvroeg werken en gesprek met revalidatie arts. Dus alles een beetje dubbel gepland kwam ik achter. Maar ja die revalidatie arts afspraak krijg je gewoon brief van thuis en word je maar geacht te kunnen. En aangezien ik vrijdag middag niet heb gewerkt omdat ik me totaal niet lekker voelde. En vrijdag middag ook pas die brief kreeg ben ik vergeten te vragen of ik eigenlijk wel vrij mag hebben. Maar ik ga gewoon morgen vroeg heen en dan overleg ik wel ffies. Denk ik geen probleem. En volgens mij duurt dat gesprek ook niet heel lang hoor, moet alleen ff op en neer naar de stad dus die tijd moet ik er ook wel bijrekenen hè.

Allemaal fijne nacht en tot morgen!

Liefs Nathalie

Wat doe je als je niet kan slapen? Nou dan ga je dingen lezen op internet. Verstandig? Nee! hahaha Maar kom wel weer achter dingen. Die pukkeltjes en vlekjes wat ik dus heb is dus ook een kwaaltje. En dat onrustige gevoel wat ik soms in mijn benen heb en vaak kramp tijdens hydro/zwemtherapie e.d. Helppp! hahah. Okay Nathalie nu ga je rustig slapen. Maar ik heb zo'n ontzettend trekkend en stekend gevoel in mijn rechter zij. Geen idee waar het vandaan komt, maar begin beetje irritant te worden. Wat zit er ten hoogte van dat? Tis meer ten hoogte van mijn nagel, maar dan dus in mijn rechter zij. En links voel ik niks, heel vreemd. Ik ga nu proberen te slapen, maar ben eigenlijk klaar wakker. Hoezo verstoord slaappatroon, weer zo iets. 's Nachts vaker wakker worden en ineens 's nachts naar de wc moeten terwijl ik dat anders nooit hoef.

Ok hup naar bedje, oogjes dicht en snaveltje toe! Ik spreek jullie morgen!

Liefs Nathalie

Dag Nathalie,en de andere meiden hiero!!

Je snapt mijn vage tekst inderdaad!
Dus inderdaad m,n andere NOD is vrijdag.
Maar mensen in m,n omgeving en de assistent van de de dokter zei dat ik waarschijnlijk gewoon van de 1e datum uit moest gaan dat heb ik dus maar gedaan.
Maar omdat inderdaad de andere datum er ook nog is,heb ik nog steeds kans.
Dus als ik woensdag test,kan het met een vroege moeten lukken hé!
Als ik positief test denk ik inderdaad maar gewoon van 30 mei uit te gaan en dan kan de dokter aan de hand van een echo de data nog altijd verschuiven.
Hopen dat ik dus niet ongi word eind van de week :s
We geklust zo halverwege juni (en natuurlijk ook andere dagen haha)
Ben benieuwd, bij Joos was het ook ineens 'raak' dus waarom nu niet hé!
Dat april 1986 is m,n geboorte datum ! Ik typte dat ik jong was vandaar.
Zitten we samen lekker in spanning haha,waneer ga jij testen?

Kus Marieke

P.s snap dat alleen niet hoe ik al z,n dikke week buikpijn enzo kan hebben ?

Goedemoregennnnnn, lekker geslapen allemaal? Pff wat een nacht hier zeg. Mijn mannetje en ik konden beiden niet slapen. Dus zijn op gegeven moment beide maar weer ff uit bed gekropen. Waren klaar wakker. Op gegeven moment ben ik gewoon rustig gaan liggen schaapjes tellen. Maar toen liet op gegeven moment mijn vrined iets vallen en toen waren de schaapjes uitgebroken uit het hek, en was ik weer klaar wakker, hahah. Toen weer beetje liggen dommelen komt op gegeven moment mijn vriend naar bed. En heb ook nog gemerkt dat die naar beneden ging. Hij kon echt de slaap niet vatten dus is naar beneden gegaan tv kijken in de hoop dat ie daar beetje moe van werd. En aangezien hij nu niet naast me ligt denk ik dat dat gelukt is. Ben tig keer wakker geweest vannacht.

Om 4.15 uur denk ik voor het laatst en toen tot 7.15 uur geslapen. Weer voor de wekker aan natuurlijk. Maar goed dacht ga hier nog wel ff kijken dan. Maar moest ook nodig naar de wc om 7.30 uur. Maar ships normaal temperatuur ik om 8.00 uur. Maar ja als je opgestaan bent en naar de wc is het niet betrouwbaar meer hè. Nou meiden mijn temperatuur is weer gestegen hoor 36,90 terwijl hij begin vorige week 36,64 was. Tis dan wel half uur te vroeg gemeten, maar ok.

Ik heb steeds van die steken/trekkend gevoel in mijn rechter zij. Ik ging net ff in bed zitten en toen kreeg ik het weer. Wat zit er aan die kan van je lichaam dat dat kan zo kan protesteren? Als ik ten hoogte van mijn navel op mijn buik duw kan ik links wel indrukken maar rechts is harder. Weet iemand dit?

Ik ga denk ik zo maar ff lekker douchen, wat proberen te eten en dan moet ik alweer weg. Lees jullie berichtjes denk ik vanmiddag pas.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan