Allemaal fage klachten... ??...

Nathalie meis.. als ik jou was zou ik toch maar gaan testen ! We zijn nu al 22 juni dus 4 dagen voor je nod..  
Ect meid.. al je symptomen bij elkaar opgeteld.. denk ik echt dat je zwanger bent meid !
Spannend hoor !!!

Oh enne.. ik herken dat ruiken !
Eergister gingen we op bed en ook ik rook vreemde dingen.   Manlief verklaarde me vor gek, maar uiteindelijk vond ik poezenkots..   Onze katjes krijgen ander eten sinds een weekje en geven telkens over snachts.
Nu was het katertje stiekum naar boven geglipt en had dus in onze inbouwkast overgegeven ! Net naast mijn schoenen !!!!
Manlief rook idd niks...

ZOcht hier niks achter, maar nu ik dit zo van jou las dacht ik idd.. he dat heb ik ook!
Zou het dan toch..... ???

Neee joh gekke meiden, ik verbeeld het me vast maar. Volgens mij hebben we niet eens op juiste moment geklust. Tenzij mijn eisprong eerder is geweest, hahaha. Ach tis afwachten. En soms denk ik wel,dat ik mijn lichaam voor de gek hou of mijn lichaam mij, hihih. Maar ja wakker worden omdat je moet plassen en het liefst wil slapen, dat word beetje lastig hè. En ineens van alles ruiken? Tja tenzij mijn reuk orgaan ineens ontwikkeld is na 24 jaar, hihih. En zo zijn er wel meer dingen waarvan ik denk, nee Nathalie dat kun je niet zelf verzinnen dat overkomt je. Dus dan krijg je wel een beetje hoop. Maar hoop moet je in het leventje houden hè.

Ships kweet al niet meer wat ik wou zeggen. Ohh ja vaker moetn plassen overdag word idd van gezegd dat het te maken heeft dat je baarmoeder ofzo groeid, waardoor het op je blaas duwd. Maar overdag valt het hier wel mee, kan ook nog niet echt hè. Bepaalde dingen voel je denk ik pas later.

Maar ja als ik kijk naar Joepie bij de kluskippies die had mega veel kwaaltjes meiden. En wij dachten allemaal die is zwanger (achteraf zei mijn voorgevoel van niet, maar das ook lullig om te zeggen) Ze kreeg steeds meer kwaaltjes en zelfs ik begon er een beter gevoel over te krijgen.

Tis niet dat ik een gave heb ofzo. Maar had laatst van 2 dames zeker dat ze zwanger waren, en tijdje later kwamen ze idd met heellll goed nieuws. Dan is het toch wel ff lachen hoor. Nu heb ik geen voorgevoel. Ook niet over de lengte van mijn cyclus. maar ja dat kan ook niet als je zwanger word hè, want dan tel je alleen maar door ipv dat je cyclus 28 of meer dagen is, dus wie weet, hahaha. Heb ook al cyclus van 22 dagen gehad, dus tja.

Maar nee meiden ik wacht nog ff rustig af. Maar ja als je dan zo met jullie zit te kletsen, word ik best wel beetje zenuwachtig hoor, hihih

Liefs Nathalie

Hahhaha wie weet Maike Sanne! Is dat eigenlijk een zwangerschapskwaaltje dat ruiken?

Wat zegt je voorgevoel over mij? hihih

Er is idd iemand hier in de buurt die heeft dat ook. En dat klopt ook (bijna) altijd.
Zo had ze toen tegen mn ene buurvrouw gezegd dat ze binnenkort een derde kindje zouden krijgen. Zij heeft haar gigantisch uitgelachen want ze had een spiraaltje en ze vonden twee kindertjes genoeg.
Maar... een maand later bleek ze idd zwanger ! Heel apart allemaal,maar klopte dus wel!
Ik kwam haar ook wel eens tegen maar heb toen bewust gezegd dat ik niet wil dat ze mij zulke dingen gaat vertellen.   Voor t zelfde verteld ze dat ze voeld dat je geen kinderen zult krijgen   oid..
Vind t soms eng maar geloof er zeker weten in !
(net zoiets als mensen die met geesten kunnen praten daar geloof ik bij sommigen ook wel in)

Liefs

Hhaha ik heb geen idee !   Geloof wel dat je geur idd anders kan zijn... Maar weet t niet zeker..
Leuke beesten he .. katten... haha

Nou tis absloluut niet dat ik een gave heb ofzo. Maar doordat ik best wel veel zit te kletsen hier dacht ik echt bij Kipling in meiden van maart topic (nu kwebbelmeiden van maart) dat ze zwanger was. Dus ik sprak het ook voor die tijd uit en toen zei ze: ik hoop dat je gelijk hebt meis. En ik kreeg gelijk, hihih. En toen had ik het bij nog iemand. En jaa weer gelijk. En zelf met mijn cyclus enzo. Ik dacht bij mijn 2e ronde ik zit rond de 33 dagen en werden er 36 en bij mijn 3e ronde dacht ik zit rond de 28 /29 dagen en klopt ook. Nu krijg ik geen lengte van cyclus door, hihih. En ook niet duidelijk voorgevoel ohhh die of die is zwanger. Al heb ik bij jou wel klein beetje positief gevoel. Maar ja durf het niet te zeggen meis. Wil je geen hoop geven. Misschien komt het ook wel omdat we nu zo gezellig met elkaar overal zitten te kletsen en we elkaar beetje zitten op te jutten en mee zitten juichen met Tijgertje, hihih

Liefs Nathalie

Dag meiden,

Vreemd hé.
Ik heb ook allerlei vage klachten, ook ik denk van me zelf dat ik mezelf gewoon 'gek' zit te maken.
Net als de meeste zullen denken.

Ik heb oa.
Buikpijntjes,menstruatieachtige klachten,steekjes ,krampen,jeuk op de borst
(extreem) veel witverlies (wie ook???) verders duizelig en 2x echt misselijk

Trouwens 14juni,bij het afvegen een rosige/bloederige afscheiding gehad (insnestelling???)

Ik ben vandaag 7dagen overtijd :S
Maar nog steeds geen positieve test,dus ik mag nog niet juichen.
Ga dinsdag of woensdag weer testen.

Kus Marieke

Terug
Bovenaan