Neee joh gekke meiden, ik verbeeld het me vast maar. Volgens mij hebben we niet eens op juiste moment geklust. Tenzij mijn eisprong eerder is geweest, hahaha. Ach tis afwachten. En soms denk ik wel,dat ik mijn lichaam voor de gek hou of mijn lichaam mij, hihih. Maar ja wakker worden omdat je moet plassen en het liefst wil slapen, dat word beetje lastig hè. En ineens van alles ruiken? Tja tenzij mijn reuk orgaan ineens ontwikkeld is na 24 jaar, hihih. En zo zijn er wel meer dingen waarvan ik denk, nee Nathalie dat kun je niet zelf verzinnen dat overkomt je. Dus dan krijg je wel een beetje hoop. Maar hoop moet je in het leventje houden hè.
Ships kweet al niet meer wat ik wou zeggen. Ohh ja vaker moetn plassen overdag word idd van gezegd dat het te maken heeft dat je baarmoeder ofzo groeid, waardoor het op je blaas duwd. Maar overdag valt het hier wel mee, kan ook nog niet echt hè. Bepaalde dingen voel je denk ik pas later.
Maar ja als ik kijk naar Joepie bij de kluskippies die had mega veel kwaaltjes meiden. En wij dachten allemaal die is zwanger (achteraf zei mijn voorgevoel van niet, maar das ook lullig om te zeggen) Ze kreeg steeds meer kwaaltjes en zelfs ik begon er een beter gevoel over te krijgen.
Tis niet dat ik een gave heb ofzo. Maar had laatst van 2 dames zeker dat ze zwanger waren, en tijdje later kwamen ze idd met heellll goed nieuws. Dan is het toch wel ff lachen hoor. Nu heb ik geen voorgevoel. Ook niet over de lengte van mijn cyclus. maar ja dat kan ook niet als je zwanger word hè, want dan tel je alleen maar door ipv dat je cyclus 28 of meer dagen is, dus wie weet, hahaha. Heb ook al cyclus van 22 dagen gehad, dus tja.
Maar nee meiden ik wacht nog ff rustig af. Maar ja als je dan zo met jullie zit te kletsen, word ik best wel beetje zenuwachtig hoor, hihih
Liefs Nathalie