Allemaal fage klachten... ??...

Goedemorgen !

Nathalie.. zeer vervelend dat jullie beide zo slecht hebben geslapen !
Misschien toch die spanning van wel/niet zwanger??
Klinkt misschien lullig, maar ik heb heerlijk geslapen. Heb gedroomd over een echo , moet hier niet gekker worden !
Komt misschien doordat manlief en ik er gisteravond in bed nog over hebben gesproken..

Het weer lijkt niet zo mooi...Dus weet niet of ons werk uitstapje door kan gaan.
het waait erg hard en het begint ook weer wat te druppen geloof ik..
Hmm.. strax maar ff overleggen

Dames goeie dag vandaag !

Liefs Maike Sanne

ps; nog geen rd'tjes vannacht !!!

@Nathalie: die klachten kunnen heel goed zwangerschapsklachten zijn...maar ja...dat weet je toch pas zeker als je een positest hebt natuurlijk...t blijft tot die tijd toch onzeker. Maar verhoging past er zekers bij, slecht/onrustig slapen, steken rondom je buik maag (misschien ook zijkant idd) onder je navel zit je baarmoeder die als je zwanger bent, soepel gemaakt wordt om groter te kunnen worden, dat is vaak wat je voelt. Ik heb dat dus ook heel erg. Ik heb t sinds de innesteling (ook dat weet ik nu dus pas achteraf he). Maar kan t precies terugtellen. En niet iedereen heeft klachten ook nog es. Dus ik ga er vanuit dat in de hoeveelheid en variatie klachten ook verschil zit.
Toch maar weer afwachten meis, maar ik duimduimduim voor je echt!
EN WEL BLIJVEN ETEN HE!!!! vooral gezond en vezelrijk ivm opstipatie bij evt zwangerschap.

@MaikeSanne: als je uitstapje niet doorgaat, kan je mooi testen toch? hihihi..en anders idd toch nog ff wachten tot einde vd week. Ik ben zo benieuwd...en die dikke week buikpijn, net wat ik al beschreven had ik had dat dus na de innesteling. Die vindt zo'n 5 a 10 dagen na de bevruchting plaats. Ik had maandag de 9e m'n ei en zaterdag de 14e de innesteling, ik weet t ook dat ik t achteraf gevoeld heb....sindsdien heb ik buikpijn. (ongi-eispringachtige klachten)

sterkte dames...ik voel me wel een oude muts bij jullie hoor!!! hihihi...
Net de HA gebeld en nu maar es een verloskundige gaan uitzoeken.

fijne dag dames

Hey Meiden, was ik ook weer terug van mijn werk. Raar ochtendje hoor. 8.30 uur begonnen - 9.00 uur weer weg. 10.00 uur weer terug en tot 11.00 uur maar ff gewerkt.
Baas was namelijk ziek naar huis gegaan. En ik had in dat half uur tijd al best veel gedaan qua presentie lijsten bijwerken. Hij moest samen met mij ff kijken naar nieuwe groepjes. Kweet daar zijn gedachtes niet achter. Want zaterdag hebben heel wat kindertjes afgezwommen echt super. Dus hij zal wel met de andere badmeester overlegd hebben hoe ze nu dingen gaan indelen enzo. Tja dan kan ik ff niet verder hè. De zus van de baas was er ff. Die had al een deel schoongemaakt. Ik heb toen maar ff de keuken en kantine beetje afgenomen op mijn eigen tempo. En wat dingetjes netjes gemaakt. Dan is dat ook weer klaar hè.

Ik voel me eigenlijk best goed meiden. Wel kwaaltjes hoor. Vooral de steken rechts in mijn buik/zij. Af en toe ga ik zitten en denk ik echt van ahhh auwie. Best gevoelig dus, maar vooral rekken. Geen idee wat het kan zijn.

Vanmorgen bij revalidatie arts geweest. Eigenlijk veel te laat, want hele traject loopt een beetje apart. Maar heel goed gesprek gehad. Hij bewonderde mijn doorzettingsvermogen en kracht die me al ver heeft gebracht. Echt positief gesprek. Ze gaan me helpen om zover mogelijk te komen, hoef dus eindelijk niet meer zoveel tegen dingen in e.d. Hun weten nog niet dat ik gestopt ben met de pil hoor. Dus als ik dalijk zwanger mag zijn of over aantal maanden (of langer) dan kunnen hun me mooi handvaten bieden hoe ik dingen het beste kan doen e.d. En als ik dan ergens last van heb ben ik meteen aan het juiste adres. Dan kan alles meteen goed in de gaten gehouden worden. Dus kwam er eigenlijk met een heel positief gevoel weg. Eindelijkkkk sinds jaren! Ik heb nog lange weg te gaan denk ik. Maar heb voor mezelf dit weekend een hoofdstuk/boek van mijn leventje afgesloten. Tis tijd voor een nieuwe. En zo voeld het ook. En dat geeft me best wel een beetje kracht!

Maike Sanne ging jullie uitje nog door meis? Wat ginge jullie doen?
Tijgertje,   je bent helemaal geen oude muts hoor.Vind het gezellig dat je zo met ons mee kletst en ons hart onder de riem steekt omdat we nu best in onzekere fase zitten. Het kunnen idd deels kwaaltjes zijn, maar ja dat geloof je toch niet eerder dan je positieve test in handen hebt, denk ik hihih. Achteraf kun je dan idd terug kijken. Ik heb ook dagboekje bijgehouden gewoon in Word. Schrijf niet elke dag hoor. Maar als je dan zo terug leest, best wel grappig. Ook dit is een mooie fase. Alleen is het wachten soms zo kei vervelend, hahaha.

Ik ga vanmiddag lekker met mijn oma ff de stad in. Ff zinnen verzetten e.d.

Spreek jullie snel weer meiden! Liefs Nathalie

Tijgetje.. Helaas mijn test gaf negatief aan.
Dus geen zwangerschap hier .. Baal ontzettend en er zijn dan ook wat traantjes gevloeid..
Dat je lichaam je zo voor de gek kan houden :-(
Hoop dat de rd'tjes snel komen zodat we snel door kunnen gaan voor ronde 3..

Hey meis, balen zeg....ik snap dat je flink wat traantjes gevloeid hebt...maar wanneer is je NOD eigenlijk dan? want je klachten kwamen toch aardig overheen en je bent nog steeds niet ongesteld toch? heel vreemd allemaal....

lieverd kom op... alles komt goed...hier een hele dikke knuf van mij dat t een beetje troost mag bieden....  

Verdorie had ik een heel verhaal getypt, druk ik op sluiten ipv plaats bericht !
dUS NU opnieuw...

Lieve Tijgetje

Dankje wel ! Heb veel steun aan jullie allemaal ! Vind ik erg lief !
Nadat ik gestopt was met de pil was mijn eerste cyclus 42 dagen, daarna 40 dagen.
Dus ik was nu een beetje van 38 a 40 uitgegaan.     Ik heb afgelopen maandag op 42 dagen getest en de test was dus negatief !
Nu zit ik op dag 44 van mijn cyclus   en nog geen rd'tjes.
Normaal heb ik altijd twee dagen van te voren buikpijn en andere afscheiding. Maar hier nog geen tekenen van gezien en gevoeld !
Allemaal een beetje dubbel.
Wil niet weer testen want weet wel zeker dat ie weer negatief aan geeft..
Wil geen valse hoop snap je. Maar weet wel dat de kans er misschien toch nog in zit...
Normaal komen mn rd'tjes snachts en slaap ik dan ook 1 a 2 nachten heel losjes en ben ik veel wakker van buikpijn.   Maar ik slaap tot op t heden als een roosje !
Ben niet wakker te krijgen! Wanneer manlief uit bed gaat dat merk ik niet eens en hoor zijn wekker ook niet (terwijl t dezelfde is als die van mij haha)

Allemaal beetje dubbel en faag !

Nou hoop dat ik t nu goed doe en dit leesbaar is hih..

Werkse dames en anders een gezellige dag toegewenst! Ik ga nu naar mn werk, moet half 10 beginnen. Zal eerst nog ff spierontspannend spul opsmeren, ben gister in botsing geweest op mnpaard met een deur.. Nu ontzettende (spier)pijn in nek en schouders.. Geen pretje maar gaat wel weer over. Vanaaf maar lekker weer ff in bad ontspannen.

Ik hou jullie op de hoogte !!   Dikke kus Maike Sannetje

Hier ook nog geen rd-tjes hoor, snap er niks meer van. Maar heb nog tot morgen hè
Morgen is mijn nod. Gisteren alleen wel negatief getest. Ik had namelijk gisteren behandeling bij chiropractie en dan is het wel belangrijk om te weten of ik zwanger ben of niet. Dus dacht Nath. doe nou niet zo eigenwijs en test gewoon ff. Want wil niet dat het in begin mis gaat. Niet dat die negatieve test nu zoveel zegd. Want voel de kwaaltjes nog steeds. Dus heb ze niet verzonnen, hihih. Het magische woord is afwachten. Begin juli ga ik pas weer testen. Mijn cyclus kan nu ook weer wat langer dan 28 dagen zijn hè. Eerst maar eens kijken of ik het weekend door kan komen zonder rd-tjes. Dan zien we wel weer eens verder.

Liefs Nathalie

Is jouw cyclus altijd 28 dagen Nathalie??   Of ook wel langer??
Hij blijft er koeler onder dan ik, toen ik negatief had getest geloof ik..
Ik was echt ff die avond depri...
Dag erna was t weer "gewoon"   gelukkig..

Heb t gevoel dat t mijn rd'tjes vannacht op bezoek gaan komen.
Toen ik zonet te lopen was, begon mijn buik telkens te borrelen. Heb nu ook steken in mn buik. Niet zoals normaal , nu tussen mijn rechter ribben...
Misschien mn eten ook wel hoor.. tis niet zo'n buikpijn alsmet mn ongi maar k weet t nie.. weer beetje faag hahaha...

Spannend Nathalie !! Ik ben er echt van overtuigd dat het bij jullie raak is !
Ik duim en denk aan je !!
Hoop dat je vanavond (en je vriend natuurlijk ook !) weer eens goed kunt slapen !

Terug
Bovenaan