Hey Meiden, was ik ook weer terug van mijn werk. Raar ochtendje hoor. 8.30 uur begonnen - 9.00 uur weer weg. 10.00 uur weer terug en tot 11.00 uur maar ff gewerkt.
Baas was namelijk ziek naar huis gegaan. En ik had in dat half uur tijd al best veel gedaan qua presentie lijsten bijwerken. Hij moest samen met mij ff kijken naar nieuwe groepjes. Kweet daar zijn gedachtes niet achter. Want zaterdag hebben heel wat kindertjes afgezwommen echt super. Dus hij zal wel met de andere badmeester overlegd hebben hoe ze nu dingen gaan indelen enzo. Tja dan kan ik ff niet verder hè. De zus van de baas was er ff. Die had al een deel schoongemaakt. Ik heb toen maar ff de keuken en kantine beetje afgenomen op mijn eigen tempo. En wat dingetjes netjes gemaakt. Dan is dat ook weer klaar hè.
Ik voel me eigenlijk best goed meiden. Wel kwaaltjes hoor. Vooral de steken rechts in mijn buik/zij. Af en toe ga ik zitten en denk ik echt van ahhh auwie. Best gevoelig dus, maar vooral rekken. Geen idee wat het kan zijn.
Vanmorgen bij revalidatie arts geweest. Eigenlijk veel te laat, want hele traject loopt een beetje apart. Maar heel goed gesprek gehad. Hij bewonderde mijn doorzettingsvermogen en kracht die me al ver heeft gebracht. Echt positief gesprek. Ze gaan me helpen om zover mogelijk te komen, hoef dus eindelijk niet meer zoveel tegen dingen in e.d. Hun weten nog niet dat ik gestopt ben met de pil hoor. Dus als ik dalijk zwanger mag zijn of over aantal maanden (of langer) dan kunnen hun me mooi handvaten bieden hoe ik dingen het beste kan doen e.d. En als ik dan ergens last van heb ben ik meteen aan het juiste adres. Dan kan alles meteen goed in de gaten gehouden worden. Dus kwam er eigenlijk met een heel positief gevoel weg. Eindelijkkkk sinds jaren! Ik heb nog lange weg te gaan denk ik. Maar heb voor mezelf dit weekend een hoofdstuk/boek van mijn leventje afgesloten. Tis tijd voor een nieuwe. En zo voeld het ook. En dat geeft me best wel een beetje kracht!
Maike Sanne ging jullie uitje nog door meis? Wat ginge jullie doen?
Tijgertje, je bent helemaal geen oude muts hoor.Vind het gezellig dat je zo met ons mee kletst en ons hart onder de riem steekt omdat we nu best in onzekere fase zitten. Het kunnen idd deels kwaaltjes zijn, maar ja dat geloof je toch niet eerder dan je positieve test in handen hebt, denk ik hihih. Achteraf kun je dan idd terug kijken. Ik heb ook dagboekje bijgehouden gewoon in Word. Schrijf niet elke dag hoor. Maar als je dan zo terug leest, best wel grappig. Ook dit is een mooie fase. Alleen is het wachten soms zo kei vervelend, hahaha.
Ik ga vanmiddag lekker met mijn oma ff de stad in. Ff zinnen verzetten e.d.
Spreek jullie snel weer meiden! Liefs Nathalie