A
Anoniem
Guest
Dank je voor je lieve woordjes. Misschien had ik idd ff bevestiging en luisterd oor nodig. Soms ben ik gewoon een beetje onzeker. Of ik wel zwanger mag worden. Of het allemaal wel gaat lukken gezien mijn medische verleden e.d. Maar dan denk ik ook waarom niet. Chiropractie weet ervan en die wensd ons ook alle geluk. Dus tja, moet af en toe niet zo onzekere muts zijn over mezelf maar ook niet over het zwanger mogen worden.
Ik snap niet goed waarom ik nu al zo hyper ben. Rond mijn eisprong of zeker rond mijn nod, ja dat het dan spannend is, das logisch. Maar tis nu net of ik af en toe mezelf niet ben. Me ook anders voel. En dat me soms misschien een beetje bang maakt. Ik denk dat ik weet wat het is. Hier heb ik geen controle over, heel veel onzekere factoren waar je graag duidelijkheid in wilt hebben, maar totaal geen duidelijk in hebt en ook niet in krijgt. Dat je het niet zelf kan sturen ofzo. Hoe je ook je best doet om bijvoorbeeld niet er TE veel mee bezig te zijn. Gezond te eten, gezond te leven, klussen e.d. We hebben onze cyclus niet in de hand, we gaan van alles voelen, maar weten niet wat me moetn voelen. Hoe het voeld om zwanger te zijn e.d. Het is een wondertje wat gebeurd. Wat je als toekomstige ouders mag overkomen.
Jeetje wat een wijze woorden. Soms helpt het me gewoon ff om van me af te kletsen. Alles hersenspinsels en gedachten ff te delen en dan mezelf weer met beide benen op de grond te trekken. Tuurlijk mag wegdromen wel. En natuurlijk kun je niet anders dan er mee bezig zijn, omdat dit een wens is samen met je partner. Wij klussen niet omdat het moet, dat werkt gewoon niet bij ons. En wil ik ook niet. Soms kan ik alles wel relativeren. Maar feit blijft dat er ineens zoveel veranderd in ons leventje en in mijn lichaam waar we samen bewust voor kiezen, dat is zo nieuw allemaal. Ronde 1 denk je van alles te voelen, omdat je er dan heel erg op let. En nu begin je dingen te voelen, word toch weer ongi, en komt ineens tot de conclusie hey wat jammer, we hadden zo gehoopt .......... Eigenlijk word de kinderwens alleen maar groter! Omdat je er meer naar verlangd een kleine van ons tweetjes. Bezegeling van onze liefde!
Knufff Nathalie