Allemaal fage klachten... ??...

Dank je voor je lieve woordjes. Misschien had ik idd ff bevestiging en luisterd oor nodig. Soms ben ik gewoon een beetje onzeker. Of ik wel zwanger mag worden. Of het allemaal wel gaat lukken gezien mijn medische verleden e.d. Maar dan denk ik ook waarom niet. Chiropractie weet ervan en die wensd ons ook alle geluk. Dus tja, moet af en toe niet zo onzekere muts zijn over mezelf maar ook niet over het zwanger mogen worden.

Ik snap niet goed waarom ik nu al zo hyper ben. Rond mijn eisprong of zeker rond mijn nod, ja dat het dan spannend is, das logisch. Maar tis nu net of ik af en toe mezelf niet ben. Me ook anders voel. En dat me soms misschien een beetje bang maakt. Ik denk dat ik weet wat het is. Hier heb ik geen controle over, heel veel onzekere factoren waar je graag duidelijkheid in wilt hebben, maar totaal geen duidelijk in hebt en ook niet in krijgt. Dat je het niet zelf kan sturen ofzo. Hoe je ook je best doet om bijvoorbeeld niet er TE veel mee bezig te zijn. Gezond te eten, gezond te leven, klussen e.d. We hebben onze cyclus niet in de hand, we gaan van alles voelen, maar weten niet wat me moetn voelen. Hoe het voeld om zwanger te zijn e.d. Het is een wondertje wat gebeurd. Wat je als toekomstige ouders mag overkomen.

Jeetje wat een wijze woorden. Soms helpt het me gewoon ff om van me af te kletsen. Alles hersenspinsels en gedachten ff te delen en dan mezelf weer met beide benen op de grond te trekken. Tuurlijk mag wegdromen wel. En natuurlijk kun je niet anders dan er mee bezig zijn, omdat dit een wens is samen met je partner. Wij klussen niet omdat het moet, dat werkt gewoon niet bij ons. En wil ik ook niet. Soms kan ik alles wel relativeren. Maar feit blijft dat er ineens zoveel veranderd in ons leventje en in mijn lichaam waar we samen bewust voor kiezen, dat is zo nieuw allemaal. Ronde 1 denk je van alles te voelen, omdat je er dan heel erg op let. En nu begin je dingen te voelen, word toch weer ongi, en komt ineens tot de conclusie hey wat jammer, we hadden zo gehoopt ..........   Eigenlijk word de kinderwens alleen maar groter! Omdat je er meer naar verlangd een kleine van ons tweetjes. Bezegeling van onze liefde!

Knufff Nathalie

Ik ging nog ff op hyves kijken en dit wil ik graag nog ff met jullie delen:

Laat de dingen op je af komen, dat is een prima methode om je doelen te bereiken. Je gedachten zouden zich nu alleen op het heden moeten concentreren, vooruitlopen op de zaken is nu niet goed voor je. Het is verstandig om terughoudend te handelen, ondanks dat je je in een invloedrijke positie bevindt..

Gezondheid
Je gepieker zorgt ervoor dat je de leuke dingen van het leven niet ziet. Nu heb je de kans om de wereld te laten zien wat je kunt. Je leven komt in een stroomversnelling terecht..

Liefde

Geniet van wat de romantiek je te bieden heeft, de komende tijd. Zet een streep onder de zorgen uit het verleden. Benut de kansen die het lot jou geeft..

Werk
Op financieel gebied moet je elke stap goed overwegen, voordat je je met bijkomende verplichtingen inlaat. Neem ook de kleine dingen van het leven serieus. Een gunstige tijd, om een idee goed te verkopen of om een nieuwe functie te zoeken, contracten of nog zwevende verhandelingen tot een goed einde te brengen..

Liefs Nathalie

hahaha...zoals ik al schreef je weet heel goed hoe en wat en je mag je door niemand daarvan af laten brengen denk erom!!! en natuurlijk wordt t verlangen alleen maar groter, da's logisch...in t begin denk je ach we hebben nog wel maar na een paar rondes denk je natuurlijk al, hey waarom nog niet?! en dan ga je er nog meer over nadenken en nog meer mee bezig...volgens mij is dat natuurlijk en niet ongewoon. Heel belangrijk is gewoon dat t niet je leven gaat beheersen....over de hele dag genomen gebeuren er zoveel andere dingen...
als de dokter dacht dat t voor jullie niet is weggelegd had hij daar zeker een opmerking over gemaakt. dus daar zou ik me geen zorgen over maken.

overigens schoot me net te binnen dat we alleen heel lang niets van maikesanne hebben gehoord...lees jij nog wel ergens anders iets van haar?
MaikeSanne: gaat alles goed? we denken iig nog wel aan je hoor!

hey nath, rustig aan en alles komt op z'n pootjes terecht...het is zo zeldzaam dat t niet kan en als je je wel zorgen maakt, moet je gewoon eea aangeven bij je HA. Of je nu 20 of 40 bent, de wens is er niet minder om het enige verschil is dat een 20jarige meer tijd heeft en de kans op goede eicellen groter is, maar voor de rest zou je 'gewoon' binnen een half jaar tot jaar zwanger moeten kunnen raken. is dat niet t geval dan kan je bij je HA / gyn terecht lijkt me....dus niet mee wachten tot je 30 bent of zo he? en je vooral niet weg laten sturen 'omdat je nog zo jong bent en nog zoveel tijd hebt...'

dag meissie

Hi Tijgertje, ik denk echt nog niet waarom is het nog niet lukt hoor. Ik zit meer in de fase van hè jammer weer niet gelukt, hihih. Maar ben me vannacht en vanmorgen weer heel erg bewust geworden dat ik het meer moet los laten en dat ook echt wil.

Ik kom zo nog wel ff kletsen. Wou nog meer zeggen. Maar ga nu eerst ff ontbijtje naa rmijn mannetje brengen.

Liefs Nathalie

Ps. Maike Sanne kletst ook bij Zwanger worden of niet. En heeft het momenteel erg druk met haar nieuwe functie. Ze werkt dan 10 uur op een dag en moet nu nog 7 dagen achter elkaar werken geloof ik. In elk geval het hele weekend. Dus vandaar dat ze niet altijd tijd heeft om te reageren. Geloof dat ze ook kletst bij Bijna 23 .....

Ik weet inmiddels niet meer wat ik wou zeggen.
Kom jullie nog ff fijne dag wensen. Heb niet zo mijn dag geloof ik

Liefs Nathalie

dus ze is er nog wel? ik was al bang dat ze misschien een dippie had...nou gelukkig maar!

en jij ook een dipje dus? tja af en toe heb je van die dagen....gewoon aan toegeven is ook niet erg soms toch?

ik heb zelf ook niet altijd zin om te schrijven, dan lees ik wel maar gewoon geen zin om op 10 berichtjes te reageren. Ben ook best wel moe de laatste dagen en dan zie ik er tegenop. Ik zit ook niet zo heel erg lekker achter de laptop en m'n buik raakt dan in de verdrukking...ik ben natuurlijk al vol van mezelf maar merk toch dat dit anders is...alsof je teveel gegeten hebt en je broek daardoor niet meer zo lekker zit maar je niet een knoopje los kan doen van de broek. en dan ga ik maar weer lekker onderuit gezakt op de bank, dat zit t lekkerst.

nou ga maar weer es verder lezen en dan idd op de bank...dag meis

Soms moeten we ons er idd maar ffies aan overgeven. En ons weg weer in vinden.
Ik ga nu Midlife crisis kijken op rtl 4. Nieuwe NL-serie. Lekker lui op de zondagavond. Kijken of het wat is. Niet nadenken, gewoon dom kijken, hahah.

Fijne avond meis, zak maar lekker onderuit! Liefs Nathalie

Hoihoiiiii

Hier ben ik weer... Fijn om te lezen dat ik gemist word ! Lief hoor !
Ben idd "druk"   met mn nieuwe job, is echt geweldig en de uren vliegen voorbij!
Ben echt giga blij dt ik deze keus heb gemaakt !!

Verder gaat het hier super ! Zit lekker in mn vel en sta bij het zwanger worden niet meer zoveel stil.   Natuurlijk is het mn grootste wens, maar probeer er toch wat minder mee bezig te zijn dan eerst,
Gebruik nu homeopatisch spul (weet naam zo ff niet) om je cyclus weer 28 dagen te krijgen. Hoop dat t deze maand al resultaat bied !

Ik lees morgen jullie verhalen even goed door, wil nu ff achter de wii en dan douchen ;)
Dus morgen reageer ik wel weer efkes (of dinsdag)

Dames lekker slapen voor nu en tot morgen/dinsdag !

Terug
Bovenaan