Allemaal fage klachten... ??...

tis zekers zwoel weer...schreef net al dat ik hoop dat juli net zo vruchtbaar wordt als juni want dan kunnen we nog lachen hier....dat zou geweldig zijn!

ikvoel me idd wel goed..en ik hou jullie zekers op de hoogte...na vrijdag meer....

fijne avond meid en tot snel...

Ik ben nu praatjesmakers aan het kijken, echt lachen.

Tot snel meis! Liefs Nathalie

Hi Tijgertje, ik kom ff met je kletsen hoor
Liep mezelf gisteravond een beetje gek te maken
Weg zijn alle kwaaltjes na mijn ongi, ook al was ik het maar heelll kort
Temperatuur van 36,51 dus das ook niet heel hoog
En schrok gisteravond toen ik nog ff ging douchen van de aderen over mijn borsten en buikje dat ik boven mijn navel begin te creeeren. Inmiddels ffies weer down to earth tot de conclusie ach mijn lichaam zal wel aan het veranderen zijn door het stoppen met de pil. En ik voel me absoluut niet zwanger, zelf niet met al de kwaaltje die ik vorige ronde had. Kreeg ik maar eens een voorgevoel over mezelf ivm over anderen, hihih.
Dacht kom ff van me af kletsen hier, want dit is toch wel weer vreemd.

Geniet lekker van het mooie weer vandaag. Ik ga dalijk zwemmen. Kom vanmiddag nog wel ffies weer kijken hier.

Liefs Nathalie

hey Nath. Weer op de camping geweest dus vandaar dat ik weer ffies weg was hier. Nu aan t werk...zometeen naar huis.
vandaag de echo gehad....helemaal geweldig!!! we zagen zelfs t hartje al kloppen, bizar. Verder bleek ik een dikke week langer zwanger te zijn, dus nu 7 weekjes. heel spannend allemaal. over twee weekjes weer terug komen. Ik voel me verder goed en ben eigenlijk alleen moe. 's Avonds krijg ik wel wat meer last van m'n buik als ik lang rechtop  zit maar gelukkig hou ik wel van luieren dus kan ik meestal languit op de bank. Maar ja op de camping hebben we geen bank natuurlijk..hihihi...

hey tot snel maar weer en blijven klussen he ;o)

Ohhh lekker zeg ff naar de camping. Maar twee campingstoelen doen ook al wonderen. Stoeltje achterover, voetjes op andere stoel.

Bijzonder zeg dat jullie het hartje al hebben gehoord. Dat is toch bij de meeste zwangerschappen pas na 8 weken ofzo? Lijkt me echt zo bijzonder hè.

Meis ik sprak je net al ff in andere topic, maar wou toch ff mijn kwaaltjes en onzekerheden op rijtje zetten. Ik weet het niet meiden. Ik snap er niks meer van.

Vrijdag 27 juni ongi geworden, 's nachts best wel wat bloed verloren. Zaterdag al niet veel meer. 's Avonds dacht ik zelfs dat het al over was, maar zondag toch nog wel wat druppels. Toch raar hè.

Mijn temperatuur was rond 36,51. Ik zelf dacht dat mijn basistemperatuur rond 36,2 of 36,3 zou zitten. En nu de laatste dagen stijgt mijn temperatuur alleen maar. Vanmorgen was ie 36,74 das toch raar. Ik temperatuur al dage om 8.00 uur dus daar kan het ook niet aan liggen.

Gisteravond zat mijn vriend naast me op de bank naturel chips te eten en toen had ik echt zo iets bahh wat stikt dat. En vandaag rooklucht in huis enzo. Dus mijn neus begint ook weer moeilijk te doen. Koffie smaakt me nog wel hoor.

Soms eetlust en soms totaal niet. Gisteren had ik 1 broodje op en werd wat misselijk. Dan denk ik echt helppp wat gebeurd er met meeeee.

En paar dagen geleden ontdekte ik ineens die aderen over mijn borsten. Geen idee of ik dat nu nog zo erg heb hoor, heb er niet op gelet. En boven mijn navel is mijn buikje dikker.

Okay ik heb het ff van me af gekletst. Nu ga ik weer met beide benen op de grond staan. Ik snap er niks meer van meiden. Dit is toch wel heel vreemd of niet allemaal?

En mijn omgeving gedraagd zich ook vreemd!

Liefs Nathalie

ik moet toch geen ghostbusters bellen of zo?! hihihi....misschien gedraag jij je wel vreemd?! hormonen?! hahahah...
meid ik weet t echt niet..tis natuurlijk zo moeilijk omdat ik je niet persoonlijk ken....je kent je eigen lichaam t beste natuurlijk dus jij weet waar de veranderingen optreden nietwaar? ik was gewoon echt ziek de eerste twee weken, griep zeg maar....en nu lees ik meer dames die griepklachten hadden en zwanger bleken. anderen zijn superziek en hangen de hele dag om de wc-pot, terwijl ik nergens last van heb gehad/heb.
ik zou t gewoon in de gaten houden en je niet teveel richten op je lichaam en de wens om zwanger te zijn, hoe moeilijk ook. En hoe meer je leest hoe meer je denkt: "he dat heb ik ook...."
er zijn vrouwen die voelen de eisprong, de innesteling (volgens mijn gyn kan dat niet, maar goed) , hebben zware borsten en buikpijn etc...kortom voelen echt bijna alles...en sommige voelen helemaal niets...
nou ja je ziet t ik vin t echt heel moeilijk om iets over je lichamelijke gesteldheid te roepen...tis heel erg maar je zal t echt af moeten wachten...

sterkte meissie, t komt echt allemaal goed....knuf

Ik weet dat ik het meer van me af moet zetten. Heb dit ook nog niet eerder zo gehad. Tis nog voor mijn eisprong, hallo hey begin de onzekerheid en gedonder nu al.
Daarom trek ik mezelf soms ook ff met beide benen op de grond. En ik lees op internet eigenlijk al helemaal niks meer over wat zou kunnen en wat niet.

Ik ga proberen het wat meer los te laten. Dank je voor je lieve woorden!

Liefs Nathalie

volgens mij ben je een hele slimme meid en ik denk dat je heel goed weet wat wel en wat niet goed voor je is maar ben je een beetje onzeker en heb je af en toe bevestiging nodig van iemand...wie dan ook...hahaha...geeft niets dat doe ik wel...
maar het een beetje meer van je afzetten is idd geen slecht idee, maar wel een heel moeilijk idee. ik ben niet echt een heel nuchter type maar wel een realist en ik had er al heel veel moeite mee om niet hysterisch te doen over t zwanger worden...
ik ben zo gezegend dat t zo snel is gegaan maar ik weet zeker dat ik bij een volgende zwangerschap (als deze dus mis zou gaan anders blijft t hierbij) weer hysterisch graag zwanger wil worden...hoe kan je daar nu niet hysterisch (ik overdrijf, maar overdrijven maakt de zaak duidelijker) over doen? toch? ach ja...of koude zakenvrouwen of mannen vinden dat we al gauw teveel ermee bezig zijn...

meid lekker genieten van elke dag, geniet van het klussen en van elkaar want dat brengt nog altijd de meeste kindjes...vergeet elkaar vooral niet, liefde (elke vorm daarvan) is prachtig!!

slaap lekker voor straks...

Terug
Bovenaan