Ohhh lekker zeg ff naar de camping. Maar twee campingstoelen doen ook al wonderen. Stoeltje achterover, voetjes op andere stoel.
Bijzonder zeg dat jullie het hartje al hebben gehoord. Dat is toch bij de meeste zwangerschappen pas na 8 weken ofzo? Lijkt me echt zo bijzonder hè.
Meis ik sprak je net al ff in andere topic, maar wou toch ff mijn kwaaltjes en onzekerheden op rijtje zetten. Ik weet het niet meiden. Ik snap er niks meer van.
Vrijdag 27 juni ongi geworden, 's nachts best wel wat bloed verloren. Zaterdag al niet veel meer. 's Avonds dacht ik zelfs dat het al over was, maar zondag toch nog wel wat druppels. Toch raar hè.
Mijn temperatuur was rond 36,51. Ik zelf dacht dat mijn basistemperatuur rond 36,2 of 36,3 zou zitten. En nu de laatste dagen stijgt mijn temperatuur alleen maar. Vanmorgen was ie 36,74 das toch raar. Ik temperatuur al dage om 8.00 uur dus daar kan het ook niet aan liggen.
Gisteravond zat mijn vriend naast me op de bank naturel chips te eten en toen had ik echt zo iets bahh wat stikt dat. En vandaag rooklucht in huis enzo. Dus mijn neus begint ook weer moeilijk te doen. Koffie smaakt me nog wel hoor.
Soms eetlust en soms totaal niet. Gisteren had ik 1 broodje op en werd wat misselijk. Dan denk ik echt helppp wat gebeurd er met meeeee.
En paar dagen geleden ontdekte ik ineens die aderen over mijn borsten. Geen idee of ik dat nu nog zo erg heb hoor, heb er niet op gelet. En boven mijn navel is mijn buikje dikker.
Okay ik heb het ff van me af gekletst. Nu ga ik weer met beide benen op de grond staan. Ik snap er niks meer van meiden. Dit is toch wel heel vreemd of niet allemaal?
En mijn omgeving gedraagd zich ook vreemd!
Liefs Nathalie