alles is anders en hoe krijg je dit weer een beetje normaal

Hey,

nee als ik al ongesteld was geweest dan had ik hier allaaaaang een jubelbericht geplaatst om jullie vooral te laten delen in mijn blijdschap . Maar helaas dus
Heb maandag de gyn maar eens gebeld, werd het gewoon strontzat ook omdat ik afentoe dus behoorlijke pijn heb en of ik dan volgende week maar even langs wou komen.
Tja weet niet precies wat de beste man voor mij kan betekenen, maar ik kom wel hoor... heb toch geen nacontrole gehad, dus beschouwen we dit maar als dusdanig.

Nog los van het zwanger worden zou ik nu toch gewoon heel graag weten waar ik aan toe ben....

Wordt vervolgd!

groetjes,
Marije

Hee   meiden daar ben ik weer!! helemaal ontspannen, bruin en zonnig na onze heerlijke vakantie! (jaha lang he!
hoe gaat het met jullie? met mij gaat het eigenlijk erg goed, nog paar lastige momentjes gehad op vakantie maar vooral m'n gedachten erg goed op andere dingen kunnen richten, dus dat is helemaal goed!!
groetjes! s

Heeee daar is ze dan toch hahaha,

Goh wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Ben blij dat het zo leuk was joh. En je gedachten op andere dingen kunnen richten is erg goed geweest voor je zo te lezen. Geweldig hoor.

Met mij gaat het ook nog steeds erg goed op heel af en toe een voorvalletje na maar dat lijkt me heel normaal.

Ik ben nu wel aan het afwachten of ik ongi word dit weekend hahah..we zullen zien he.

Groetjes en liefs en tot gauw he

Peet

hoi!
en...al iets meer duidelijkheid na het weekend? zal ik je eens wat vertellen??? volgens mij is het zover bij ons! ik heb al een week allerlei voortekenen en gisteren hebben we een test gedaan...het was bijna niet te zien maar het stond er wel, een heeeeeeel licht streepje!!! het is wel 3 of 4 dagen te vroeg, dus we gaan er nog maar niet helemaal van uit, wie weet word ik woensdag toch gewoon ongesteld, maar ik heb een erg positief gevoel! ben moe, m'n tepels doen raaaarrrrr, m'n buik rommelt al een week, ik voel me "vol".... en dan natuurlijk dat hele lichte streepje! ik ga vanmiddag nog wat tests inslaan en dan morgen of overmorgen nog een keer testen. spannend!!!

ben benieuwd hoe het bij jou is!

en marije, hoe gaat het met jou??

groetjes! s

hey S. wat spannend!!!!!!
Klinkt wel erg goed en positief, nu nog even braaf wachten tot woensdag en dan weer testen (dan zou het ook al een veel dikker streepje moeten zijn natuurlijk 2 dagen later).

Hier nog steeds niet ongesteld na 8 weken en vanmiddag heb ik een afspraak staan bij de gyn. Belde vorige week en de ass. vond het raar dat ik uberhaupt geen nacontrole had gehad, maar oké.... ben erg benieuwd... en stik zenuwachtig. Hoop gewoon te horen dat het wel goed zit, maar iets langer duurt bij mij, maar wat als je dat nou niet te horen krijgt he....

Ben er de afgelopen week ook weer veel meer mee bezig hoe ver ik anders nu geweest zou zijn (ruim 20 week) en wat we dan gedaan zouden hebben rond etc etc, misschien wel geweten wat het geslacht was, eerste pakje op kleur gekocht, jongste naar een andere kamer.... wil gewoon echt verder, want mijn tranen komen weer stukken hoger te liggen....

Zal voor je duimen!!!!

groetjes,
Marije

Hoi S,

Ohhh wat leuk, ik duim voor je dat het echt waar is. Het zou echt fantastisch zijn he meid. Ik kreeg helaas mn nod op zaterdag en baalde er wel van. Maar goed we gaan vrolijk verder.

@ Marije,

Meid ik hoop dat je oke bent hoor. Ben erg benieuwd wat die gyn gaat zeggen of ontdekken. Het is toch wel zot dat je geen nacontrole hebt gehad eigenlijk.

HET IS ZO!!! IK BEN ZWANGER!!!!! oooh ik kan het echt echt echt niet geloven!!! heb net weer een test gedaan en er staat een dikke vette plus!!! nou, dat kan niet missen lijkt me!! oh wat gek!! het lijkt net of ik over iemand anders praat, alsof het niet bij mij zelf is.... pfffff jeetje!!!!
het is nu dag 28, meestal zit ik rond de 30 dagen, maar vorige maand op de 26, dus dat zal toch vast wel betrouwbaar zijn he? oooooh wat gaaf!!!!

nou meiden, ik hoop echt heel erg voor jullie dat jullie de volgende zijn. marije, ik snap heel goed dat je er op dit moment weer zo mee bezig bent. je lichaam is nog niet in z'n normale doen en dat geeft echt onzekerheid. zo kun je ook niet verder en dat is nou juist wat je wilt... veel sterkte he.

ik ga even 'n rondje huppelen!! kan 't echt niet geloven!!!
liefs s

Hey S,

Hahah ik zag net je nieuw topic, we kunnen deze wel sluiten denk ik.

Marije, spreek je wel in het andere nieuwe topic hahaha...wat een leuk nieuws he van S.

Tjonge jonge...er zitten nu al best wat zwangeren op het forum he die het eerst ook heel moeilijk hadden, er is hoop!

Groetjessss

Terug
Bovenaan