alles is anders en hoe krijg je dit weer een beetje normaal

neeeee nog niet
Oké ik weet het het kan wat Jantina Ongeduldig overkomen hihi, maar ik wil NUUUUUU. Heb inmiddels ook maar getest en die was heel erg negatief zoals ik wel gedacht had en het verbaasde me dan ook niks, maar irritant is het wel.

Hoop toch echt niet dat ik nog weken mag wachten... tot 6 weken oké hihi maar anders ben je zo maar weer 2/3 maand verder voor je het uberhaupt weer kan proberen....

Nou ja, we zullen het wel merken (sleep nu wel overal maandverband mee heen ook al voelt mijn lijf nu helemaal niet meer alsof ik ongesteld ga worden binnenkort maar oke.... beter meeverlegen dan onverlegen zullen we maar denken)

groetjes,
Marije

Hoi S,

Hoe gaat het met je? Heb al een tijdje niets gelezen van je dus ik neem aan dat je wat minder hier bent. Hoop dat je oke bent.

@ marije,

En is het al zover? Heeft het meeslepen van maandverband al nut gehad? haha. Hoop van wel.

Groetjes Petra

neeee nog steeds niks.... word er simpel van zeg!
Gisteravond wel enorm veel pijn gehad in mijn buik, kon gewoon niet op of neer, ging door het plafond man  dus met 2 kruiken naar bed gegaan en vanmorgen was het wel over, maar het komt nu wel weer wat opzetten.... hoop dat het er dan echt aan zit te komen, wil nu weleens echt door .

Enne... ging S. niet lekker op vakantie?

groetjes,
Marije

Hoi Marije,

Hahaha ik had niet gedacht dat het boze gezicht voor mij was hoor. Ik ga niet meer vragen of je het al bent...hahaha.

Ik zit zelf af te wachten of ik deze week mn nod krijg ...spannend! Als ik het niet ben in het weekend gaan we testen hihi. Ben benieuwd.

Zeg, S  blijft wel heel lang weg he?

Groetjessss peet

Terug
Bovenaan