als je net bezig bent... (mijn mening)

@ Sherina: In jou geval snap ik het helemaal. Heb zelf hetzelfde dus. Maar heb ook geen namen genoemt maar op het moment van posten zaten er een aantal van die berichtjes tussen en het is me het afgelopen jaar al vaker opgevallen. vandaar dus mijn reactie en "mijn mening".

Hallo allemaal.

Waarom is iedereen zo negatief over temp, benen in de lucht na vrijen etc? Niemand die het ziet, dus je kunt dit alles toch gewoon proberen... mIsschien helpt het wel???

Ik ging ''na 1 x vrijen'' met de benen in de lucht en ik was meteen zwanger. Ik weet natuurlijk niet of het heeft geholpen maar dat doet er toch niet aan toe??!! Ik was zwanger!!!

Nu moet ik wel zeggen.. Ik was 19 jaar... Dus erg jong. Iedereen begint de laatse tijd pas op hun 30e of zelfs in hun 30e met kindjes krijgen. Ik denk dat de leeftijd niet mee zit met zwanger raken. Hoe jonger je bent hoe gemakkelijker het allemaal gaat. Ik was in 1 x zwanger en heb een makkelijke zwangerschap en bavalling gehad. Zit vol met energie voor de kleine etc...

Ik raad dus aan.... begin niet te laat met kindjes krijgen en doe gewoon alles wat jij denkt wat helpt om zwanger te raken... Wat kan jou het schelen... Het balangrijkste is, dat je zwanger word......

Ik wens iedereen heeeeel veel succes!!! Ik ga morgen weer beginnen, dus ben benieuwd!!!! En ik ga gewoon weer met de benen de lucht in!!!

hallo allemaal,

ik ben het er helemaal mee eens. ik was hier een tijdje geleden terecht gekomen omdat ik nog maar 21 ben en het eigenlijk met weinig mensen kan delen omdat ik heel vroeg ben vandaar. ik dacht laat ik hier eens wat opsteken maar ze zeggen allemaal dat ik naar de dokter moet maar daar ben ik ook niet zo voor. ik ben nu 4 maanden gestopt eerste keer gewoon heel normaal ongi geweest net als atlijd alleen nu al twee keer niet meer. de derde keer komt aan komende week maar maak me daar wel een druk over en je gaat dan ook alles voelen ik wacht lekker af en zie het wel. ik hoop dat jullie nog wat tips hebben over wel of niet doen enzo?

bedankt en succes allemaak

groetjes kim

Terug
Bovenaan