als zwanger worden niet lukt

* * * * * * * * *

Nod lijsje !* ** *  * * * *

*

sahiton                                          11e ronde  - 2e kindje NOD; 30-7

Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje        NOD: 03-08-08
Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje NOD 08-08-08
Wietske, 38 jaar              14e ronde -1e kindje NOD   08-08-08
Janneke-  27 jaar          11e ronde -  2e kindje   NOD: 18-8-08
Uk2- 31 jaar                            13e ronde  - 2e kindje NOD: ? (wacht  op ongi  ronde 12)    
Flora- 27 jaar                  18e ronde-1e kindje NOD ? cyclus tussen  30 en 45 dgn

:?

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mier - 1980                            19e ronde -1e kindje  NOD?  24/31 dagen  (2 GROTE EITJES GEZIEN OP 11 JULI) dus waarschijnlijk hooguit 28 juli mijn nod!!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08  

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

Dag 37 vandaag.. Nog steeds niks te zien. Pfff, dit is echt vervelend. B is weg geweest van dag 22 tot dag 27 dus ik ga ook niet alsnog zwanger blijken te zijn lijkt me. Denk dat dat slijm op dag 25 toch alsnog mijn eisprong is geweest. Dus dan zou cyclus ongeveer 39 dagen moeten zijn dit keer.. Afwachten maar weer.

Hoe gaat het met jullie?

Hoi,

hey uk, wat ontzettend vervelend lijkt het mij als je steeds die onzekerheid hebt van zo'n ongelijke cyclus. Ik ben al van slag als ik eens 1 dag over tijd ben, want dat komt bijna nooit voor. Moet zenuwslopend zijn zoiets.

Vanochtend bij de gyn geweest en omdat ons geduld op is en alle onderzoeken verder goed waren mogen we gelijk voor de iui. Vanaf donderdag gaat ze mijn ei in de gaten houden en waarschijnlijk vrijdag of zaterdag dan insemineren. Ik ben heel blij dat er nu eindelijk iets gedaan wordt in plaats van alleen maar onderzoeken doen!

Groetjes Wietske

hallo Allemaal

balen zeg Uk dat je test negatief was,ik hoop dat je ongi snel komt dan weet je het zeker.

Fijn zeg Wietske dat er nu iets gaat gebeuren kan het me echt voorstellen.

Ik heb deze wk weer van die vage klachten,vaak plassen opeens een hoge temp, meer afscheiding,  maar nog geen gevoelige borsten ofzo.
Maar ja dit alles kan nog niet want ik moet pas volgende wk ongi worden. Ik probeer er niet teveel over na te denken.
Ik hoop dat bij de volgende x de Gyn iets meer kan zeggen.
We wachten weer af.
gr Sahiton

* * * * * * * * *

*

sahiton                                          11e ronde  2e kindje NOD; 30-7

Janneke-  27 jaar          11e ronde 2e kindje   NOD: 18-8-08
Flora- 27 jaar                  18e ronde-1e kindje NOD ? cyclus tussen de 30 en 45 dgn

Mier - 1980                            19e ronde -1e kindje  NOD?  24/31 dagen  (2 GROTE EITJES GEZIEN OP 11 JULI) dus waarschijnlijk hooguit 28 juli mijn nod!!

Uk2- 31 jaar                            12e ronde -2e kindje (1 is van 9-1-06) NOD: 16-07-08

Glittersss * * * **

*

hallo

he mier wat spannend voor je! 2 grote eitjes. dadelijk een tweeling!! ik hoop het zo voor je, en trouwens voor iedereen hier. we wachten toch allemaal al lang genoeg hé!

shaniton: hoe gaat het nu met jou? Voel je al wat meer of verder nog niets?  Wanneer moet je weer naar de gyn? ik hoop voor ons dat ronde 11 geluk brengt. we zullen het wel zien

uk : ben je al ongi geworden? of heb je de test te vroeg gedaan? Ik hoop voor je op het laatste.

hier gaat verder alles zijn gangetje. het klus seizoen is net afgelopen dus het wacht seizoen is begonnen. ik heb deze maand extra geen ovulatie testen gebruikt omdat ik er anders altijd zo onrustig van werd. ik ben nu aan het tempen maar ik zie nog geen verschil. dus we zullen nog maar afwachten.

Wanneer hebben jullie vakantie of zijn jullie al weg geweest? Ik heb zelf de laatste 2 van aug, en de eerste van september. We gaan een midweekje naar de ardennen. ff lekker bijkomen.

Groetjes joke

* * * * * * * * *

*

sahiton                                          11e ronde  2e kindje NOD; 30-7

Janneke-  27 jaar          11e ronde 2e kindje   NOD: 18-8-08
Uk2- 31 jaar                           13e ronde- 2e kindje NOD: 23-08-08
Flora- 27 jaar                  18e ronde-1e kindje NOD ? cyclus tussen de 30 en 45 dgn

Glittersss * * * **

*

Ik ben ongesteld. Dus ei ergens rond dag 25 klopte! Deze cyclus dus uiteindelijk 37 dagen. Ga voor volgende maar even uit van 31 dagen.. Komende vrijdag naar het ziekehuis om bloed te prikken en dan een week later voor de inwendige echo..

Terug
Bovenaan