als zwanger worden niet lukt

hallo Allemaal

Balen zeg Uk dat het toch heeft doorgezet.

Voor jou is het dus ook wachten Joke?
Lekker hoor dat je de vakantie nog in het vooruitzicht hebt.
Wij gaan vanaf 1sept tot 15 sept ergens heen,misschien Frankrijk met een ander stel.
Mijn klachten beginnen steeds meer op zwangerschapsklachten te lijken.
misselijk gevoel,opgeblazen buik,vaak plassen,duizelig, moeheid temp is nog hoog(maar dat blijft geloof ik tot je NOD) en de moeheid ja wie heeft dat niet af en toe)  sterke reuk. Gisteren lag ik in bed en ik voelde het echt borrelen in mijn buik en steken.
Maar ja moet nog even wachten,ik hoop niet dat ik voor de gek gehouden wordt.

wat is het toch heerlijk weer.

gr Sahiton

* * * * * * * * *

Nod lijsje !* ** *  * * * *

*

sahiton                                          11e ronde  -2e kindje       NOD; 30-7

Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje   NOD: 05-08-08
Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje     NOD 08-08-08
Wietske, 38 jaar              14e ronde -1e kindje       NOD   08-08-08
Janneke-  27 jaar          11e ronde  - 2e kindje         NOD: 18-8-08
Uk2- 31 jaar                           13e ronde- 2e kindje      NOD: 23-08-08
Flora- 27 jaar                  18e ronde -  1e kindje         NOD ? cyclus tussen de 30 en 45 dgn

:?

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mier - 1980                            19e ronde -1e kindje  NOD?  24/31 dagen  (2 GROTE EITJES GEZIEN OP 11 JULI) dus waarschijnlijk hooguit 28 juli mijn nod!!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08  

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

hallo

He Uk wat jammer dat je ongi  bent geworden. hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt.
ik vind wel dat het nog maar akelig leeg is op het zwangere lijstje. Carina je vereenzaamt daar dadelijk nog... hihi. hopen dat er maar snel iemand bij mag komen.

Ik heb ondertussen weer wat gevoelige borsten maar ik reken er maar niet al te veel op. heb het nu al zo vaak gehad. Lag net op mijn zwemband te dobberen in het water op mijn buik en het deed gewoon pijn hihi. maar ik durf er niet te veel op te hopen. het duurt nog even voor mijn nod. waarschijnlijk pas 5-8 ipv 3-8  ik heb nu wel vaker steken in mijn buik. hebben jullie dat ook wel eens? en vooral als we net seks hebben gehad? Is dit niet goed?? we willen toch volgende maand naar de dokter gaan. Maar misschien moet ik hier maar eerder mee gaan. sinds dat ik gestopt ben met de pil, vind ik dat mijn lichaam toch al zo raar doet. is volgens mij toch wel rotzooi die pil. ga hem echt nooit meer slikken. (denk ik hihi)

succes allemaal!!

groetjes joke!

he hebben jullie nog wel eens iets van wenjetr gehoord? staat toch al erg lang op het overtijd lijstje.

* * * * * * * * *

Nod lijsje !* ** *  * * * *

*

sahiton                                          11e ronde  -2e kindje       NOD; 30-7

Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje   NOD: 05-08-08
Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje     NOD 08-08-08
Wietske, 38 jaar              14e ronde -1e kindje       NOD   08-08-08
Janneke-  27 jaar          11e ronde  - 2e kindje         NOD: 18-8-08
Uk2- 31 jaar                           13e ronde- 2e kindje      NOD: 23-08-08
Flora- 27 jaar                  18e ronde -  1e kindje         NOD ? cyclus tussen de 30 en 45 dgn

:?
Mier1980                                   20e ronde - 1e kindje         nod? donderdag 31 juli ltt (kijkoperatie)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08  

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

ook ik ben weer ongesteld geworden!
vandaag naar het ziekenhuis geweest,bloedwaardes waren perfect maar toch weer ongesteld.... donderdag krijg ik een ltt (kijkoperatie)

xxx mier

hoi meiden...
jammer zeg.. ik had echt goede hoop dat ik na deze maand niet meer alleen bij de zwangere meiden zou staan.

vandaag de magische dag bereikt. vorig jaar was met deze dag ongeveer de kleine gestopt met groeien. ik moet nog wachten tot de donderdag voordat ik een echo heb. ik hoop dat als dan alles goed is, ik ook wat meer kan gaan genieten.

@ Mier... succes met de operatie.. wat gaan ze dan precies doen? kijken of alles goed is?

@ joke... gevoelige borsten kan op ongi, maar ook op zwangerschap duiden... spannend dus. ik moet wel zeggen dat ik het nooit had voor een ongi, maar in de zwangerschap wel. maar jij kent je eigen lichaam het beste.
de pijn bij het vrijen.. is dat tijdens of erna?  ik had na de eisprong nu ook meer pijn na het vrijen. maar of  dat met  de zwangerschap te maken had weet ik eigenlijk niet.

groetjes en succes met klussen!
ik hoop dat ik binnenkort weer  wat meer puf heb om mijn lief te bespringen.. hij is bijna zielig...
liefs Carina  

Hoi allemaal,

Hey mier, wat weer balen! Wens je veel sterkte bij de kijkoperatie. Doen ze niet eerst een HSG? of heb je die al gehad??

Joke, Ik heb altijd erg zere borsten vanaf een paar dagen na de eisprong tot nod, maar dat is bij iedereen anders.

Gisteren ben ik voor de eerste iui-poging geweest. Alles is goed gegaan. De beste zwemmers zijn allemaal goed in positie gebracht dus nu is het afwachten maar....
spannend.

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan