als zwanger worden niet lukt

Heb gelijk het lijstje even aangepast, helemaal vergeten.
Inderdaad wel fijn dat ik gewoon op tijd ongi ben geworden.

3 jaar geleden is het in augustus gelukt dus dat moet geluk brengen!! Met andere woorden gaat het deze ronde lukken dan ben ik uitgerekent eind april en dat was 3 jaar geleden ook het geval. Zoontje is uiteindelijk 6 mei 2006 geboren.
Zou wel grappig zijn haha.

Succes allemaal!

Groetjes Janneke

en weer een error kan ik weer opnieuww beginnen.

he jammer Janneke dat je ongi bent geworden.
Soms heb ik liever dat het maar gelijk komt,zit je ook niet meer wachten.
Maar het blijft balen, gaat het wel ok met je?
Ik had het zelfde verhaal als jou 2jr geleden alleen ben ik in juli zwanger geraakt. Mijn dochter is nu 2jr en wat mnd. Het maakt mij alllemaal niet uit, het duurt al zo lang ,ik was niet van plan om dan maar deze mnd over te slaan hahaha.

Hoe is het met de rest Wensje en Flora?
Spannend uk je gaat morgen dus testen we horen het wel?

Hoe is he tmet jou Joke?

Lekker wknd alleen dat weer mag beter.

nou doeg

gr Sahiton

hallo

hier gaat alles zijn gangetje. We hebben samen af gesproken dat als het nu niet zou lukken dat we volgende maand naar de dokter gaan. geef me zelf nog 1 maand hihi. Op zich voel ik me nu wel rustiger als andere maande. ben er niet zo heel veel mee bezig, altans nu begint het wel weer. Ik heb nu het weekeinde mijn ei. dus is weer gepland klussen..... ik moet zeggen dat dat nu ook weer niet het leukste is op aard. gepland... liever spotaan. hihi. Ik ben wel aan het tempen maar ga niet testen met ovulatie testen deze maand. Misschien dadelijk een als ik denk dat ik mijn ei voel of zo, maar ben het nu niet van plan. Ben nu 8 1/2 kg afgevallen en er mogen nog een aantal kilos af. ik hoop dat deze kg al genoeg zijn om nu zwanger te worden maar we zullen zien. het hoeft er niet per se aan te liggen hé dat   weet ik ook wel   maar je houd er toch een beetje rekening mee dat het wel een oorzaak zou kunnen zijn. maar ja ik ben niet alleen die er lang over doet ook al heb ik overgewicht. ik las onderlaats een artikel was een vrouw van meer dan 150 kg zwanger geraakt nou dan denk ik dat moet mij dan toch zeker gaan lukken.  ik ben ook wel zwaar maar toch niet zo zwaar... we zulloen zien wat ons deze maand brengt ik hoop eindelijk eens goed nieuws. het blijft hier in ieder geval maar akelig stil op het zwangerebankje. aleen is ook maar aleen hé .

Nou genoeg over mij zelf. hoe is het met jullie allemaal. Houden jullie het nog een beetje vol?

Groetjes joke

test vanmorgen was negatief... boehoeeee.. Ik had er deze maand zo'n goeie hoop voor. Helaas ook nog steeds niet ongi. Ik hoop maar dat dat snel komt.

He bah uk je test negatief... Ik had ook goeie hoop voor je
Wat duurt het toch lang he voor ons tweede kindje...

Groetjes

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

* * * * * * * * * Nod lijsje !* ** *  * * * * *

sahiton                                          11e ronde  2e kindje NOD; 30-7
Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje        NOD: 03-08-08
Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje NOD 08-08-08

Janneke-  27 jaar          11e ronde 2e kindje   NOD: 18-8-08
Wietske, 38 jaar              14e ronde -1e kindje NOD ?
Flora- 27 jaar                  18e ronde-1e kindje NOD ? cyclus tussen de 30 en 45 dgn:?

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mier - 1980                            19e ronde -1e kindje  NOD?  24/31 dagen  (2 GROTE EITJES GEZIEN OP 11 JULI) dus waarschijnlijk hooguit 28 juli mijn nod!!

Uk2- 31 jaar                            12e ronde -2e kindje (1 is van 9-1-06) NOD: 16-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08  

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

uk balen....
afgelopen maand was ik 4 dagen overtijd,en gewoon weer ongesteld geworden!
hoop voor jou dat het niet zo geldt en dat je toch zwanger ben want je hoor het weleens meer!

hoe is het met de rest?

xxx mier

* * * * * * * * * Nod lijsje !* ** *  * * * * *

sahiton                                          11e ronde  2e kindje NOD; 30-7
Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje        NOD: 03-08-08
Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje NOD 08-08-08
Wietske, 38 jaar              14e ronde -1e kindje NOD   08-08-08
Janneke-  27 jaar          11e ronde 2e kindje   NOD: 18-8-08
Flora- 27 jaar                  18e ronde-1e kindje NOD ? cyclus tussen de 30 en 45 dgn:?

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mier - 1980                            19e ronde -1e kindje  NOD?  24/31 dagen  (2 GROTE EITJES GEZIEN OP 11 JULI) dus waarschijnlijk hooguit 28 juli mijn nod!!

Uk2- 31 jaar                            12e ronde -2e kindje (1 is van 9-1-06) NOD: 16-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08  

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

Terug
Bovenaan