als zwanger worden niet lukt

Hoi, even een update van mij weer:

Ik ben dus vanmorgen weer bij de gyn geweest. Slijm lag nog goed op schema, haha.. Nu waren er aan de rechtereierstik 2 grotere eitjes.. 1tje van 11 mm doorsnee en 1tje van 13 mm doorsnee. Gek he, ik had verwacht dat links iets uit zou groeien, maar niet dus.. Nou, maakt ook niet uit als er maar iets doorgroeit he? Ik moet woensdag weer om 9.45 uur. Dan hoopt de gyn dat er een eitje van zo'n 16/17 mm bijzit en kunnen we de samenlevingstest plannen. Ik heb nu ook begrepen dat een eitje gemiddels bij 21/22 mm springt. Weer wat geleerd! To be continued dus...

@ Mier, ja, het lijkt me echt verschrikkelijk en zo lastig om te verwerken als je zwanger ebtn en het gaat mis. Je stelt je toch al helemaal in op een babytje 9 maaanden later en gaat er dan helemaal naartoe leven. Op het moment dat dat mis gaat is dat een hele klap en al die maanden die volgen enzo dat je toch steeds blijft denken hoe ver je was geweest enzo. Ik hoop zo voor je dat je nu niet lang meer hoeft te wachten op een nieuwe zwangerschap en uitteraard hoop ik dan nog harder dat die dan goed gaat!!

@ Joke, ik hoop dat die steken ergens anders op duiden. maar kan me je twijfels en dergelijk ook heel goed voorstellen. Je bent toch op een gegeven moment zo bang voor WEEER een teleurstelling. Hou ons op de hoogte en ik duim vor je hoor.

@ Sahiton, ik heb zo vaak dat ik jouw berichtjes lees en zouden gewoon letterlijk dingen kunnen zijn die ik zelf geschreven heb. Ik voel me precies hetzelfde, denk over dezelfde dingen en he   dezelfde twijfels. Ook ik geloof heel diep van binnen dat er vast nog wel een 2e komt. Wisten we maar wanneer dat zou misschien wat rust geven. En ook inderdaad, nu ik bij de gyn loop ben ik steeds blij dat alles goed lijkt te zijn. Maar soms hoop ik dat ze iets heel simpels vinden wat ze gewoon even kunnen fiksen. wat niks vinden betekent geen verklaring waarom het niet lukt. En dat is zo lastig te snappen he, hoe kan het dat we al 12 cycli lang ons bestb doen en toch geen zwangerschap?? Ik ben voor ik zwanger was van mjn zoontje bij een waarzegster/ medium geweest. Zij zag toen ook 2 kindjes. Ik probeer met alle macht aan vast te houden aan het geloof dat dat betekent dat die 2e er ook echt nog wel komt.

hallo

hier nog geen rd. dus we wachten nog maar wat. ik denk dat ik op zijn vroegst toch pas donderdag ga testen, dan zie ik mijn mannetje weer. heb nu 2 late diensten.

groetjes joke

Hoi Allemaal..

Ik ben hier helemaal nieuw dus weet nog niet veel heb een beetje doorgelezen maar is moeilijk te onthouden allemaal..
Maar zal even wat over mezelf vertellen:
Ik ben sylvana ben 24 jaar   ben al bijna 2 jaar bezig om zwanger te worden heb al onderzoeken gehad in het ziekenhuis en alles ziet er goed uit..
Maar waarom word ik dan toch niet zwanger het is zo frusterend allemaal..
Heb nu sinds deze maand ovulatietesten gekocht hopen dat dat een beetje werkt heeft iemand hier ervaring mee toevallig???
Hoop dat ik hier een beetje me ei kwijt kan met mensen die in dezelfde situatie zitten mensen die niet zwanger zijn of willen worden kunnen je niet goed begrijpen als je ding tegen ze verteld...

Hebben jullie trouwens ook het idee dat iedereen om je heen maar zwanger is lijkt wel overal waar je loopt veel mensen zwanger zijn..

xx sylvana

hallo

sylvana: welkom bij ons groepje. Het lijkt idd sinds dat wij hebben besloten om voor kinderen te gaan, dat gelijk de hele wereld dit besluit heeft genomen hihi. echt overal zie je dikke buikjes.

hier nog steeds geen rd?? ik word er gek van. heb nu dus een cyclus langer dan 32 dagen. ik heb nog nooit een cyclus langer gehad dan 31 dgn. mijn vorige was 29. het lijt wel sinds ik ben afgevallen (nu 10 kg) dat dat mijn cyclus door elkaar schopt. dat was nu ook weer niet de bedoelling....
Ik heb vanmorgen getest maar die was negatief. kon niet meer wachten tot donderdag. ik heb nl zelf het gevoel dat het raak kan zijn. heb nog steeds pijnlijke borsten, mijn afscheiding is anders. dus we zullen het wel zien wanneer die stomme rd komen.

groetjes joke

*

*

*
*

*

*

*

*

Nod lijsje !* ** *  * * * *

*

Janneke-  27 jaar          11e ronde  - 2e kindje        NOD: 18-8-08

Uk2- 31 jaar                           13e ronde- 2e kindje       NOD: 23-08-08

Flora- 27 jaar                  18e ronde -  1e kindje        NOD cyclus tus. de 30 en 45 dgn

Mier1980                                   20e ronde - 1e kindje         nod 18/25 augustus cyclus 24/31 dagen kijkoperatie was helemaal goed!

sahiton                                          12e ronde  - 2e kindje       NOD; 27-8   19-8 naar GYN

sylvana- 24 jaar

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje      

NOD 08-08-08
Wietske, 38 jaar              14e ronde -1e kindje         NOD   08-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08    

Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje   NOD: 05-08-08

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * *

Glittersss

** * * * * *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

sylvana ik begrijp je helemaal!
bij ons ook alles goed...maar waarom luk het dan niet! onvoorstelbaar!

xxx mier

*

*

*
*

*

*

*
*

Nod lijsje !* ** *  * * * *

*

Janneke-  27 jaar          11e ronde  - 2e kindje        NOD: 18-8-08

Uk2- 31 jaar                           13e ronde- 2e kindje       NOD: 23-08-08

Flora- 27 jaar                  18e ronde -  1e kindje        NOD cyclus tus. de 30 en 45 dgn

Mier1980                                   20e ronde - 1e kindje         nod 18/25 augustus cyclus 24/31 dagen kijkoperatie was helemaal goed!

sahiton                                          12e ronde  - 2e kindje       NOD; 27-8   19-8 naar GYN

sylvana- 24 jaar

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje      

NOD 08-08-08
Wietske, 38 jaar              14e ronde -1e kindje         NOD   08-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08    

Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje   NOD: 05-08-08

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * *

Glittersss

** * * * * *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

Terug
Bovenaan