als zwanger worden niet lukt

ik gun het anderen wel hoor maar ik gun het me eigen ook zo erg! vind dat wij ook al wel lang genoeg gewacht hebben!

het zal ook wel goed komen maar wij willen ook zooooooooooooo graag

het is wel zo dat je steeds meer hoopt dat het snel bij jezelf lukt. ook al gun je anderen het van harte, maar je wilt toch zelf als eerste zijn. erg hé. nooit gedacht van mijn eigen adt ik zo ging denken. help!!!

idd!!! ik gun het anderen ook van harte maar die maar kort bezig zijn en het lukt dan heb ik meestal ziets van grrrrrrrrrr! niet altijd hoor want van sommigen kan ik het hebben!

soms dan voel ik me echt een duivel  maar denk wel dat dat begrijpelijk is !want je hoort het van iedereen die wat langer bezig is die dat hebben! !!

we blijven hoop houden!

klopt idd. van mensen die net 3 maanden bezig zijn en al zwanger zijn heb ik ook idd zoiets van grr.
maar als mensen idd al een hele tijd bezig zijn heb ik dat niet. (zo erg) dan gun ik ze dat ook wel.

gr

@ Joke, wat spannend zeg voor jou nu. Balen natuurlijk van je negatieve test maar hopelijk was die gewoon te vroeg.

@ Mier, fijn te horen dat alles goed zit en dat de operatie wat dat betreft goed verlopen is. Het verschilt volgens mij een beetje per ziekenhuis hoor wanneer en of ze een samenlevingstest uitvoeren. Bij mijn mannetje was het zaad goed. Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest en ook mijn bloedwaardes waren goed (Hb 7.7 niveau oestrogenen en FSH prima, geen chlamydia ooit gehad, voldoende rode hond antistoffen, bezinksel was goed..). Verder inwendige echo en ook baarmoederslijm goede dikte, aan linker eierstok 2 grotere eitjes te zien maar beide nog kleiner dan 1 cm (klopt ook wel want vandaag was CD10). Kortom, alles goed. Maar toch gaan we ook deze maand een samenlevingstest doen. Want de zuurtegraad van het slijm kan bijvoorbeeld erg ongunstig zijn voor de overlevingskansen van de zwemmers van B. Dat is niet iets dat ze met andere testen ontdekken. Maar van de andere kant is een samenlevingstest ook negatief als het juiste moment verkeerd is ingeschat. Maw, als die op het verkeerde moment gedaan wordt valt hij ook negatief uit omdat de slijmomstandigheden maar een paar dagen goed zijn opdat het zaad voldoende kan overleven.
Ben benieuwd wat de gyn nu voor gaat stellen. Lijkt me niet dat een samenlevingstest nog veel verschil gaat maken. Hoop voor je dat ze jullie vanaf nu een handje kunnen helpen (misschien met IUI ofzo, geen idee?). Is toch echt frustrerend als er geen aantoonbare reden is waarom het niet lukt en je dan toch zooo lang moet wachten!

@ Carina, wat heerlijk meid dat alles goed was bij de echo. En wat fijn dat ze er zo uitgebreid de tijd voor hebben genomen om alles te bekijken. Ik hoop dat je nu echt kunt gaan genieten!!

@ Sahiton, neee, wat balen dat je weer ongesteld bent geworden. Bahbah. Hopelijk ben je alweer een beetje over de ergetse teleurstelling heen. We weten hier helaas allemaal precies hoe je je voelt. Dikke knuf!

gek is dat he uk!
we hopen nog maar op het beste! ik ga het van de samenlevingstest nog wel even voorleggen ofdat een optie is! je moet wat!

blij dat het bij jou ook allemaal goed is (het is toch een opluchting)

joke ik ga hard duimen voor je!

xxx

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2008 13:04:18'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

* * * * * * * * Nod lijsje !* ** *  * * * * *

Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje       NOD 08-08-08
Wietske, 38 jaar              14e ronde -1e kindje         NOD   08-08-08
Janneke-  27 jaar          11e ronde  - 2e kindje        NOD: 18-8-08
Uk2- 31 jaar                           13e ronde- 2e kindje       NOD: 23-08-08
Flora- 27 jaar                  18e ronde -  1e kindje        NOD ? cyclus tussen de 30 en 45 dgn :?
Mier1980                                   20e ronde - 1e kindje         nod 18/25 augustus cyclus 24/31 dagen kijkoperatie was helemaal goed!
sahiton                                          12e ronde  - 2e kindje       NOD; 27-8

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje   NOD: 05-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08  

De zwangere  girl(s)  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

Terug
Bovenaan