als zwanger worden niet lukt

quote: sahiton reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2008 12:49:45'));

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2008 13:04:18'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

* * * * * * * * Nod lijsje !* ** *  * * * * *

Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje       NOD 08-08-08
Wietske, 38 jaar              14e ronde -1e kindje         NOD   08-08-08
Janneke-  27 jaar          11e ronde  - 2e kindje        NOD: 18-8-08
Uk2- 31 jaar                           13e ronde- 2e kindje       NOD: 23-08-08
Flora- 27 jaar                  18e ronde -  1e kindje        NOD ? cyclus tussen de 30 en 45 dgn :?
Mier1980                                   20e ronde - 1e kindje         nod 18/25 augustus cyclus 24/31 dagen kijkoperatie was helemaal goed!
sahiton                                          12e ronde  - 2e kindje       NOD; 27-8   19-8 naar GYN

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje   NOD: 05-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08  

De zwangere  girl(s)  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

hallo

ff snel een korte updat over mij hihi

er zijn nog geen rd, al weet ik echt niet of ze wel of niet komen.
ik ben nog steeds hardstikke moe    op het einde van de dag,
ik heb nog geen afscheiding, die ik anders al een paar dagen van te voren heb,
mijn temp was vanmorgen nog 37 graden normaal rond 36.8 graden
ik heb nog steeds pijnlijke borsten
alleen heb ik vandaag lichte steekjes weer in mijn onderbuik. net bover het schaambeen. ik weet niet of het hetzelfde is als dan dat ik anders ongi moet worden, daar zijn ze te licht voor. ik vind het maar raar.
ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas donderdag ga testen. (als ik dat vol houd....)
we zullen wel zien. anders gaan we naar de dokter deze maand.

groetjes joke

* * * * * * * *

Nod lijsje !* ** *  * * * *

*

Janneke-  27 jaar          11e ronde  - 2e kindje        NOD: 18-8-08

Uk2- 31 jaar                           13e ronde- 2e kindje       NOD: 23-08-08

Flora- 27 jaar                  18e ronde -  1e kindje        NOD cyclus tus. de 30 en 45 dgn

Mier1980                                   20e ronde - 1e kindje         nod 18/25 augustus cyclus 24/31 dagen kijkoperatie was helemaal goed!

sahiton                                          12e ronde  - 2e kindje       NOD; 27-8   19-8 naar GYN

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke- 26 jaar                       11e ronde - 1e kindje   NOD: 05-08-08

Maartje- 29 jaar             14e ronde - 2e kindje      

NOD 08-08-08
Wietske, 38 jaar              14e ronde -1e kindje         NOD   08-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08  

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * *

Glittersss

** * * * * *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

hallo Allemaal

Daar ben ik weer rise en shine not hahaha, het valt nu weer wat mee.
Bedankt voor jullie medeleven. Is toch wel fijn dat je niet alleen in dit schuitje zit.

O fijn zeg Mier dat het allemaal toch ok was, toch weer beter dan dat er wel iets is. Maar aan de andere kant ja en nu?

He Joke hou je het nog een beetje vol meis pff wachten ik ga voor je duimen.

Spannend hoor, steken in je onderbuik kan van alles zegen is best moeilijk.

leuk hoor Carina om nu je baby te zien en dan zo lang.

Voor jou is het ook weer spannend Uk , ook wel fijn dat er wel eitjes te zien waren.
Wat een goed lijkt me dat die samenlevingstest,of lijtk dat maar zo?

Ik had het met laatst ook iemand over je bent blij voor iemand die zwanger is,maar je gunt het jezelf natuurlijk altijd.
Mijn schoonnzus zat ook vrolijk te praten haar zwangerschap, en ik maar vrolijk mee praten. Ik denk dan ook waarom zij wel en ik nu niet ben dna ook jaloers.
Mannen snappen dat soms echt niet dat je baalt dat je ongi bent geworden en dat het gevoel niet zomaar weg gaat. Meestal gaat het weer beter na een paar dgn.
Dan komt er zo'n reactie ben je er nu nog mee bezig we gaan gewoon weer voor de volgende ronde. Mannen zijn veel nuchterder gaan veel sneller verder. Mijn vriend geeft aan ook je bent er teveel mee bezig. eh hallo ik moet elke dag tempraturen,zie dat mijn temp daalt,zie dat ik weer ongi ben. Elke mnd ben je er ook steeds meer mee bezig althans dat is mijn ervaring,je wordt er toch mee geconfronteerd elke dag. Is het niet bij jezelf dan doen andere het wel.

Ik ben wel blij dat het nu zomer is,in de winter zou ik misschien nog meer balen.

Het scheel wel dat we allemaal zo lang bezig zijn.

Ga weer even verder. (ik was vanmiddag met dit verhaal begonnen,maar er kwam iets tussendoor nu is het alweer savonds.)

gr Sahiton

ja het is idd fijn dat het goed is,maar waarom lukt het dan niet!

xxx mier

hallo Allemaal

Nu weet ik weer wat ik gisteren wilde schrijven,wordt ook alweer wat ouder.

Het lijkt mij ook frustrerend als er dan helemaal niks aan de hand is, maar het nog steeds niet lukt. Dan kan het ook gewoon domme pech zijn en dat is juist nog vervelender. Mijn gevoel geeft ook aan dat er nog wel een 2e komt maar ja wanneer dan ??????????
Je gunt het jezelf natuurlijk het meeste toch dan stiekem een ander zo af en toe.

Bij het pendelen komen er ook 2 uit en als ik mijn hand lees net onder je pink zie ik oo 2 streepjes. Maar ja daar moet je in geloven natuurlijk.

Maar we blijven moed houden althans ik wel en die ups and downs die blijven.

Ik hoop dat we dit jr allemaal zwanger worden.

gr xx Sahiton

hallo

hier nog niets van rd te bekennen....
ik heb wel al zeker 2 dagen alweer steken in mijn onderbuik. of het nu mensruatie pijn is. ik wil het eigenlijk niet weten. ik ben nl bang van wel. maar ik hoop het niet....
dus we wachten nog maar weer even af.

groetjes joke

sahiton ik geloof ook wel dat ik ooit zwanger zal raken,maar wanneer dat is de vraag!
wij willen gewoon nu! we hebben al te lang gewacht! zijn al mensen in ons omgeving die toen wij bezig zwanger van de 1e waren en die nu alweer zwanger zijn van de 2e! n wij hebben nu nog niks....! fijn dat jullie al een kindje hebben maar de wens naar een 2e maakt er natuurlijk niet minder om! ik hoop dat we idd dit jaar toch zwanger zijn,afgelopen december was ik zwanger! ik had eind deze maand uitgerekend geweest!

joke wat spannend!!! die steken kunnen ook van het zwanger komen! maar ja het is dubbel... nog even afwachten,ik duim nog voor je

xxx mier

Terug
Bovenaan