als zwanger worden niet lukt

Lieve meiden,

Ik wil laten weten dat ik meeleef. Ik kijk regelmatig in dit stuk forum. Wat een spannende en moeilijk tijden voor jullie. Wij hebben er zelf een jaar over gedaan om een gezonde zwangerschap te ontvangen. Ik heb daarvoor een miskraam gehad.
wachten is moeilijk.... helemaal als je zolang moet wachten ..... ik wens jullie veel sterkte en ook een gezonde zwangerschap.

Liefs Bloempje

he allemaal

Wat balen zeg Maartje dat je ongi bent geworden hoe is het nu met je?

Wel fijn zeker Joke dat je nu naar de HA bent geweest.
Zijn jullie nu doorverwezen of weet je nog niet wat er gaat gebeuren?

Ik zal deze mnd ook niet zwanger zijn want ik heb mijn eisprong gemist althans we hebben niks gedaan.
Ik had za getemp en zag dat het hoger was geworden,zo niet getemp omdat ik was wezen stappen en laat eh vroeg thuis was. Mijn vriend kwam s'avonds thuis nadat hij wat dgn weg was geweest. Ik wilde savonds niets doen want ik was zo moe.
Maandag ging ik weer temp was nog steeds en toen werd ik wakker geschut.
Ik had mijn ei dus za en zo maar heb niet geklust.
Ik had ma ook erg last van mijn buik(de eisprong misschien) .
Maandag had ik het helemaal gehad kon alleen maar janken hoe stom ik was en dat ik deze mnd voorbij laat gaan. Ik had zo gehoopt dat de GYN dan volgende wk iets kon zien. Nu moet ik weer 4wk wachten echt ik baal zo nu gaat het iets beter.
Ik had ma ook nog een ovutest gebruikt en zag nog wel 2 streepjes heb sávonds nog geklust maar vrees dat het te laat was en ik overdag de eisprong had (door de krampen enzo) Nu is mijn temp nog steeds hoog maar ja dat hoort zo.
Ook ovu testen geven niks meer aan en 1 streepje is vaag tot weg.
Vandaag zou de 14e dag zijn dus had het ook niet in mijn hoofd dat het eerder zou zijn was er ook niet helemaal bij denk ik.

maar ja niks meer aan te doen het is te laat. Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen.

gr Sahiton

* * * * * * *

Nod lijsje !* ** *  * * * *

*

Uk2- 31 jaar                         13e ronde- 2e kindje       NOD: 23-08-08

Flora- 27 jaar                    18e ronde -  1e kindje        NOD cyclus tus. de 30 en 45 dgn

Mier1980                                   20e ronde - 1e kindje        NOD 18/25 augustus cyclus 24/31

sahiton                                          12e ronde  - 2e kindje       NOD; 27-8   19-8 naar GYN
Joke- 26 jaar                       12e ronde - 1e kindje        NOD: tussen 5-9 en 9-9

sylvana- 24 jaar                                                                                         NOD: ??
Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: ??

Maartje 29 jaar                15e ronde -2e kindje        NOD 7-9-2008

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Janneke-  27 jaar          11e ronde  - 2e kindje        NOD: 18-8-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wensjertr - 25 jaar        4e ronde - 1e kindje   NOD: 13-07-08    

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * *

Glittersss

** * * * * *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

hoi allemaal,

jaja ik zit weer op het wachtbankje...
Ik heb alle verschijnselen van ongi worden, dus heb niet heel veel hoop al blijft er altijd nog een beetje hoop over.

Jullie horen van me!

Groetjes Janneke

hoi meiden...

wat balen zeg. die ongi berichten!
ik had gehoopt dat ik wat gezelschap had gekregen na mijn vakantie.

ik ben gisteren weer naar de verloskundige geweest. alles was goed!
heb wel 7 echofoto's meegekregen... we kongen zelfs het hartje heel goed bekijken. we zagen de 4 hartkamertjes heel goed. echt mooi om te zien.

nou meiden vandaag precies 13 weken... eindelijk die cruciale tijd voorbij....
groetjes Carina

oja en de datum is nu echt vastgesteld... 20 februari ben ik uitgerekend!

* * * * * * *

*

Flora- 27 jaar                    18e ronde -  1e kindje        NOD cyclus tus. de 30 en 45 dgn

Mier1980                                   20e ronde - 1e kindje        NOD 18/25 augustus cyclus 24/31

sahiton                                          12e ronde  - 2e kindje       NOD; 27-8   19-8 naar GYN
Joke- 26 jaar                       12e ronde - 1e kindje        NOD: tussen 5-9 en 9-9

sylvana- 24 jaar                                                                                         NOD: ??
Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: 30-8-08

Janneke-  27 jaar          11e ronde  - 2e kindje        NOD: 18-8-08

Glittersss

** * * * * *

Bah vandaag alweer ongi geworden. Op naar ronde 12 en nu zijn we dus een jaar bezig. Echt nooit gedacht dat het zolang zou gaan duren en snap er niets van. Hoe kan je nou twee keer super snel zwanger zijn en nu wil het niet??
Als het deze ronde niet lukt ga ik denk ik naar de huisarts of zouden jullie dat niet doen?
Ik ben bang dat de huisarts me naar huis stuurt met de mededeling het gewoon wat langer te proberen.

Liefs Janneke

* * * * * * *

*

Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: 30-8-08
Janneke-  27 jaar          12e ronde  - 2e kindje        NOD: 16-9-08

Glittersss

** * * * * *

Terug
Bovenaan