als zwanger worden niet lukt

Carina, wat fijn dat nu alles goed gaat en dat jullie dat ook echt bevestigd hebben gezien in de laatste echo nu. Wat moet dat een super lekker gevoel geven! Ben blij voor je meid!

Janneke, ik voel met je mee. Het is zoo frustrerend en zo niet te snappen hoe het dan 'ineens' niet lukt. Wij waren van Jur ook na 4 rondes zwanger en daar ga je dan toch een beetje weer vanuit als je voor een 2e kindje gaat. Helaas, dat valt dan zooo hard tegehn als het dan niet lukt. Wij zijnna 10 rondes naar de ha gestapt en aangegeven dat we graag eea onderzocht wilden hebben omdat we gewoon niet een half jaar later wilden denken, waren we dan maar eerder gegaan. Nou, zoals je hier hebt kunnen lezen is er bij ons vanalles onderzocht. De huisarts deed daar helemaal niet moeilijk over trouwens hoor, verwees ons gewoon door. Dus ik zou niet bang zijn dat jij je doorverwijzing niet zou krijgen. Bij ons is dus dusver echter niks gevonden dat niet goed zou zijn. Maw, nog geen verklaring waarom het nu zo lang duurt. dat is van de ene kant frustrerend maar van de andere kant begreep ik wel van de gyn dat de kans dat op een zwangerschap nog steeds het grootst blijft zolang ze niks vinden.  Zodra ze iets vinden en ze moeten ingrijpen is de kans op een zwangerschap altijd kleiner. Tja, het is lastig daar nog hoop uit te halen maar het moet maar he? Het is helaas de natuur en een kansberekening die niet logisch in elkaar steekt. Iedere maand weer net zoveel kans op een zwangerschap, die kans wordt niet groter naarmate  je langer zwanger bent. maand na maand gaat die teller weer op nul.. Helaas!

Hier geen idee, probeer heel hard neutraal te blijven dus niet te hopen maar ook niet al op voorhand te balen voor een eventuele teleurstelling.. Eind van de week weet ik meer.

hallo

hier weer eens een berichtje van mij.

Vanmorgen bij de huisarts geweest, ik mag naar de gyn. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt en kan over 2 weken al terecht.   de eerste week van sept. nog net in onze vakantie. dus we zullen het wel zien hoe het verder gaat.

groetjes joke

Bedankt Uk voor je lieve berichtje, daar fleurt een mens weer van op!
Ik ga gewoon naar de huisarts. Ik denk dat er bij ons ook niets aan de hand is en dat het gewoon domme pech. Maar stel dar er wel wat aan de hand is dan weet ik dat liever nu dan over een half jaar en kunnen we er misschien wat aan doen.

Maar eerst gaan we vrijdag voor twee weken naar Frankrijk en als we terug komen hoop ik dat de huisarts gewoon niet meer nodig is!!

Joke wat fijn dat je al zo snel terecht kan! Succes!

Liefs Janneke

Hier is de bruivloed weer gearriveerd!!  Nu wachten tot het doorzet en dan met het zh bellen voor vervolgafspraak.. *diepe zucht*   Komt dit nog ooit goed??

Zal de tabel aanpassen zodra ik echt ongi ben en de nieuwe NOD datum beetje kan bepalen.

hallo Allemaal

Wat een vervelende berichten allemaal echt balen zeg.

Ik leef echt met jullie mee Uk en Janneke.
Ik begrijp jullie frustraties.

Joke fijn dat je zo snel terecht kan zeg.

Het is echt frustrerend soms waarom het niet lukt.
Bij onze 1e was het in 1x raak en nu zijn we ook weer een jr verder grgr.
Ik zou als ik jou was ook naar de Ha gaan Janneke dan kan je daarna weer dingen uitsluiten. Het is te hopen dat er niks is ook al kan je daar ook niet zo veel mee heb ik gisteren ervaren.

Ik ben gisteren voor het eerst naar de gyn geweest, gelukkig vond ik het een aardige man was wel een beetje zenuwachtig.Eerst een heel gesprek gehad over de cycles enzo.

Daarna een inwendige echo gehad en met zo'n vogelbek ding.

Er was gelukkig niks te zien dat is wel weer positief. Ik hoefde niet meer te tempraturen omdat ik een vrij regelmatige cycles heb.

Ook zou ik na mijn ongi om de wk moeten klussen zodat je rond de eisprong uit zou moeten komen.

hij gaf aan dat een zaadcel 5dgn zou leven(ik dacht altijd 24 of 48 uur wat op sites staat) iemand hier mee bekend?

Nu moet ik op mijn NOD dag bloed testen volgende wk nog een chlamidia test doen voor de zekerheid. Daarna weer een afspraak maken,wil misschien nog mijn eierstokken schoonspuiten maar was nu even niet nodig.

Hij hoopte doordat er niks te zien was ik het wat los kon laten.

Mja ben aan de ene kant wat opgeschoten maar ook weer niet.
Nu is alles goed en dan weer verder gaan klussen ja hoe lang nog dan ??? Ben ook een beetje ongeduldig.

Om de dag klussen straks pff ben al met die 3 dgn erg moe ligt denk ik aan mij. Ik ben aan de ene kant ook bang dat je dan niet in de juiste dgn klust, want nu was ik het ook eerder.
Pff dat vind ik best veel vond die paar dgn altijd wel ok hahaha.

Hij raade wel nog ovulatietesten aan dat was handig.

Hij vond het jammer dat mijn partner niet mee was ik ook maar ja meneer moest werken.

Hij gaf aan dat ik moest oppassen dat het niet te zakelijk werd zeg maar ja na een jr is het spontane er bij mij een beetje af.

Dus nu weer afwachten hopen dat ik in de vakantie zoooooooooooo relaxed ben dat het goed gaat.

Beetje erg lang verhaal dus stop maar even hahaha.

gr Sahiton

Terug
Bovenaan