als zwanger worden niet lukt

Ik ben sinds 9 maanden gestopt met de pil. De eerste maanden ging het goed met m'n ongesteldheid en was m'n cyclus rond de 28 dagen. Maar helaas was dat na een paar maanden over. Na een paar maanden was ik bijna alleen maar ongesteld, 8 dagen ongesteld en 8 dagen niet.....8 dagen ongesteld en 8 dagen niet etc etc.

Toen heb ik Primolut gekregen en zou het weer regelmatig moeten zijn, nou nee dus. Wel iets beter maar een cyclus van 19 dagen is toch niet goed. Nu heb ik voor de tweede keer Primolut gekregen. Hopelijk ga ik nu wel een regelmatige cyclys krijgen.

Heeft iemand dezelfde ervaringen als ik? En zoja, hoe is dat gegaan?

En als Primolut nu weer niet aanslaat, wat zou dan de volgende stap zijn?

Flora- 27 jaar                    18e ronde -  1e kindje        NOD cyclus tus. de 30 en 45 dgn

Mier1980                                   20e ronde - 1e kindje        NOD 18/25 augustus cyclus 24/31

sahiton                                          12e ronde  - 2e kindje       NOD; 27-8   19-8 naar GYN

Joke- 26 jaar                       12e ronde - 1e kindje        NOD: tussen 5-9 en 9-9

sylvana- 24 jaar                                                                                         NOD: ??
Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: 30-8-08
Maartje 29 jaar                15e ronde -2e kindje        NOD 7-9-2008
Janneke-  27 jaar          12e ronde  - 2e kindje        NOD: 16-9-08
Uk2- 31 jaar                         14e ronde- 2e kindje       NOD: 21-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * *

Glittersss

** * * * * *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

NOu, ben net pas ongesteld geworden. We; wederom cyclus van 30 dagen. Het loopt dus wel volgens schema (op de bruinvloed na) maar helaas niet volgens planning. Ben gisteren nog bij de gyn geweest. Hebben verder niks kunnen vinden. Uit de bloedwaardes bleek enkel dat ik een hele mooie eisprong heb gehad. Tsja, daar heb je verder niks aan denk ik dan nu dus.

Maar goed, hopelijk kan ik nu in elk geval volgende week donderdag de HSG nog even voor de vakantie. Hebben we dat ook maar gehad.

@Vanes, ik heb geen ervaring met primolut. Kan je er niet mee helpen.. sorry.

@ Sahiton, ik hoop dat bij jullie om de dag klussen gaat helpen. Wij doen dat hier al wel vanaf ongeveer een week na de NPD tot ergens rond dag 20.. Tot nu toe geen effect gehad.

@ Janneke, jij bent nu met vakantie. Hoop dat jullie een broertje/ zusje uit Frankrijk mee terug nemen!

@Joke, jullie dus ook naar de gyn. Nou, kun je er in elk geval eens iets anders aan doen.. Is mijn gevoel er dan steeds een beetje bij tenminste.

Nou, ik ben er weer vandoor!

Joke- 26 jaar                       12e ronde - 1e kindje        NOD: tussen 5-9 en 9-9

Maartje 29 jaar                15e ronde -2e kindje         NOD 7-9-2008

Uk2- 31 jaar                         14e ronde- 2e kindje            NOD: 21-09-08

Flora- 27 jaar                    18e ronde -  1e kindje            NOD cyclus tus. de 30 en 45 dgn

sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ??

Mier1980                                   20e ronde - 1e kindje        NOD 18/25 augustus cyclus 24/31
sahiton                                          12e ronde  - 2e kindje       NOD; 27-8   19-8 naar GYN

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * *

Glittersss

** * * * * *

Hallo,

he sahiton en mier hoe is het met jullie? Jullie staan  in het wachtlijstje.   Al iets van vreugde te sporen? of al andere tekenen?
Hier is verder alles rustig, we zijn weer aan het oefenen geslagen. ik moet ergens in deze week mijn ei hebben. Goh wat is dat toch fijn als je regelmatig bent. ( ik nu dus helemaal niet meer...) Dus heeft mijn mannetje weer geluk...hihi.
ik ga vandaag lekker een midweekje naar de ardennen. ff lekker weg.
zie jullie het weekeinde weer. gr

joke

hallo daar,

na enkele jaren proberen kwam het er maar niet van, ondanks de vele moeite.  dus  toen gingen we een kindje adopteren. Het werd na even denken Zuid-Afrika. In november 2001 kwam Jonathan(toen 3 mnd)  bij ons. Zijn nederlandse naam werd Klaas. We genoten enorm van ons ventje, en we waren dan ook enorm overdonderd toen ik toch zwanger bleek te zijn. Geen moment hebben we echter getwijfeld om dit kindje niet  te laten weghalen. Het maandenlage 'werken' was dan toch niet voor niets. Toen klaas amper 8 maanden oud  was, is onze dochter Charlotte geboren. Toch leek een derde mij ook wel wat, ondanks de drukte die twee baby's met zich meebrachten. Doordat we al twee kinderen hadden was de druk niet zo hoog als vroeger. In april 2007 is onze dochter Marie geboren. Een pracht van een kindje, echt waar. Voorbehoedsmiddelen gebruiken we nog steeds niet. Wie weet komt er ooit wel een vierde? Charlotte en Klaas hebben zo'n hechte band met elkaar door het kleine leeftijdsverschil, dit wens ik Marie ook toe.
Dus wij blijven proberen, en wie weet...

Hallo, even snel... Ik heb as donderdag om 14.30 de HSG. Ik ben er best een beetje zenuwachtig voor.. maarja, we kunnen het maar gehad hebben.

Ik heb erens aders zojuist gelezen dat mier ongesteld is geworden en binnenkort op vakantie vertrekt..

Sahiton, hoe gaat het met jou??

Eva, wat een mooi verhaal. Wonderen bestaan nog. Hoeveel leeftijdsverschil zit er nu tussen Charlotte en Marie dan?

Uk2- 31 jaar                         14e ronde- 2e kindje            NOD: 21-09-08

Flora- 27 jaar                    18e ronde -  1e kindje            NOD cyclus tus. de 30 en 45 dgn
Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje        NOD ?
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ??

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje

NOD: 30-8-08

sahiton                                          13e ronde  - 2e kindje       NOD;  sept   27-9 naar GYN

Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje        NOD ?

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Terug
Bovenaan