als zwanger worden niet lukt

hallo

hier ben ik weer met dubbel slecht nieuws....
ben gisteren naar de gyn geweets. waar ik dus al bang voor was is dus uitgekomen.... hij wilt me niet eerder helepen dan wanneer mijn bmi op 34 zit. ik zit nu op 43 dus kan ik nog even vooruit.... echt balen. ik had zo gehoopt dat hij misschien wel wou onderzoeken. maar dat nog niet eens. ik was in eenkeer helemaal stil geslagen. mijn man kreeg er wel nog een vraag uit. zijn zaad word nu wel gecontroleerd maar wanneer dat niet goed is dan wordt er toch niets aan gedaan om dat ik te dik ben.
na al die ellende van s'morgens kwam er nog bij dat ik gister avond ongesteld ben geworden. hoeveel pech kan een mens niet hebben op 1 dag.

gr joke

Joke- 26 jaar                       13e ronde - 1e kindje        NOD: 04-10-08

Maartje 29 jaar                16e ronde - 2e kindje NOD eind sept?

Janneke-  27 jaar          12e ronde  - 2e kindje        NOD: 16-9-08
Uk2- 31 jaar                         14e ronde- 2e kindje            NOD: 21-09-08
sahiton                                          13e ronde  - 2e kindje       NOD;  22-9  26-9 naar GYN
harlequintje  30 jaar      8e ronde?

Flora- 27 jaar                    18e ronde -  1e kindje            NOD cyclus tus. de 30 en 45 dgn
Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje        NOD ?
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: 30-8-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

Maartje 29 jaar                16e ronde - 2e kindje NOD eind sept?

Janneke-  27 jaar          12e ronde  - 2e kindje        NOD: 16-9-08
Uk2- 31 jaar                         14e ronde- 2e kindje            NOD: 21-09-08
sahiton                                          13e ronde  - 2e kindje       NOD;  22-9  26-9 naar GYN
harlequintje  30 jaar      8e ronde?

Flora- 27 jaar                    18e ronde -  1e kindje            NOD cyclus tus. de 30 en 45 dgn

Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje        NOD ?
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: 30-8-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * *

Glittersss

** * * * * *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

had mezelf 2x op het lijstje gezet... foutje..

hoi meiden!

niet denken dat ik niet meer met jullie meeleef/meelees hoor!
maar vind het soms zo moeilijk met mijn jubelverhaal te komen...

Joke wat een K U T nieuws zeg! en van bmi 43 naar 34 is niet niks lijkt me.
BAH!
ik weet nog wel dat mijn zus ook moest afvallen van de gyn. zij heeft toen doordeweeks de snoepjes ed. afgezworen en is iedere avond na het avondeten gaan wandelen. ze is zo wel de nodige kilo's kwijtgeraakt.

jeetje wietske.. je hoopt dat wanneer iui gestrt wordt, dat het niet lang duurt voordat je zwanget bent. bij de bezige bijtje was ook iemand die na 4x iui niet zwanger was. ze nam een paar maanden rust en kwam ons kort geleden vertellen dat het toch nog gewoon gelukt is. hoop houden he!

meiden ik leef met jullie mee!

hier gaat gelukkig nu alles goed! heb al een flinke buik en ben me druk aan het orienteren op de kinderwagen. allemaal leuke dingen in het verschiet dus.
dinsdag mag ik weer naar de verloskundige toe. ik ben alweer 16 weken zwanger. ineens lijkt het heel snel te gaan!

nou meiden.. wie volgt!
de uitgerekende datum is trouwens naar 20 februari gezet...
liefs Carina

Hey meiden,

Ik leef met jullie mee...
Met mij gaat het redelijk goed zit me tijd een beetje uit tot ik naar ha kan voor verdere stappen  dus we zien wel....
Ik zag dat ik ook in het lijstje stond vermeld, we zitten nu in ronde 9 voor onze 2e kindje.

Joke: wat erg voor je dat ze nog geen actie gaan ondernemen tot je gewicht. Weet je al hoe je dit gaat aanpakken?

Corina: Nog gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er lekker van.

Hoe is het met de rest van de meiden? het  is een beetje stil........

He wat jammer nog steeds niet meer zwangeren onder ons...

We hebben een heerlijke vakantie gehad, echt jammer dat hij voorbij is. Ik hoop dat de vakantie goed zijn werk heeft gedaan haha. Ik heb in ieder geval een prima ovulatie in Frankrijk gehad!

Ben vandaag voor het eerst tante geworden en heeft ons zoontje eindelijk een neefje!!
Ben dus helemaal in de worken ben er vanmorgen gelijk heen geweest, wat een schatje!!

Groetjes Janneke

hoi meiden,

badankt uk2 voor het aanpassen van het lijstje!
was idd weer ongesteld geworden!
nu alweer 21e ronde!

we zijn lekker 9 dagen naar mexico geweest!
en het was super!

sorry dat ik even hier niet meer geweest ben maar heb niet altijd even veel zin om op het forum te komen en of te reageren!

zie dat het bij de rest ook nog niet zo gelukt is! echt balen!
wordt ook tijd voor ons he!

xxx mier

Hallo meiden

Joke hoe is het met je? Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen
zit. Maar wat wel heel positief is(denk ik dan) is dat je zo'n regelmatige cyclus hebt.
Ik probeer zelf ook altijd de positieve dingen te zien ook al is dat natuurlijk helemaal niet makkelijk! een knuffel voor jou.

Mier ik vind het fijn een berichtje van je te lezen.

Ben zelf vorige week naar de gyn geweest en daar ontgoocheld van teruggekomen
Hij had het alle keren over een kijkoperatie en nu moeten we ineens nog een halfjaar doorgaan met de clomid en voor de rest niks.
Tuurljk is het fijn dat we zelf mogen oefenen, maar we waren er allebei klaar voor om met behandelen te beginnen. Maar ja ik heb er niet voor gestudeerd dus we doen het maar zo. We moeten wel ovulatietesten gaan gebruiken.

Ik hou het hier even bij
groetjes Maartje

Terug
Bovenaan