als zwanger worden niet lukt

hallo Allemaal

Even een berichtje van mij,helaas nog geen zwangere onder ons.

Spannend uk do ik ga duimen.
Joke weet je al wanneer je naar de gyn moet?

Helaas ha dik deze mnd mijn eisprong gemist balen.
ik ben maandag ongi geworden nog even niet berekend wanneer mijn nod is.
Nu gaan we as vrijdag op vakantie voor een aantal wk dus ben even niet van de partij.
Als ik terug kom is het fijn als er wat zwangere zijn hahah succes.

gr Sahiton

Hoi Sahiton

Balen dat je je ei gemist heb.
En lekker op vakantie ik hoop met je mee op een vakantiebaby!

Ik ga volgende week dinsdag naar de gyn, dan gaan we afspreken voor
een kijkoperatie.
Hoop natuurlijk nog steeds dat het niet nodig is. heb al twee dagen onwijze last van m'n borsten, maar dat heb ik ook altijd als ik ongesteld wordt.
Maar waarom weet ik niet, maar ik heb onwijze hoop dat het misschien toch raak is.
Mijn NOD is nog niet eens dichtbij. Dus ik moet maar stoppen met dromen, want het wordt aleen maar moeilijker als ik ongesteld word.

Fijne vakantie en hopelijk zijn er inderdaad zwangeren als je terugkomt.
groetjes Maartje

quote: sahiton reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2008 21:17:06'));

Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: 30-8-08
Joke- 26 jaar                       12e ronde - 1e kindje        NOD: tussen 5-9 en 9-9
Maartje 29 jaar                15e ronde -2e kindje         NOD 7-9-2008
Janneke-  27 jaar          12e ronde  - 2e kindje        NOD: 16-9-08
Uk2- 31 jaar                         14e ronde- 2e kindje            NOD: 21-09-08
sahiton                                          13e ronde  - 2e kindje       NOD;  22-9  27-9 naar GYN

Flora- 27 jaar                    18e ronde -  1e kindje            NOD cyclus tus. de 30 en 45 dgn
Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje        NOD ?
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: 30-8-08
Joke- 26 jaar                       12e ronde - 1e kindje        NOD: tussen 5-9 en 9-9
Maartje 29 jaar                15e ronde -2e kindje         NOD 7-9-2008
Janneke-  27 jaar          12e ronde  - 2e kindje        NOD: 16-9-08
Uk2- 31 jaar                         14e ronde- 2e kindje            NOD: 21-09-08
sahiton                                          13e ronde  - 2e kindje       NOD;  22-9  26-9 naar GYN

Flora- 27 jaar                    18e ronde -  1e kindje            NOD cyclus tus. de 30 en 45 dgn
Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje        NOD ?
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

hallo Alemaal

Succes Maartje met je kijkoperatie.

tot snel even het overzicht bij gewerkt.

gr sahiton

Sahiton, ik wens je een hele fijne vakantie vast en hoop dat er een kleine baby in de maak met jullie mee terug komt!

Maartje, voor jou hoop ik dat de kijkoperatie niet nodig blijkt!

Ik ga straks om 14.30 voor de HSG. Dan morgen nog werken en ook wij vertrekken nog voor een vakantie van 2 weken. We vliegen as zondag naar Spanje. Dus daar dan proberen weer even lekker alles van ons af te zetten.

Hallo,

Ik ben harlequintje, graag zou ik mee willen praten met jullie....
We nu aan het klussen voor onze 2e kindje en zitten nu in ronde 9.

Groetjes

Hoi harlequintje, welkom hier. Gezellig dat je mee komt kletsen!

Ik ben thuis! Ik durf het nog niet echt hardop te zeggen maar als dit alles was (dus als ik niet alsnog buikpijn ga krijgen) dan stelde die HSG bij mij echt niks voor! Ik vond het vervelendste deel nog wel dat ze met een wattenstaafje met jodium mjin baarmoedermond schoon ging maken. Kort samengevat voelde ik het wel, maar het deed totaal geen pijn. Ook het inspuiten van de vloeistof, dat voelde ik niet eens. En het belangrijkste nieuws is nog wel dat alles er goed uit zag. Alles netjes open. We zouden al vaaf volgende week terug naar de gyn kunnen om eea te bespreken. Op iedere eerste dinsdag van de maand in het gynaecologen overleg worden de filmpjes en de foto's van de HSG bekeken en besproken en daarma kun je terug voor de definitieve uitslag. Maar goed, wij zitten dan lekker in de Spaanse zon dus ik heb nu een nieuwe afspraak voor 15 september.

Terug
Bovenaan