als zwanger worden niet lukt

Hee hallo, wat is het hier rustig! Wij zijn terug van onze vakantie in Spanje. Hebben het heerlijk gehad. Hopelijk is er een brusje met ons mee naar huis gekomen. Dat weten we volgende week een keer...

Joke, wat balen dat je nu eerst zoveel af moet vallen zeg. Maar je bent toch al goed op weg niet? Je was toch al flink afgevallen?

Maartje, wat balen dat je nu nog een half jaar zo door moet gaan. Kan me voorstellen dat dat erg dubbel is. Ik ben ook wel bejnieuwd wat de gyn morgen tegen mij gaat zeggen. Krijg dan de uitslag van de HSG en..? Geen idee wat we verder nog bespreken...

Mier, jullie dus nog even lekker naar mexico geweest. Waar in mexico zat je?

Carina, wat fijn dat het bij jullie zo voorspoedig gaat nu. Alweer bijna op de helft. Geniet ervan!!

Nou, dat was het weer voor nu. Groetjes!

Even UP.

Ook wij moeten nog een half jaar zelf proberen. Gezien alle uitslagen van alle onderzoeken goed waren geen aanleiding om in te grijpen. An sich is dat natuurlijk goed nieuws maar voelt stiekem ook wel een beetje als jammer... hoop alleen maar dat geduld nu eindelijk een keertje beloond gaat worden!

Hoi,

He Uk ik snap dat dat even balen is, zou ik ook hebben.. Maar aan de andere kant is dat natuurlijk geweldig nieuws dat er niets aan de hand is. Inderdaad hopen dat je geduld snel wordt beloont!

Hier stijgt de spanning weer. Morgen mijn Nod, maar aangezien mijn ovulateitest een dagje later positief was verwacht ik ook een dagje later Ongi te worden, dus woensdag.
Ik voel nog niet veel bijzonders. Maar ik voel ook nog niet dat ik Ongi wordt. Mijn man vind me anders en dat geeft me veel hoop. En nu maar hopen dat hij gelijk heeft!

Jullie horen van me

Liefs Janneke

Maartje 29 jaar                16e ronde - 2e kindje NOD eind sept?

Uk2- 31 jaar                         14e ronde- 2e kindje            NOD: 21-09-08
sahiton                                          13e ronde  - 2e kindje       NOD;  22-9  26-9 naar GYN
harlequintje  30 jaar      8e ronde?
Joke- 26 jaar                       13e ronde - 1e kindje        NOD: 04-10-08

Flora- 27 jaar                    18e ronde -  1e kindje            NOD cyclus tus. de 30 en 45 dgn

Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje        NOD ?
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!
Janneke-  27 jaar          12e ronde  - 2e kindje        NOD: 17-9-08

Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: 30-8-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * *

Glittersss

** * * * * *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.

********wie komt er carina gezelschap houden??*********

he hallo Allemaal

Weer terug van de vakantie in Frankrijk.

Jammer dat er nog geen zwangere zijn onder ons,ik duim voor je Janneke.

Carina fijn dat alles zo voorspoedig loopt en dat je met ons mee leeft.

Harleqijntje welkom bij de club.

Joke wat naar zeg dat je nu eerst moet afvallen voordat je verder wordt geholpen.
Gaat het nu een beetje met je?

Mier kan me voorstellen dat je af en toe geen zin hebt om op het form te komen ken dat gevoel wel.

Balen zeg Maartje en Uk dat jullie het nu weer een half jr moeten proberen.
Kan me voorstellen dat j eniet echt blij bent want je wil het zo graag liefst misschien met hulp.
Tuurlijk het is fijn dat er niks is maar ja waarom lukt het dan niet,
dus al die keren is dan domme pech. Ik heb volgende wk vrijdag een afspraak met nog wat uitslagen maar vrees ook dat dit het antwoord is.
Ik heb liever dta het natuurlijk gaat maar ja misschien zou het medisch sneller gaan(althans dat denk je misschien hoeft niet natuurlijk)

Ik snap het wel hoor mensen die het weten zeggen ook wat fijn dat je niks mankeert.
Ja maar je wilt het zo graag nu moet je het weer op eigen houtje gaan doen.

Sterkte ermee meiden.

Wij hebben het in de vakantie op aanraden van de Gyn om de dag gedaan en geprobeerd er niet mee bezig te zijn.(ook lastig hoor als je het om de dag doet hahaha) Nu nog een wk wachten op mijn NOD.
De vakantie was wel heerlijk in ieder geval.
tot later

gr Sahiton

Hoi,

Helaas gewoon weer ongi geworden.... Ben verdrietig..
Maar ja maar weer positief naar de volgende ronde! En een afspraak maken bij de huisarts.

Groetjes

Maartje 29 jaar                16e ronde - 2e kindje NOD eind sept?

Uk2- 31 jaar                         14e ronde- 2e kindje            NOD: 21-09-08
sahiton                                          13e ronde  - 2e kindje       NOD;  22-9  26-9 naar GYN
harlequintje  30 jaar      8e ronde?
Joke- 26 jaar                       13e ronde - 1e kindje        NOD: 04-10-08
Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje        NOD ?
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!
Janneke-  27 jaar          12e ronde  - 2e kindje        NOD: 17-9-08

Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: 30-8-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * *

Glittersss

** * * * * *

Carina1978 uitgerekend waarschijnlijk 18 februari.
Flora uitgerekend 9 april

Hoi meiden

Heb al een tijd niet gereageerd door een aantal weken vakantie en daarna vreselijk moe en misselijk. Maar heb het er allemaal voor over want in ronde 18 zijn we zwanger geraakt van ons eerste wonder. Ben nu elf weken en de echo was goed! Mag nu ook naar de verloskundige ipv de gynaecoloog.

Bij deze heel veel glitters voor jullie allemaal

groetjes Flora

Terug
Bovenaan