als zwanger worden niet lukt

hallo

dank je wel.
We gaan er nu weer helemaal voor om af te vallen. morgen ga ik weer sporten en vandaag heb ik allees alweer op de fiets gedaan. ( ff boodschappen doen en naar de dokter), vanmiddag nog even naar mam ook op de fiets tuurlij, tenminste als het niet gaat regenen....
Heb op mijn verjaardag mijn ei gehad. nu hoop ik dat ik zo'n mooi cadeautje krijg... nog even afwachten. zit nu wel fijn op 28 dagen.

He uk wat jammer dat je weer ongi bent geworden. balen meid.

groetjes joke

Hoi,

Ben vanmorgen voor de eerste keer naar de huisarts geweest. Zij vroeg hoe mij cyclus was hoe mijn menstruatie is en dat soort vragen. Verder kreeg ik een verwijsbrief voor de gynecoloog mee. Die heb ik net gebeld en daar kan ik 15 okt heen. Spannend allemaal hoor.

Weet iemand of het belangrijk is dat mijn man meegaat zo'n eerste afspraak of doen ze dan toch niet zoveel? Mijn man gaat met alle liefde mee hoor maar wij zijn altijd wat zuinig met zijn vrije uren.

Groetjes Janneke

Hoi meiden,

Hoe is het allemaal, ben even niet op het forum geweest, beetje druk gehad met andere dingen. Helaas ben ik deze maand ook weer niet zwanger geraakt. Ging er  ik ook wel een beetje vanuit, had niet veel  zin om weer te gaan klussen. Beetje moegestreden!!!!

Goed gesprek gehad met mijn Ha, kan over 2 maanden langs komen met mijn man, alleen die was niet zo blij en wil  veel klussen deze maand. Ik heb er  eigenlijk niet zo veel  zin  meer  in om weer    te klussen, is dat erg? Wil er zo min mogelijk mee bezig zijn omdat ik heel erg gefrustreerd er   van  wordt. we gaan dus nu rond 10 in pffffffffffffff......

Joke: nog gefeliciteerd met je verjaardag, we delen dezelfde verjaardag. Ik ben blij voor je dat je er tegenaan gaat om kilo's kwijt te raken....... Wens je veel succes.

Flora: ook gefeliciteerd met je zwangerschap.

Hoe is het verder met de rest van de dames?
lees het wel......

harlequintje

hallo, ik heb even een vraagje.

ik ben gestopt met de pil. heb 3 augustus mijn laatste menstruatie gehad.
nu is het al  bijna 2 maanden later en ben nog steeds niet ongesteld geworden.
zaterdag 20 september  heb ik wat oud bloed verloren, d8 dat ik ongesteld werd maar zette niet door.
nu verlies is sinds zondag steeds een heel klein beetje bruin slijm.
heb al drie testen gedaan maar allemaal negatief.
ik denk zelf dat als ik niet zwanger ben mijn ongesteldheid zaterdag toch wel door had gezet?
kan iemand mij helpen?

vriendelijke groeten

hallo Allemaal

Harlequintje wat jammer dat je ongesteld bent geworden.
Ja ken dat geen zin hebben om te klussen,na zoveel maanden is het niet echt spontaan meer. De gyn vond het handig om het een mnd om de dag te doen nou daar was ik ook niet blij mee maar ja toch maar gedaan.

Joke nog gefeliciteerd met je verjaardag,fijne dag gehad?
goed dat je doorzet wel af en toe genieten hoor?

Flora gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan.

janneke balen zeg dat je weer ongi bent geworden.
Mijn vriend is niet meegegaan naar het eerste gesprek,maar het was achteraf wel handiger geweest(werk was erg belangrijk) Is je vriend zijn zaad al onderzocht?
Zo nee dan is het handiger dat hij mee gaat (wordt niet gelijk gedaan hoor hihi)

Bij mij was het een soort intake gesprek hoe is de sex niet te zakelijk en dat soort dingen. Ik kreeg wel een inwendige echo dus dan weet je gelijk of dat goed is.

o Uk balen zeg dat je eerder ongesteld bent geworden,maar dan zit je er ook niet op te wachten of het wel of niet komt dacht ik maar .
Maar ja leuk is anders.

Sunsa ja vaak hoor je met bruin bloed dat je dat zwanger bent en innestelingsbloed hebt?? Helaas afwachten dus spannend nog je zou je HA eens kunnen bellen.

Nu ja heb ik toch het goeie nieuws voor het laatst kunnen bewaren,maar ik ben zwanger en wel een paar dagen. Het is erg pril en er kan nog van alles gebeuren,kan me nog niet helemaal gaan inleven(eigen bescherming)

maar er is weer hoop dames na 13 rondes of langer,heeft het om de dag sex in ieder geval geholpen pfff hahaha. wat glitters voor jullie
****************************************************************************************************
****************************************************************************************************

quote: Uk2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-09-2008 14:30:29'));

Maartje 29 jaar                16e ronde - 2e kindje NOD eind sept?
harlequintje  30 jaar      8e ronde?
Joke- 27 jaar                       13e ronde - 1e kindje        NOD: 04-10-08
Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje        NOD ?
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ??
Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: 30-8-08
Janneke-  27 jaar          13e ronde  - 2e kindje        NOD: 16-10-08
Uk2- 31 jaar                         15e ronde- 2e kindje            NOD: 17-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Carina1978 uitgerekend  18 februari.
Flora uitgerekend 9 april
Sahiton uitgerekend 9 mei 26-9 GYN

Ha Sahiton

Wat fijn voor jullie. Van harte gefeliciteerd meid!!!
Geniet er maar lekker van!!!

gr joke

Terug
Bovenaan