als zwanger worden niet lukt

quote: joke18981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2008 17:07:38'));

harlequintje  30 jaar      8e ronde?

Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje        NOD ?
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ??

Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: 30-8-08

Janneke-  27 jaar          13e ronde  - 2e kindje        NOD: 16-10-08
Uk2- 31 jaar                         15e ronde- 2e kindje            NOD: 17-10-08
Joke- 27 jaar                       14e ronde - 1e kindje        NOD: 29-10-08
Maartje 29 jaar 17e ronde 2e kindje NOD begin nov?
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Carina1978 uitgerekend  18 februari.
Flora uitgerekend 9 april
Sahiton uitgerekend 9 mei 26-9 GYN

Hallo Meiden

Ik zou me ook graag tot jullie groepje willen toevoegen. We zijn nu al 8 maanden bezig om zwanger te worden van een 4e. Deze wens is toch eigenlijk wel heel groot. \sommige mensen zeggen wel eens wat zeur je nou je hebt er toch 3. Maar dit is een gevoel gewoon voor de laatste keer zwanger zijn enzo. We wachten nu over twee weken het NOD af. En anders willen we naar de HA. Mijn man en ik hebben een groot leeftijdsverschil dus dat speelt ook een grote rol mee.
Verder wil ik iedereen veel succes wensen en de meiden die al zwanger zijn GEFELICITEERD!!!!

@ Joke, Niet leuk zo he? Sterkte!

@ Zwanger moedertje, welkom!  Hopelijk ben je snel hier terug met goed nieuws. Zij je eerste 3 kindjes wel snel gekomen (verwekt..)?

Hier even geen nieuws.. in de vruchtbare dagen dus goed ons best doen..

Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: 30-8-08

Uk2- 31 jaar                         15e ronde- 2e kindje            NOD: 17-10-08

Maartje- 29 jaar               17e ronde - 2e kindje       NOD begin nov?

harlequintje  30 jaar      8e ronde                                            NOD: ?

Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje           NOD ?
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ?

Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: ?

Ik zag dat er nog wat dingetjes dubbel in de tabel stonden en ook even mijn leeftijd aangepast. Ben maandag alweer 32 geworden.  

Uk2- 32 jaar                         15e ronde- 2e kindje            NOD: 17-10-08
harlequintje  30 jaar      8e ronde                                            NOD: ?

Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje           NOD ?
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ?

Mijn eerste kinderen was ik inderdaad zeer snel zwanger van. Binnen 3 a 4 maanden. Nu zitten we in de 8e maand en er is nog niks. Wel heb ik de laatste tijd last van enorme buikpijn rond de vruchtbare dagen zeg maar. En dan niet van oh ik voel het maar ik word er echt ook wakker van s`nachts. En nu zitten wij dus ook weer op het wachtbankje moet volgende week vrijdag ongesteld worden. Dus ff afwachten nu heb ik sinds gisteren ook weer flinke buikpijn maar weet hij eigenlijk niet wat het is. Nou we gaan duimen dat de rode duivels volgende week vrijdag niet voorbij komen.

Meiden ik duim voor jullie allemaal dat onze wens allemaal snel in vervulling mag gaan. En meiden die zwanger zijn Proficiat!! Geniet ervan!!!

hallo uk

lang zal ze leven

lang zal ze leven

lang zal ze leven in de gloria

in de gloria in de gloria

hieper de piep hoera!!!

Alsnog proficiat. Heb je een leuke dag gehad?

Hopen dat dit jaar wat leukers brengt.

gr joke

quote: Uk2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2008 08:10:54'));

Ik zag dat er nog wat dingetjes dubbel in de tabel stonden en ook even mijn leeftijd aangepast. Ben maandag alweer 32 geworden.  

Uk2- 32 jaar                         15e ronde- 2e kindje            NOD: 17-10-08
harlequintje  31 jaar      10e ronde  -2e kinjde      NOD 14-10-08

Hoi allemaal,

Welkom zwangere moedertje, fijn dat je  bij ons komt kletsen.

Joke en Uk2, ik heb  mijn gegevens aangepast, ben nu weer een jaartje ouder.....

Hoi Sahiton, ik snap wat je bedoelt als mensen vragen of er geen 2e aan komt.
Maar sommige mensen weten   niet alles zoals bij ons, mijn man  heeft 5 jaar geleden lymfeklier gehad en hij  is dit jaar eindelijk gezond verklaard. We   hebben een zoon van 9 en we hebben 5 jaar gewacht voor een 2e kindje...
We hebben een toen een bewuste keuze gemaakt om te wachten en  zodra hij kanker vrij zouden we beginnen.
Maar toch krijg ik de vraag of ik het niet erg vind, de leeftijd verschil van 9 jaar? ze moesten eens weten grrrrrrrrr............

Maar nu wacht ik met spanning af of dat het deze maand eindelijk raak zou zijn, ik heb het gevoel van niet  heb weer steekjes in de buik???

Harlequintje

Terug
Bovenaan