als zwanger worden niet lukt

Hallo Allemaal,

Als eerste wil ik iedereen feliciteren die zwanger is en/of net weten dat ze zwanger zijn. Jullie gaan een hele leuke tijd tegemoet.

En aan de dames op het wachtbankje graag zou ik mij willen toevoegen bij jullie ik zit in ronde 14 en ben 26 jaar(volgende week). Zijn jullie het wachten ook zo zat?
Ik hoop dat het ons allemaal gaat lukken in deze ronde

groetjes Nina

Janneke-  27 jaar          13e ronde  - 2e kindje        NOD: 16-10-08
Uk2- 32 jaar                         15e ronde- 2e kindje            NOD: 17-10-08
Joke- 27 jaar                       14e ronde - 1e kindje        NOD: 29-10-08
Maartje- 29 jaar               17e ronde - 2e kindje       NOD begin nov?
harlequintje  31 jaar      10e ronde  -2e kinjde      NOD 14-10-08
Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje           NOD ?
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ?
Wietske, 38 jaar              15e ronde -1e kindje         NOD: ?

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Carina1978 uitgerekend  18 februari.
Flora uitgerekend 9 april
Sahiton uitgerekend 1 juni  17-10 GYN

hallo Allemaal

o balen zeg Joke en Maartje dat jullie ongi zijn geworden.
Ben je nu bij die sportschool begonnen Joke,of alleen wezen kijken,succes hoor.

Welkom zwanger moedertje en Nina

Nog gefeliciteerd Uk en Harlequintje met jullie verjaardag,mocht er in jullie nieuwe jaar een kleintje bij komen.

Wat vervelend zeg Harlequin dat je man zo ziek is geweest,fijn dat hij gezond is verklaard. Lijkt me toch ook wel weer een heftige periode,ja en als mensen dan zulke opmerkingen maken pfff.

Ik moet volgende wk weer naar de gyn wel fijn dat het nog een keer mocht om te checken of er nog iets zit. Ik had niet goed gereknd betreft mijn uitgerekende datum,heb hem even aangepast.

Volgende wk weer spannende dagen voor een aantal,ik ga weer duimen.

Succes

gr Sahiton

Hoi allemaal, hoe is het?

Vandaag voor de eerste keer naar de gyn geweest en ik denk zal jullie even op de hoogte stellen.
Ik was best een beetje zenuwachtig, maar dan vooral was ik bang dat de gyn zou zeggen dat we ons niet zo druk moesten maken en gewoon nog een half jaartje moesten gaan proberen. Maar gelukkig was dit niet het geval. Was een hele vriendelijke gyn.
Heb gelijk een echo gehad en mijn baarmoeder en eileiders zagen er goed uit! Moest ook gelijk bloedprikken. Manlief moet volgende week zijn sperma in leveren. En ik moet op dag 12 van mijn ciclus komen voor een follikelmeting.

Dus gelijk alles in gang gezet. Ik heb het gevoel dat alles wel okee is, maar zo weten we dat straks zeker en zo niet dan kunnen we er misschien wat aan doen!

Liefs Janneke

Hallo

Zoals jullie weten zat ik op mijn nod te wachten. NOu helaas zijn mijn rode duivels weer voorbij gekomen hoor. Eerder dan verwacht want eigenlijk zou het morgen pas zijn. Dit betekend dus dat ik al in de 9e ronde zit en nu dus echt de huisarts eens gaat bellen. Vind het wel vreemd dat het nu langer duurt dan de andere kids.

Liefs
ik

harlequintje  31 jaar      10e ronde  -2e kinjde      NOD 14-10-08

Mier1980                                   21e ronde - 1e kindje           NOD ?
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ?

zwangermoedertje     9de ronde 4de kindje       nod??

Uk2- 32 jaar                         15e ronde- 2e kindje            NOD: 17-10-08

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * *
Glittersss

** * * * * *

zwangermoedertje     9de ronde 4de kindje       nod??

Harlequintje  31 jaar      10e ronde  -2e kinjde      NOD 14-10-08

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Terug
Bovenaan