als zwanger worden niet lukt

hallo

harlekijntje, uk en janneke, hoe is het met jullie. Al iets bekend?

Wij hebben gisteren de uitslag gehad van het zaad. gelukkig is alles goed. dus kunnen we weer vollop er tegen aan!!

gr joke

Hoi Joke en de rest,

Nee nog niets bekend. Ik zit nu op dag 31 van mijn cyclus. Meestal heb ik een cyclus van 29, 30 of 31 dagen. Heb 1 keer een uitschieter van 34 dagen gehad dat was in februari.
Dus het klinkt  hoopvol maar eigenlijk heb ik heel sterk het gevoel gewoon ongi te worden. Normaal vind ik goed mijn ei heel goed en dan kan ik precies uitrekenen wanneer ik ongi wordt, maar dat is me deze maand niet gelukt

Jullie horen van me.

ps hoelang duurde het voordat je de uitslag van het zaak kreeg. Mijn man gaat het aanstaande vrijdag inleveren.

ha mam

bij ons heeft het 17 dagen geduurd voordat we de uitslag hadden, het was ook dat ik er zelf achtna ging want anders weet ik niet of het nu al wisten. ik vond het toch al erg lang 17 dgn.

gr joke

succes ermee.

hallo Allemaal

hoe is het met iedereen?

Spannende tijden voor Uk,Janneke en Harlequintje al nieuws?

Fijn dat het toch goed was aan de ene kant Janneke?
Bij ons duurde de uitslag 5 werkdagen,ik kon gewoon mijn huisarts bellen vor de uitslag.(nu hadden we het ook via de HA gedaan). Als je het via een andere weg doet zou ik gewoon even vragen hoe lang het duurt.
Mijn vriend vond het wel raar om in een potje te schieten hahaha.
Ik hoop voor je dat alles ok is of dat het niet meer nodig is.

Joke ben je nu begonnen met die cursus via je sportschool?
Lukt het allemaal een beetje?

Hier gaat alles zijn gangetje met de nodige kwaaltjes.

gr Sahiton

hallo

ik had gebeld naar de sportschool maar helaas zat het programma vol. zou pas weer in jan. beginnen.   dus ik heb mijn herbalife maar weer verlengd. gaat opzich best goed. ben nu 91/2 kg afgevallen.

gr joke

Hallo meiden,

Ik ben nog steeds overtijd, ik heb gisteren een testje gedaan met een vaag 2e lijntje.
Ik weet het nog niet zeker, ga deze week nog een testje doen. Voel me ontzettend misselijk bij vlagen. Alle geuren van eten tot parfum toe kan niet hebben dus het wordt wel wat als het zo is hahahah......

@joke, fijn dat je jullie weer kunnen gaan klusden en knap hoor van de 9,5 kg.

@mam12, ik hoop dat je niet ongi wordt voor jou wat *****************************
voor jou.

@Uk2, al nieuws....

@Sahiton, hoe verloopt je zwangerschap, nog last van kwaaltjes?

Gr, harlequintje

quote: harlequintje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-10-2008 08:51:24'));

Hallo meiden,

Ik ben nog steeds overtijd, ik heb gisteren een testje gedaan met een vaag 2e lijntje.
Ik weet het nog niet zeker, ga deze week nog een testje doen. Voel me ontzettend misselijk bij vlagen. Alle geuren van eten tot parfum toe kan niet hebben dus het wordt wel wat als het zo is hahahah......

@joke, fijn dat je jullie weer kunnen gaan klussen en knap hoor van de 9,5 kg.

@mam12, ik hoop dat je niet ongi wordt voor jou wat *****************************

@Uk2, al nieuws....

@Sahiton, hoe verloopt je zwangerschap, nog last van kwaaltjes?

Gr, harlequintje

Harlequintje, een streepje is een streepje!! Laat snel iets weten maar ik denk dat je helemaal onderaan op het lijstje erbij kan hier.

Janneke, weet jij al meer?

Ik heb deze maand een gekke maand. Want ik werd vorige cyclus al op dag 27 ongesteld (dacht ik) terwijl normaal een cyclus van 30 dagen, dus 4 dagen vroeger. Ik had die dag echt wel rood verlies. Vervolgens de dag erna nog maar een beetje en pas op dag 31 kwam het in volle gang (dus toch cyclus van 30 dagen??) Ik had in eerste instantie hier daarom NOD op 17 oktober geschreven maar als ik uitga van echt doorzetten dan is mijn NOD pas morgen. En om het extra ingewikkeld te maken zag ik op dag 22 naar mijn idee vruchtbaar slijm (terwijl ik dat op dag 16 ook al wel gezien had.. maar goed). Dan zou mijn cyclus 36 dagen zijn en heb ik NOD zaterdag ofzo pas.
Normaal gesproken heeft mijn ongi altijd een aanloopje nodig en dus heb ik aantal dagen vantevoren bruinverlies. Dat heb ik nu (nog) niet. Ik voel vanalles maar dat was de afgelopen 14 keer iedere keer zo dus wat dat betreft reken ik nergens op. Conclusie: ik moet nog even afwachten maar hou jullie zeker op de hoogte.

Terug
Bovenaan