als zwanger worden niet lukt

hallo Allemaal

Wat een vervelend nieuws allemaal zeg zo sneu voor iedereen.

Heel veel sterkte Harlequintje en Maartje.

Voor de andere hoop ik ook dat het snel gaat komt.

Spannend Janneke   wachten op je nod nu, ik hoop dat het positief uitvalt.

Ik ga voor je duimen uk volgende wk.

Ik heb afgelopen do een echo gehad en gelukkig was alles ok.

Nogmaals veel sterkte iedereen.

gr Sahiton

hallo dames

ik dacht dat ik woensdag ongesteld was geworden, echter donderdag was er niets meer te zien? Ik heb donderdag een test gedaan en die was negatief. maar vandaag nog steeds niet ongesteld. ik zit dan nu op dag 39. ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad. ik heb vandaag weer getest en nu zie ik een heeeeeel licht streepje. Zou het dan nu toch zo zijn?? ik weet het ook wel streepje is streepje, maar het is zo licht...
ik vind het maar spannend nu. ik denk (voor zover ik dat nu nog kan) dat ik dinsdag of woensdag maar weer een testje doe. (dan van clear blue of zo.., test nu met die van sensitest. maar die zijn nu op.)   Ik hoop toch zo dat het dan raak zou zijn.

groetjes joke

hoi meiden!

kom weer eens ff neuzen hier en ik zie dat er veel gebeurt is.

@ Harlequintje.. heel veel sterkte meid! neem je de tijd voor je verdiret! dat is zo belangrijk.

@ joke... mag ik je alvast heeeeel voorzichtig feliciteren... want volgens mij is het dan toch zover... als je zwanger bent,. verdubbelt het aantal hormonen met de dag, dus als je dinsdag weer test, dan moet het zeker een duidelijkere streep zijn hoor!

Met mij gaat het goed. heb regelmatig last van maagzuur, maar zolang een gavisconnetje helpt, hoor je mij niet klagen.
nog 15 weken en dan kan er zomaar een echt babytje zijn. zo'n raar idee nog!

de kleine komt vooral 's avonds veel tevoorschijn. het is nu zelfs al zover dat we mijn buik regelmatig zien bewegen.

ik hoop zo voor jullie dat het ook voor jullie is weggelegd. vooral nu ik het me meer begin te beseffen dat het zo is, merk ik dat ik anderen dit geluk ook zo gun!

ik ga zo lekker emt een kopje thee op de bank hangen en kom deze week seker weer even kijken hoe het met de test van joke afgelopen is!

groetjes!

Joke, wat spannend! Ik hoop het echt voor je. En eerlijk gezegd denk ik ook gewoon dat het zo is hoor. Dus alvast een voorzichtige proficiat. Kom het snel zeker laten weten he?

Sahiton, fijn dat je echo goed was. Pfff, wat is het toch spannend iedere keer he? Hoe voel jij je verder?

Janneke, jij dus nu in de wachtperiode tot je NOD. Hopelijk heb je die HSG niet meer nodig!

Maartje, weet niet of je dit nog leest. Maar heel veel sterkte en hopelijk kom je toch nog binnenkort een keer een goed bericht brengen hier.

Hier alles ok. Ben echt erg moe (erger dan bij mijn zoontje) en ook behoorlijk misselijk de hele tijd. Maar goed, ik heb het er allemaal graag voor over. Hoop maar dat het allemaal goed zit. En dan dus hopelijk vrijdag een eerste kleine geruststelling. Ik vind het echt heel erg spannend. Van de week gedroomd dat ik ineens ongesteld werd en afgelopen nacht droomde ik dat ze bij de echo geen hartje zagen of hoorden. Oooh, moet er echt niet aan denken.

ha meiden

ik heb net getest. kon niet meer wachten tot morgen.

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!

Een hele dikke plus op de clearblue test.

o wat ben ik blij!!!

*********************** glitters voor jullie allemaal*******************

gr joke

Joke GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kwam hier al snel na mijn werk kijken of je al wat meer wist.
Wat gaaf om na 15 rondes dan eindelijk een positieve test in je handen te hebben!!!

Uk en Carina, wat leuk om wat van jullie te horen! Super dat alles goed gaat!!

Ja ik ben in mijn wachtweken, we zullen zien.

Groetjes Janneke

YEEEESSSS!!! Joke, gefeliciteerd!! Nou, meiden het gaat de goeie kant op hier. Dat er maar snel alleen nog maar zwangeren op ons lijstje staan!

Wanneer ben je ongeveer uitgerekend joke?

hallo dames

dank je wel.
ik denk dat ik ergens rond half juli ben uitgeteld.
morgen ga ik even naar de dokter en vraag ik eenseven van alles na.

gr joke

Terug
Bovenaan