Hallo,
Alle nieuwe meiden.. welkom!!
Ik kom even vertellen dat ik ondertussen 2 echo's gehad heb. Eentje afgelopen vrijdag die me de schrik van mijn leven bezorgd heeft omdat de gyn eerst zei, ik zie een zwangerschapsring, ik zie een vruchtzak maar geen vruchtje! AAAAAaaah! Gelukkig toen ik mijn adem inhield zagen we wel iets knipperen maar het was allemaal super onduidelijk. Ik heb aan die echo een rot gevoel over gehouden. Gisterochtend kwam er iemand van MvM. Mijn zoontje had al eerst 's ochtends in een onbewaakt ogenblik de ochtendurine die ik op had gevangen maar nog op het toilet had staan door de wc weggespoeld.. Ik weet niet of het daardoor kwam (ik heb met veel pijn en moeite later nog een bodempje bij elkaar kunnen plassen) maar de test van MvM was maar heel vaag. Wel positief maar vaag. Nou, ik was compleet over de rooie. Ik was na vrijdag al heel erg ongerust en sowieso... het heeft deze keer 15 maanden geduurd en was zo bang dat het dan nu niet goed zou zijn. Ik dus in tranen met de VK gebeld en daar mocht ik gistermiddag om 15.15 terecht voor een echo. Nou, dat is het beste wat ik had kunnen doen. Want die was super duidelijk! We zagen een mooi wurmpje, met een mooi regelmatig kloppend hartje in het midden. Qua afmetingen klopte het ook netjes met de termijn die ik zelf dacht dus ik ben eindelijk helemaal gerustgesteld.
Verder duim ik me te pletter voor jullie hier. Ik hoop dat jullie me allemaal stuk voor stuk heel snel zullen volgen!! XX