als zwanger worden niet lukt

mier -28 jaar                          24e ronde-1e kindje          NOD: 30-11-08

Janneke-  27 jaar          14e ronde  - 2e kindje        NOD: 20-11-08
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ?
zwangermoedertje     9de ronde 4de kindje       nod??
Maartje- 29 jaar               17e ronde - 2e kindje       NOD begin nov?
harlequintje  
Wietske, 38 jaar               19e ronde 1e kindje   Nod: 4-12-08                                          

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Carina1978 uitgerekend  18 februari.
Flora uitgerekend 9 april
Sahiton uitgerekend 1 juni  
Uk2 uitgerekend 30 juni
Joke uitgerekend 9 juli   na 14 rondes

heb even een lange tijd niks van me laten horen maar we zijn ook erg druk met de verhuizing hierzo. De rode duivels zijn helaas weer langs geweest vorige week maandag. Bijna een week te vroeg. Dit is dus telkens hetzelfde dan te laat dan te vroeg. De huisarts wou me niet doorsturen naar de gyn want we zitten nu in de 10e ronde. En voordat hij iemand doorstuurt ben je twee jaar verder zei die. Dus ik zei nou mooi niet want ik heb er erg veel last van de menstruatie telkens en ik kan er echt geen pijl op trekken heel onregelmatig dus. Dus zelf de gyn maar eens even gebeld. Die heb ik ook gehad tijdens de bevalling van mijn jongste en het is gewoon een supervent. Die zich echt kan inleven in een vrouw. Dus het een en ander verteld en ja hoor ik mag volgende week dinsdag de 25e al langs komen voor een eerste gesprek en krijg ik gewoon wat medicatie waarschijnlijk om de menstruatie weer een beetje op pijl te krijgen. Dus ben heel benieuwd.

Hoi meiden
Ik zou nog even laten weten hoe het was...
Ik ben dus gister naar de gyneacoloog geweest. Ik dacht dus dat ik alleen voor een intake ging maar na even te hebben gepraat zei ze meteen dat ze wat onderzoekje ging doen. Ik schrok me wild, mijn man was niet mee en ik had de avond ervoor gedoucht dus voelde me heel ongemakkelijk.
Ze ging een uitstrijkje maken (kreeg zo'n nare eendebek ingebracht brrrr)   die nu onderzocht wordt en ze heeft een inwendige echo gemaakt.
Op de echo was alles goed en heel toevallig zat ik tegen een eiersprong aan, dus wij zijn nu flink aan de klus. Ik moet nu een tempratuurcurve bij houden en mijn man moet zijn zaad inleveren. Ik moet ook op de 21 dag van mijn cyclus bloed laten prikken en ook de 3e dag van mijn nieuwe cyclus. Daarna moet ik weer terug komen.
Ik ben wel heel blij dat ze meteen alles serieus heeft genomen en ook dat het een vrouw was. Het is wel een heel geregel zo met al die bezoekjes en dingen die je bij moet houden. Maar het is voor een goed doel.

Hey noomie,

Dat is dan zeker even schrikken, maar wel goed om te horen dat alles er goeduitzag! Lekker gevoel is dat he, dat ze je gelijk serieus nemen, was bij ons ook het geval!

Spannend allemaal, maar inderdaad vooor het goede doel!

Groetjes Janneke

Hallo Damens,

Weet eingelijk niet zo goed of ik hier ook mee mag praten ik ben pas 3 sept gestopt met de pil. Maar ben tot nu toe nog niet echt ongi geworden. Ben vorige week maandag naar de HA geweest en bekeek het even en vond wel dat ik vergrote eier stokken heb en een verharde baarmoeder. Hij wist er zelf niet helemaal raad mee en heeft me door gestuurd naar de gyn ik moet daar vrijdag zijn. En dan zal ik denk ik wel een echo krijgen denk ik????? Bij de HA nog wel even een test gedaan maar die was negatief.
De HA dacht misschien dat er cystes zitten. Maar kon dat niet echt goed plaatsen.

Nu was mijn vraag, komt 1 van jullie dit bekend voor of kan me misschien al iets vertellen.
Maak me best wel zorgen. De dagen kruipen echt vooruit. Kan niet wachten tot het vrijdag is.

Wie o Wie kan mij wat vertellen.....!!!!!!

Liefs Hoopvol

Hallo,

Alle nieuwe meiden.. welkom!!

Ik kom even vertellen dat ik ondertussen 2 echo's gehad heb. Eentje afgelopen vrijdag die me de schrik van mijn leven bezorgd heeft omdat de gyn eerst zei, ik zie een zwangerschapsring, ik zie een vruchtzak maar geen vruchtje! AAAAAaaah! Gelukkig toen ik mijn adem inhield zagen we wel iets knipperen maar het was allemaal super onduidelijk. Ik heb aan die echo een rot gevoel over gehouden. Gisterochtend kwam er iemand van MvM. Mijn zoontje had al eerst 's ochtends in een onbewaakt ogenblik de ochtendurine die ik op had gevangen maar nog op het toilet had staan door de wc weggespoeld.. Ik weet niet of het daardoor kwam (ik heb met veel pijn en moeite later nog een bodempje bij elkaar kunnen plassen) maar de test van MvM was maar heel vaag. Wel positief maar vaag. Nou, ik was compleet over de rooie. Ik was na vrijdag al heel erg ongerust en sowieso... het heeft deze keer 15 maanden geduurd en was zo bang dat het dan nu niet goed zou zijn. Ik dus in tranen met de VK gebeld en daar mocht ik gistermiddag om 15.15 terecht voor een echo. Nou, dat is het beste wat ik had kunnen doen. Want die was super duidelijk! We zagen een mooi wurmpje, met een mooi regelmatig kloppend hartje in het midden. Qua afmetingen klopte het ook netjes met de termijn die ik zelf dacht dus ik ben eindelijk helemaal gerustgesteld.

Verder duim ik me te pletter voor jullie hier. Ik hoop dat jullie me allemaal stuk voor stuk heel snel zullen volgen!! XX

poeh he Uk2, wat spannend. Maar gelukkig heb je nu een mooie echo gehad!! Gefeliciteerd!!

Hier stijgt de spanning hoor, haha. Ik heb namelijk nog nooit meer dan 17 dagen tussen mijn positieve ovulatietest en mijn ongi gehad. Wel eens minder maar nog nooit meer.
Ik zit nu op dag 18 na de test en er is nog niets te bekennen.....
Op dag 32 van mijn cyclus zit ik nu. Mijn record is een 34 dagen cyclus maar toen had ik op dag 17 de ovulatietest positief en dat was nu duidelijk op dag 14.

Zou het dan nu raak zijn?? Ik durf er bijna niet aan te denken. Na 14 rondes dan raak?? Oh ik hoop het zo (hoef ik ook niet meer voor een baarmoederfoto:)

Nou ik hou jullie op de hoogte. Weet nog niet wanneer ik een test ga doen. Misschien morgen of overmorgen. Maar ben zo bang weer teleurgesteld te worden.

Liefs Janneke

mier -28 jaar                          24e ronde-1e kindje          NOD: 30-11-08

sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ?
zwangermoedertje     9de ronde 4de kindje       nod??
Maartje- 29 jaar               17e ronde - 2e kindje       NOD begin nov?
harlequintje  
Wietske, 38 jaar               19e ronde 1e kindje   Nod: 4-12-08                                          

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Janneke-  27 jaar          14e ronde  - 2e kindje        NOD: 21-11-08

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Carina1978 uitgerekend  18 februari.
Flora uitgerekend 9 april
Sahiton uitgerekend 1 juni  
Uk2 uitgerekend 30 juni
Joke uitgerekend 9 juli   na 14 rondes

Terug
Bovenaan