als zwanger worden niet lukt

mier -28 jaar                          24e ronde-1e kindje          NOD: 30-11-08

Wietske, 38 jaar              18e ronde -1e kindje         NOD:  14-11-08

Janneke-  27 jaar          14e ronde  - 2e kindje        NOD: 20-11-08
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ?
zwangermoedertje     9de ronde 4de kindje       nod??
Maartje- 29 jaar               17e ronde - 2e kindje       NOD begin nov?
harlequintje

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Carina1978 uitgerekend  18 februari.
Flora uitgerekend 9 april
Sahiton uitgerekend 1 juni  
Uk2 uitgerekend 30 juni
Joke uitgerekend 9 juli

he hallo

Wat een goed ieuws Joke gefeliciteerd meid wat vond je man ervan?.
Geniet ervan gelukkig weer iemand nu is het wachten op Janneke.
Ik hoop het voor je.
Hoe is het met jou Wietske??

Uk hoe was je afspraak bij de VK ben erg benieuwd?

o dievermoeidheid pff ja heb er ook last van en ben veel misselijk.
Maar ik mag natuurlijk niet teveel klagen.
Voor de rest ben ik nu bijna 12 wk pff duurt ook lang dat je dat bereikt hebt. Het gaat prima buiten de kwaaltjes om.

Genieten meiden.

gr Sahiton

Ik ga vor je duimen Janneke

Hallo Allemaal.

Ik lees hier al een paar dagen mee en ik wilde me ook wel aanmelden hier.
Ik ben een mama van 26 jaar en heb een zoonje van 22 maanden en we zijn nu al weer 11 maanden bezig met zwanger worden. Bij de eerste was het na 4 maanden raak en nu wil het niet lukken omdat ik een hele onregelmatig cyclus heb tussen de 52 en 27 dagen, hierdoor kan ik ook moeilijk rekenen wanneer mijn ei is.
Ik ben al naar de huisarts geweest en die heeft me gelijk door gestuurd naar de gyn.
Dinsdag heb ik mijn eerste afspraak dus ik ben benieuwd.
Ik vind het fijn om hier onze gedachtes en gevoelens te delen want niet iedereen snapt het en je gaat zoiets ook niet aan iedereen vertellen.
Ik hoop dat wel allemaal snel zwanger zijn.

Groetjes Noomie.

Welkom Noomi,

Jammer dat het deze keer langer duurt. Had jij het ook niet verwacht? Was je voor de eerste ook al onregelmatig ongi?

Ik ben dus twee keer snel zwanger geworden. Eerste in de 1e ronde (miskraam) Tweede in de derde ronde, en dat is een lief kereltje van 2,5 jaar.
En nu alweer in ronde 14 beland echt nooit verwacht...

Jij heel veel sterkte bij de gyn. Mij viel het  heel erg mee hoor! Laat je weten hoe het was?

Groetjes Janneke  

Hoi Mam12

Ik was voor mijn zwangerschap van de eerste zo goed als gewoon regelmatig ongesteld en na mijn bevalling is het nooit meer goed gekomen...
Ik ben heel benieuwd wat de Gyn gaat zeggen, volgens mijn Ha krijg ik tableten voor een normale cyclus. We zullen zien, ik laat het weten hier.

mier -28 jaar                          24e ronde-1e kindje          NOD: 30-11-08

sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ?
harlequintje  
Wietske, 38 jaar               19e ronde 1e kindje   Nod: 4-12-08                                          

Uk2 uitgerekend 30 juni
Joke uitgerekend 9 juli

Hoi allemaal,

Mijn reactie duurde wat lang, want omdat ik een nieuw email adres heb moest ik me helemaal opnieuw aanmelden!

Ik ben de nieuwe ronde voor de verandering maar met een nieuwe kleur begonnen. Het duurt lang, maar de ovutesten liggen alweer klaar voor de volgende ronde.

Zwangere dames, zouden jullie mij eens willen laten weten na hoeveel rondes jullie zwanger waren?

Na 4 mislukte iui-pogingen hebben wij pauze genomen van de mm tot januari. Dan gaan we waarschijnlijk verder met 2x iui en zonodig misschien zelfs ivf, zucht, ik hoop het niet!

Allemaal sterkte en liefs en snel zwanger worden!!!
Wietske

Hallo,

Ik lees ook al een tijdje met jullie mee, reageerde echter nooit maar ik herken me het meest in jullie situaties dan bij andere onderwerpen dus hoop dat ik ook met jullie mee mag kletsen. Dit geeft ook wel een apart gevoel om nu hier te schrijven omdat ik ook nooit gedacht had dat het weer zwanger worden zo moeizaam zou verlopen.
Ik zal me nu dan maar even netjes voorstellen:
Mijn naam is Jacqueline, 29 jaar getrouwd en moeder van een wonderschone dochter van bijna 4.5 jaar. Sinds septemer dit jaat lopen wij ook in het ziekenhuis omdat ik na 2 miskramen maar niet meer zwanger raak. Wij weten inmiddels dat alle bloedonderzoeken en zaadonderzoek goed waren. Afgelopen week HSG onderzoek gehad en dat zag er ook goed uit. In december hebben we dan het laatste evaluatie gesprek. Aangezien het slijmvlies onderzoek niet goed was zal dat daarna nogmaals over gedaan moeten worden. We zitten inmiddels in ronde 19 en mijn NOD is 5 december.

Gr.
Jacq

PS harlequin, ik weet helaas dus ook uit ervaring wat het is om vroegtijdig een zwangerschap te zijn beeindigen, het verdriet en de teleurstelling. Het is voor iedereen anders maar neem de tijd voor jezelf, praat erover en huil als je huilen wil.  Sterkte meid,  

harlequintje  
Wietske, 38 jaar               19e ronde 1e kindje   Nod: 4-12-08                                          

Uk2 uitgerekend 30 juni
Joke uitgerekend 9 juli   na 14 rondes

Terug
Bovenaan