als zwanger worden niet lukt

Hoi,

Leuk om te lezen dat het goed met Sahiton en Joke gaat!!!

Met mij gaat het ook goed. 5 weken en 2 dagen zwanger. Ben nog wel heel onzeker, hoop zo dat het goed mag gaan!! Ik wil zo graag iets voelen. Heb nog helemaal geen kwaaltjes. Maar ik hou het er maar op dat het nog heel pril is om kwaaltjes te hebben. Gelukkig heb ik met de zwangerschap van onze eerste ook weinig kwaaltjes gehad.
Moet er maar van genieten, toch?

Groetjes

Hallo iedereen,

Het is een tijdje geleden........
Ik voel me  redelijk goed  en ben ook voor het eerst weer  ongesteld geworden na mijn miskraam. Het verwerken hiervan vergt nog wat tijd en doe het daarom wat rustig aan.

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve berichtjes die ik heb mogen ontvangen na het nieuws van mijn miskraam.

Ook wil ik  degene die  nog zwanger zijn geraakt van harte feliciteren, ik ben harstikke blij voor jullie, gelukkig hebben de glitters bij sommige gewerkt........

Mijn man en ik hebben besloten om voorlopig een pauze in te lassen weten nog niet voor hoelang, maar ik denk dat het beste beslissing voor  nu is.  Het jaar was lang en vol met  stress, dit wil ik even me achterlaten en weer gewoon genieten  dat heb ik al een tijdje niet gedaan.  Ik neem daaron  afscheid van jullie en  deze forum.....

Je mag mij van het lijstje schrappen en ik  wens iedereen veel liefs, glitters en zwangerschappen toe.........

xxx Harlequintje

Hoi,

helaas heb ik geen goed nieuws...
Eergisteren is het mis gegaan. Ging sochtend naar de toilet en verloor bloed. Gelukkig mocht ik die dag gelijk even naar de gyneacoloog. Want van onzekerheid wordt ik helemaal gek. Maar helaas was er niets te zien op de echo. Voor de zekerheid mijn bloed getest om te kjken of het geen buiten baarmoederlijke zwangerschap was, maar dat lijkt gelukkig niet het geval.

Moet volgende week weer naar de gyn om te kjken hoe nu verder...

Donderdag echt een jankdag gehad. Nu weer moed aan het verzamelen om met weer door te gaan!

Groetjes Janneke

mier -28 jaar                          24e ronde-1e kindje          NOD: 30-11-08
sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ?
zwangermoedertje     9de ronde 4de kindje       nod??
Maartje- 29 jaar               17e ronde - 2e kindje       NOD begin nov?
Wietske, 38 jaar               19e ronde 1e kindje   Nod: 4-12-08                                          

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Carina1978 uitgerekend  18 februari.
Flora uitgerekend 9 april
Sahiton uitgerekend 1 juni  
Uk2 uitgerekend 30 juni  na 15 rondes
Joke uitgerekend 9 juli   na 14 rondes
maaike uitgerekend            

@ janneke heel veel sterkte ermee meid. Neem je tijd om het te verwerken. En je mag hier altijd komen om even je verdriet te uiten hoor! We snappen dat allemaal! Nogmaals sterkte

@ harlequintje: Voor jou ook veel sterkte de komende tijd en hopen dat jullie weer allemaal snel mogen aantellen!

succes meiden

gr joke

Oh nee, Janneke wat ontzettend kl*te!! Boehoeee, hoe oneerlijk is het allemaal toch soms he? Heb je er zo lan op gewacht en dan is het zover, gaat het mis. Heel veel sterkte meid! Dikke knuffel!

Het was even zoeken maar ik heb deze topic weer gevonden.
Ik wilde jullie even laten weten dat ik weer zwanger ben!!
Dus gelijk na de miskraam weer zwanger. Daar snap je toch niets van, eerst 14 maanden erover doen en nu gelijk weer zwanger.
Snappen doe ik het niet maar blij zijn we natuurlijk wel!!
Dit keer mag ik voor een vroege echo dus moet nog ongeveer 2 weken geduld hebben en dat hoop ik ons wondertje te kunnen belijken!

Liefs Janneke (morgen 6 weken zwanger)

he hallo Allemaal

hoe is het met de zwangere onder ons?
En diegene die nog druk bezig zijn?

Wat fijn om te horen Janneke dat je weer zwanger bent.
Echt super,ik hoop dat er meer meiden dit jaar zwanger worden.

Volgende wk de 20 wk echo ben erg benieuwd ook spannend weer.

Voor de rest gaat het prima al een grote buik en pas geen normale broeken meer.

Tot horens

gr Sahiton

Terug
Bovenaan