als zwanger worden niet lukt

JAH Janneke!!!!

Ik zei het je toch!!   wat is dat een fijn gevoel hé
Proficiat meid. geniet er maar lekker van.
Tip: bewaar je test even, als je het niet gelooft kan je nog een paar keer terug kijken. ( doe ik nu na 2 1/2 week nog af en toe) hihi

Gr joke

Bedankt voor de felicitatie!!

Haha Joke ik doe precies hetzelfde! Ik weet niet hoevaak ik vandaag al niet naar de test heb gekeken haha.

gefeliciteerd!!!
wat een goed nieuws de laatste tijd zeg!

ennuh.. die test.. die heb ik nog steeds gewoon in mijn nachtkastje liggen. je wilt niet weten hoe vaak ik wel niet gegluurd heb naar dat extra streepje! hahaha

hier gaat trouwens alles goed.heb tot nu toe een zwangerschap om over naar huis te schrijven! ben vanmorgen weer op controle geweest en de kleine groeit volgens het boekje!

nou meiden... genieten maar!
en voor de meiden die nog hard aan het klussen zijn... succes!

liefs Carina

Meiden allemaal gefeliciteerd! Het kan niet op lijkt wel!
Om er nog maar iets aan toe te voegen; ik ben ook zwanger!
Ben ff weggeweest van het forum, eind juli had ik op m ´n werk een miskraam en ik heb toen zoveel lieve reacties gehad van jullie.
Wel raar gegaan trouwens; op dag 42 (!) testte ik nog negatief en had dus geen hoop meer. Maar afgelopen vrijdag (dag 72!) testte ik wel positief! Op 10 december naar het ziekenhuis voor een termijnecho, ben benieuwd.
Liefs, M.

JEEEEY! Maaike, gefeliciteerd!!! Fijn dat je het goeie nieuws met ons komt delen nog even. Over 2 weekjes dus de termijnecho. Spannend. Ben benieuwd hoe ver je dan bent!

hallo Allemaal

Even een kort berichtje te druk met sinterklaas. Schrijf later deze week wel meer.

Maar even een felicitatie voor de zwangere onder ons

Wat fijn zeg Janneke en Maaike.

Ik ben echt blij voor jullie beide, hoe voelen jullie?

Welkom Noomie en jacque, ik hoop dat we jullie aansteken met het zwanger worden.

Wietske veel geluk de komende tijd ik duim voor je.

Wat fijn zeg uk dat je nog een echo hebt gehad en dat alles goed was heerlijk toch.
 Nou genieten meiden tot later.

Hier gaat alles zijn gangetje.

gr Sahiton

hallo,

Maaike proficiat meid. gelukkig ben je toch weer snel aangeteld nu. geniet er lekker van!!

hier alles nog goed. ben een beetje moe, maar als dat alles is. heb wel nog vakantie nu. volgende week er weer tegen aan. ben beniewd hoe ik me dan voel, maar dat zien we dan wel weer.

gr joke

mier -28 jaar                          24e ronde-1e kindje          NOD: 30-11-08

sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ?
zwangermoedertje     9de ronde 4de kindje       nod??
Maartje- 29 jaar               17e ronde - 2e kindje       NOD begin nov?
harlequintje  
Wietske, 38 jaar               19e ronde 1e kindje   Nod: 4-12-08                                          

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Carina1978 uitgerekend  18 februari.
Flora uitgerekend 9 april
Sahiton uitgerekend 1 juni  
Uk2 uitgerekend 30 juni  na 15 rondes
Joke uitgerekend 9 juli   na 14 rondes
Janneke uitgerekend    30juli  na 14 rondes
maaike uitgerekend            

Terug
Bovenaan