als zwanger worden niet lukt

mier -28 jaar                          24e ronde-1e kindje          NOD: 30-11-08

sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ?
zwangermoedertje     9de ronde 4de kindje       nod??
Maartje- 29 jaar               17e ronde - 2e kindje       NOD begin nov?
harlequintje  
Wietske, 38 jaar               19e ronde 1e kindje   Nod: 4-12-08                                          

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Janneke-  27 jaar          14e ronde  - 2e kindje        NOD: 21-11-08

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Carina1978 uitgerekend  18 februari.
Flora uitgerekend 9 april
Sahiton uitgerekend 1 juni  
Uk2 uitgerekend 30 juni  na 15 rondes
Joke uitgerekend 9 juli   na 14 rondes

Hoi allemaal,

Hier even een up date.
eigenlijk vind ik het nog steeds spannend.

Ik weet zeker dat ik 2,5 week geleden mijn eisprong heb gehad,door follikelmeting, Dus ik dacht gisteravond, morgenvroeg ga ik testen want ik ben nu echt een paar dagen overtijd. Nou de hele nacht slecht geslapen haha, was zo zenuwachtig pfff.

Vanmorgen 6.15 uur getest. Na 3 minuten moet je de test aflezen, maar mijn man en ik stonden er met de neus bovenop. Nou ik zag niets en zei tegen mijn man het word niets hoe kan dat nou. Mijn man bleef kijken en zei ik zie iets verschijnen hoor....
Na drie minuten zagen we inderdaad een heeeel licht streepje. Ik weet wel dat iedereen zegt een streep is een sreep. Maar toch maakt me dit weer zenuwachtig. Ik zou toch al veel meer hcg moeten hebben....

Tja over een paar dagen maar weer testen en hopen dat de streep dan duidelijker is.

spannend spannend

ha janneke

ik had het precies hetzelfde.
de eerste keer dat ik teste (met een test van sensitest) had ik een heel licht streepje. De dag erna heb ik met clear blue getest en toen had ik een dikke streep.
Dus ik wens je alvast proficiat. streepje is streepje.
en ik weet precies wat je voelt. Je wilt het nog niet geloven omdat het al zovaak fout is gegaan. Maar dat gevoel komt vanzelf.
succes met testen!! en ik hoop het zo voor jullie!!

gr joke

Hoi Joke,

Bedankt voor je berichtje. Heb even terug zitten lezen en jij was ook al een week overtijd en had toen een licht streepje. Dat geeft me weer moed.
Inderdaad morgen maar eens een ander merk test kopen, gebruik nu van die hele goedkopen via internet.

Zo spannend na 14 rondes, kan het gewoon niet geloven.

Groetjes

Hoi allemaal,

Vanmorgen weer getest met dezelfde test als gistermorgen (kon echt niet een paar dagen wachten haha) En nu kwam het streepje sneller en is veel duidelijker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is gewoon echt:
IK BEN ZWANGER!!!

Ik ben er emotioneel van haha.

Veel glitters voor iedereen****************************************************************************************
**************************************************************************************************

Veel liefs Janneke

mier -28 jaar                          24e ronde-1e kindje          NOD: 30-11-08

sylvana- 24 jaar                                                                                           NOD: ?
zwangermoedertje     9de ronde 4de kindje       nod??
Maartje- 29 jaar               17e ronde - 2e kindje       NOD begin nov?
harlequintje  
Wietske, 38 jaar               19e ronde 1e kindje   Nod: 4-12-08                                          

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  girl(s)  onder ons   ** * * * * * Glittersss ** * * * * *

Carina1978 uitgerekend  18 februari.
Flora uitgerekend 9 april
Sahiton uitgerekend 1 juni  
Uk2 uitgerekend 30 juni  na 15 rondes
Joke uitgerekend 9 juli   na 14 rondes

Janneke uitgerekent    30juli  na 14 rondes

JOEPIE!!!! Janneke, gefeliciteerd!! :D :D

Oh wat gaat het goed hier de laatste tijd!

Ik had zelfs vorige week dus nog maar een heel erg vaag 2e streepje. Toen was ik al 8 weken zwanger. Tja, schiet mij maar lek. Ik snap ook niet hoe het dan hoort te werken. Blijft eng en onwerkelijk zo in het begin he? Ik was pas echt gerustgesteld nadat ik vorige week woensdag die super duidelijke echo bij de VK heb gehad!

Maar heerlijk meid, nu echt proberen te genieten!!

Terug
Bovenaan