Alweer voor een tweede

A

Anoniem

Guest
Hey hoi,

Ik vroeg mij af of er meer voorjaar 2007 moeders waren die al weer druk aan het klussen zijn voor een tweede kindje? 1,5 mnd geleden besloten wij er nog wel zo een hummel bij te willen en is mijn hormoonspiegel weer 10000x zo hoog. Heel de spanning en sensatie begint weer opnieuw :) heerlijk.

MOet eerlijk toegeven dat ik het zwanger zijn zelf helemaal niet leuk vind (voelde me geestelijk niet zo goed tijdens zwangerschap) maar weer een babytje....wauwie! helemaal top.

maar ja, eerst maar weer afwachten elke maand.........................

liefs lau

Voor mij blijft het bij 1 lief/gezond  kindje, ook omdat ik al 40 wordt.Mijn vriend heeft ook nog een dochter van 11 jaar ,die hier ieder weekend gezellig is, dus het is helemaal prima zo. Ik hoor/lees inderdaad dat er meer moeders over na denken, maar ik ben helemaal blij zo. Bij ons heeft het ook een aantal jaar geduurd, dus dat het allemaal nog ging gebeuren, was al helemaal top. Ik je wel succes hierbij...

hoi Maantje,
dank je wel voor je succes wensen, hoop dat het werkt ;-)

Je hebt een klein wondertje bij je, fijn dat dat voor je werkelijkheid heeft mogen worden.
Jammer echter dat je er zo lang op hebt moeten wachten.. weet van in nabije omgeving dat dat heel zwaar en slopend kan zijn..

Liefs lau

Hey

Spannend zeg klussen voor een 2de wondertje
Wij hebben een dochtertje van nu 13 maanden
Stiekem denken wij ook alweer aan een 2de alleen ik wil het nog ff uitstellen
Mijn man is militair en moet waarschijnlijk dit jaar weer naar Afghanistan
Mijn vorige zwangerschap was alleen op het einde erg zwaar
Ik vraag veel meiden van:wat zou jij in mijn geval doen?
Ervoor gaan of nog ff afwachten
De antwoorden zijn zeer verschillend
Dus ja...............

Groetjes mij

Hey hoi,

militair en uitgezonden worden....tsjee wat zwaar zeg. Voor zowel je man als jou en je  kleintje. Maar jullie zullen het gewend zijn in jullie relatie?

Ik denk niet dan andere zich kunnen indenken hoe jullie daarover moeten beslissen. Hoe staat je man erin dan? Het is natuurlijk het belangrijkste hoe jullie dat samen vinden.
Je zou altijd kunnen beginnen met klussen en als het niets is geworden voordat hij weg gin weer aan de pil gaan en als hij terug is kijken of hij er dan al weer aan toe is om ermee verder te gaan.

lijkt me wel erg zwaar hoor, alleen zwanger zijn, was je afgelopen zwangerschap alleen, of was je man toen thuis?

Hoe denk je dat je kleine het gaat vinden straks dat pappa lang weg is..hoe ben jij van plan dat zelf aan te pakken?

als ik teveel vragen stel; sorry...ben erg geintereseerd aangelegd (ofwel de goede vorm van nieuwsgierigheid)

Wij zijn ook aan het klussen voor een tweede! We doen het wel erg rustig aan! (niet meer op commando...de kalender en de klok erbij) Ik vind het wel spannend. Heb er lang over nagedacht. Ik wil een groot gezin, maar na mijn bevalling dacht ik er anders over. Die viel enorm tegen. Ik dacht toen echt: dit moet ik onthouden, nooit meer!
Maar nu heb ik zo'n lief meisje. Daar wil ik er wel honderd van!

Tussen mijn zoon en dochter zit 2 jaar en 11 maanden en ik zou nog wel een derde willen. Ik vindt de tijd die tussen onze kinderen zit ideaal, de oudste is zelfstandig en begrijpt alles heel goed, we konden hem daardoor goed voorbereiden op de komst van de baby, en hij is helemaal dol op haar. Maar voor ons was het tijdsverschil geen keuze...

Veel succes de komende spannende tijd!

Hoi!
Ik ben al weer zwanger van onze tweede! Ons zoontje is in maart 1 jaar geworden, en is, als alles goed mag gaan, bijna 1,5 jaar als zijn zusje of broertje geboren wordt.
Hoewel het heel wat sneller ging dan verwacht, zijn we erg blij met ons tweede kindje op komst.
Groetjes Mar

Terug
Bovenaan