Alweer voor een tweede

Hoi hoi..

Mijn ventje is geboren eind februari, en nu 18 weken zwanger van mijn derde. Zijn grote zus is blij, want naar alle waarschijnlijkheid krijgt ze nu een zusje ;)
Wel raar hoor, de eerste in groep 3, en dan 2 ukken thuis...maar bijna 20 maanden ertussen..

Groetjes,

Eva

Hoi hoi,
Mijn zoon is van eind maart 2007 en hij krijgt begin 2009 ook een broertje of zusje erbij!!! Ik ben benieuwd of alles goed verloopt en of hij er ook goed op reageert!!
Ik ben nog maar een paar weekjes zwanger maar is allemaal zo snel gegaan en het was in een keer raak dus er zit straks ook maar een klein leeftijdsverschil tussen die twee, dat vind ik wel leuk.
Groetjes Loes

Wij beginnen weer te klussen in juli. Alleen de plannen maken is al spannend. Doet oude tijden herleven. Krijg dezelfde kriebels als met de eerste als ik er alleen al aan denk. Ons zoontje is van begin februari 2007, en zo'n 2 en een half jaar leeftijdsverschil lijkt me mooi. Maar ja, plannen kun je het natuurlijk nooit.

Jullie ook succes met klussen, plannen en dagdromen.

Ons meisje is van eind maart 2007 en wij willen het in juni weer proberen,hopelijk gaat het nu wat sneller dan de eerste, na 2 en half jaar en 2 miskramen was ze er eindelijk...
Mijn vriendin gaat het ook proberen voor haar eerste, spannend allemaal hoor...

groetjes

ons dochtertje amber is van 26 januari 2007 en op dit moment ben ik alweer 33 weken van onze tweede smurf!
dus als de tweede geboren wordt is amber 17 maanden en een beetje ;)

Hallo eigenlijk is deze reactie voor iedereen,
Wij denken ook aan een tweede (tenminste dit jaar te proberen), alleen hoe zien jullie dat voor je met een kleintje van nog maar net 2 jaar, geheel praktisch dan.
Ze kunnen nog niet hele einden lopen, je kan niet meer met de fiets.
Kopen jullie een duowagen? Of ....
Ik ben hier wel benieuwt naar.
Groeten Linda.

Joehoe ik ben zwanger, ik kan het niet geloven na de eerste ronde al, en dat terwijl we op onze eerste zolang gewacht hebben, maar ja het is nog spannend allemaal er kan nog zoveel mis gaan.
Ik hoop dat de kleine binnenkort gaat lopen anders is het wel vermoeiend dat gesleep..

Groetjes Mamalien

quote: 1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-06-2008 13:59:37'));

Hallo eigenlijk is deze reactie voor iedereen,
Wij denken ook aan een tweede (tenminste dit jaar te proberen), alleen hoe zien jullie dat voor je met een kleintje van nog maar net 2 jaar, geheel praktisch dan.
Ze kunnen nog niet hele einden lopen, je kan niet meer met de fiets.
Kopen jullie een duowagen? Of ....
Ik ben hier wel benieuwt naar.
Groeten Linda.

Hoi Linda, Sja praktisch is denk ik zo'n duowagen. Ik krijg een tweeling dus ben straks helemaal niet meer "mobiel". Ik weet nog niet precies hoe ik dat ga doen, maar eventueel zo'n bord met wieletjes achter de kinderwagen zou al een oplossing zijn om even wat boodschapjes te gaan halen bijvoorbeeld!
Groetjes Loes

Terug
Bovenaan