Alweer voor een tweede

hoihoi, wij waren nog niet echt aan het klussen voor een 2e maar ben niet zo heel goed in de pil haha.
Dus we kwamen er 3 weken geleden achter dat ik zwanger ben!!
Ben er wel heeeeeel blij mee, ben nu bijna 9 weken zwanger!! Helaas al wel weer erg beroerd, maar ja hoort erbij he!!
Vind het wel leuk want mijn dochterje is nu 13 maanden dus dan zit er iets meer dan 1,5 jaar tussen,
succes met klussen voor de rest!!!

Groetjes Rieneke

quote: lauloene reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-04-2008 19:41:25'));

Hey hoi,

militair en uitgezonden worden....tsjee wat zwaar zeg. Voor zowel je man als jou en je  kleintje. Maar jullie zullen het gewend zijn in jullie relatie?

Ik denk niet dan andere zich kunnen indenken hoe jullie daarover moeten beslissen. Hoe staat je man erin dan? Het is natuurlijk het belangrijkste hoe jullie dat samen vinden.
Je zou altijd kunnen beginnen met klussen en als het niets is geworden voordat hij weg gin weer aan de pil gaan en als hij terug is kijken of hij er dan al weer aan toe is om ermee verder te gaan.

lijkt me wel erg zwaar hoor, alleen zwanger zijn, was je afgelopen zwangerschap alleen, of was je man toen thuis?

Hoe denk je dat je kleine het gaat vinden straks dat pappa lang weg is..hoe ben jij van plan dat zelf aan te pakken?

als ik teveel vragen stel; sorry...ben erg geintereseerd aangelegd (ofwel de goede vorm van nieuwsgierigheid)

Hey

Ja ik ben het wel gewend om vaak alleen thuis te zijn
Mijn man gaat ook vaak op oefening dus dan moet ik het ook alleen doen

Mijn man heeft liever vandaag nog dan morgen  dat ik zwanger ben hehe

Met mijn vorige zwangerschap was ik ook alleen toen zat mijn mannetje in Afghanistan
We wisten toen net dat ik zwanger was en toen vertrok hij

Vind het wel leuk dat je zulke vragen stelt :p
En hoe gaat het klussen daar? :p

Groetjes mij

Deze voorjaarsmoeder is ondertussen 10 weken zwanger van de 2e!! Ons zoontje is nu 15maanden en zal 22maanden zijn als zijn broertje/ zusje geboren wordt. Ik vind het weer even bijzonder en spannend als de vorige keer. Ben gelukkig minder misselijk, maar wel hééél moe. En tja, als je een mannetje hebt dat rond 6.30-7.00u wakker is en hele dag rondsjouwt, dan heb je niet altijd rustmomenten. Ik probeer tijdens zijn slaapjes te gaan liggen, dat helpt.
Succes met klussen!!
Groetjes mira

Wij wilde nog even wachten met een 2de, omdat mijn lichaam nog herstelende is van een gebroken rug die ik 2 maanden na mijn bevalling op liep door dat ik van mijn paard was afgegooid. Ik heb een jong paardje die nog ingereden moet worden. Ik laat dit nu doen. Te veel risico, maar ik wil nog wel graag straks kunnen berijden voor dat ik weer zwanger was. Echter ik ben bang of nou ja bang is een verkeerd woord. Ik denk dat ik weer zwanger ben ondanks de maatregelen (veilig vrijen)die wij getroffen hebben. Mijn lichaam voelt als toen ik zwanger was en ik ben nu andere halfe week overtijd. Ik durf niet goed een test te doen. Op dit moment ben ik ook niet echt blij, hoewel het idee van nog een kleine doet mijn hart echt wel weer sneller kloppen. O het is zo dubbel en ik voel me zo egoïstisch. Ik heb het effe niet!

Maud is nu 14 maanden en heb inmiddels ( 2maanden terug) een miskraam achter de rug. Maar we gaan dus zeker weer voor een tweede. Zo'n lief schatje willen we er nog wel bij. Maar weet nu al wel dat ik het wel daarbij zal laten.

Ehh, sorry ik had een grof  foutje in mijn agenda gemaakt  en ik moet pas deze week ongesteld worden. Paniek voor niks en het heeft ons wel aan het denken gezet. Wij gaan nu toch erg graag voor een 2de.

Ik ben alweer bijna 30 weken zwanger van ons vijfde hummeltje.

HEERLIJK!!!

Als jullie mee willen kletsen over zwanger worden enzo op een kleiner forum.

kijk eens op www.jereno.nl, onderaan staat de link.

Succes met klussen allemaal.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan