Alweer voor een tweede

Hallo Loes,
Fijn dat je reageerde, allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Een tweeling, zo dat wordt druk en zo'n kleine dreumes erom heen... Wat dacht je van een triowagen? Hier in mijn woonplaats heeft een stel een drieling gekregen, kun je in jou positie 2 wiegjes en een zitje doen.
Of inderdaad een meerij plankje.
Ik weet het nog niet, ik zie het ook nog niet voor mij, maar ben dan ook nog niet zwanger van een tweede, misschien kan en wil een kindje van 2,5 ook al veel zelf en lopen.
Maar vind het ook wel zielig dan kan zij niet zitten en/of in slaap vallen.
Geniet van je zwangerschap. Geweldig hoor 2 kindjes tegelijk het is behalve ook druk ook heel erg genieten hoor. Groetjes Linda

hallo dames,

wij gaan voor nummer 3! Onze tweeling is  op 9  feb 2007 geboren en wij hopen volgend jaar een derde te krijgen. We zitten momenteel midden in het IVF traject hiervoor.

De duowagen is een fantastische uitvinding. Wij zijn er in ieder geval heel blij mee. Hoe we het straks met drie gaan doen, tsja dat zien we wel als het zover is. Op niet alle duowagens past een kiddyboard, (en dat zal je altijd zien) op die van ons dus ook niet.

Ik zat dus zelf te denken om maar vaak gebruik te gaan maken van de baby bjorn buikdrager voor onze toekomstige kleine, tenminste als ik er alleen op uit ga.

groetjes,
Martine

Terug
Bovenaan