Angst om te testen..

Ja misschien moet ik er maar ook gewoon aan geloven..
Ik zal ook voor jouw duimen !

Goedemorgen
Nou ik denk dat ik niet meer hoef te testen. Enorme buikkrampen zoals menstruatie krampen altijd voelen.. :-( nog geen zichtbaar bloed maar dat gaat vandaag wel komen schat ik in. Had echt het gevoel dat het raak was!
Pfff voel me rot! Ben super chaggie en zin in chocolade (ja om 06:00 in de ochtend haha!)
Hoe is het met de andere dames Sunkissed en ChKo?

Mayyy, weet je zeker dat het je menstruatie is? Ik zou zelf toch testen dan weet je het gewoon direct.
Als het toch je menstruatie is dan inderdaad balen. Daarna met frisse moed weer door.
Met mij goed. Ik heb pas zaterdag of zondag mijn ovulatiepiek gehad dus moet nog een kleine twee weken afwachten.  

[quote quote=10183751]Mayyy, weet je zeker dat het je menstruatie is? Ik zou zelf toch testen dan weet je het gewoon direct. Als het toch je menstruatie is dan inderdaad balen. Daarna met frisse moed weer door. Met mij goed. Ik heb pas zaterdag of zondag mijn ovulatiepiek gehad dus moet nog een kleine twee weken afwachten.[/quote]
Nou zeker weten doe ik het inderdaad nog niet want ik heb nog geen bloedverlies gehad maar het voelt wel echt zo. Het is die specifieke menstruatie pijn :-( 
Spannend voor jou ook dus! Ik ga voor je duimen!  Hoelang proberen jullie al zwanger te raken? 

In september spiraal verwijderd. In november een positieve test maar met 5 weken een vroege mk :(.
Daarna naar een zikaland geweest waardoor wij 2 maanden moesten wachten en beginnen nu dus weer voor het eerst dus als je echt vanaf het begin telt is dit de 3e poging.
Ik duim voor je dat het niet doorzet! 

Ik had ook menstruatie krampen 2 dagen en alsnog een positieve test hoor! Inmiddels is mn dochtertje al 16 weken ? Als ik jou was zou ik testen! Ik had 2 dagen na mn NOD een knal pisitieve test

[quote quote=10183769]In september spiraal verwijderd. In november een positieve test maar met 5 weken een vroege mk :(. Daarna naar een zikaland geweest waardoor wij 2 maanden moesten wachten en beginnen nu dus weer voor het eerst dus als je echt vanaf het begin telt is dit de 3e poging. Ik duim voor je dat het niet doorzet![/quote]
Jeetje wat heftig voor je :-( Ik hoop dat je snel weer zwanger bent meid! 

[quote quote=10183783]Ik had ook menstruatie krampen 2 dagen en alsnog een positieve test hoor! Inmiddels is mn dochtertje al 16 weken  Als ik jou was zou ik testen! Ik had 2 dagen na mn NOD een knal pisitieve test[/quote]
Nou toch maar getest en helaas negatief :-( . Ook niet een heel licht streepje o.i.d. 
Ben nu 5NOD, geen bloedverlies maar test negatief. Denk dat ik er gewoon vanuit moet gaan dat ik niet in verwachting ben en dat mijn menstruatie on it's way is, toch? 

Terug
Bovenaan