<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik wil even graag mijn hart luchten bij jullie. Afgelopen donderdag heb ik bloed laten prikken voor de Nipt. Nu zijn er 2 werkdag voorbij en ik moet nog 8 werkdagen wachten. Ik zit in spanning en steeds razen allerlei doemscenario's door mijn hoofd. Mijn vriend raakt er geirriteerd door maar ik kan het maar niet loslaten. Hebben jullie ook een Nipt ondergaan en hoe kwamen jullie de dagen door wat betreft het wachten? Is het erg vreemd dat ik zo zenuwachtig blijf en steeds maar denk wat als de VK belt en het is foute boel? Hoe dan verder? Ik ben 35, over 1 maand 36 en het is mijn eerste kindje. Ik was gauw zwanger gelukkig want de tijd begon te tikken. Nu denk ik stel de test is niet goed, heb ik dan überhaupt nog kans om moeder te worden? Nu sla ik mezelf al voor de kop waarom ik zolang heb gewacht met kinderen. Ik ben sowieso een laatbloeier. Maar hoe hebben jullie de periode rondom de uitslag Nipt ervaren? Misschien denken jullie wat een vaag apart verhaal maar ik zit er echt mee. Nog maar 3 mensen van mijn naasten weten het dus echt erover praten gaat nog niet. Ik ben bang en de tijd gaat zo langzaam.....</p>