Angst voor uitslag Nipt

Aww Jippie, dat vind ik fijn om te horen. En een jongen, superleuk! Was je erg zenuwachtig de weken ervoor? Ik heb hem pas 6 maart dus ik moet nog aardig lang geduld hebben. Hoop niet dat ik me alweer weken van te voren ga lopen stressen. Ik weet hoe ik ben. Whaaa 
nou Jippie geniet ervan! Al leuke namen bedacht? Liefs Zoë

Oeee dat is inderdaad nog even geduld hebben!! Ik werd een week van te voren heel zenuwachtig en ik ben de hele echo heel zenuwachtig geweest of het wel goed was allemaal. Ze was ook een beetje nors, maar kregen wel 10 foto's mee! Het is heel bijzonder om te zien en ik wist ook niet wat ik erbij voor moest stellen maar ze gaan echt alles laten zien zoals het hartje met de kleppen en kamers en met kleurtjes enzo. Ik had al vanaf t begin gezegd dat het een jongen werd en ik had inderdaaf gelijk, maar we hebben het nog geen minuut over namen gehad. Heb je binnenkort nog wel een afspraak bij de verloskundige om het hartje te luisteren enzo? Al het een en ander gekocht? Of al over namen nagedacht?

Hoi dames, ik heb afgelopen vrijdag de nipt laten doen. Wij moesten naar belgie omdat ik zwanger ben van een twee eiige tweeling. Zo spannend. Zei toevallig net nog toch mijn vriend er zijn al drie dagen voorbij..... ze hadden best wel al kunnen bellen ???
Ach ik wacht het af! Maar herken het wel hoor. Ineens allerlei scenario’s die door mijn hoofs schieten. 
Hopen op een positieve uitslag! ??????

Terug
Bovenaan